Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@08:11:46 GMT

18 تیم سلامت نوروزی در چهارمحال و بختیاری فعال شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۳۹۸۲۳

18 تیم سلامت نوروزی در چهارمحال و بختیاری فعال شد

شهرکرد- ایرنا- رئیس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری گفت: 188 بازرس بهداشت محیط در قالب 18 تیم عملیاتی در طرح سلامت نوروزی فعالیت خود را در استان آغاز کرد.

سید راشد جزایری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازرسان بهداشت محیط در قالب طرح سلامت نوروزی از 11 هزار و 774 مرکز تهیه و توزیع موادغذایی، 4 هزار و 347 مکان عمومی، 377 مکان بین راهی و 796 سامانه آبرسانی بازدید می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این نظارت ها در روزهای تعطیل و غیرتعطیل و در ساعات اداری و غیراداری از ساعت 8 صبح تا 8 شب انجام می گیرد.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد همچنین از آمادگی مراکز بهداشتی و درمانی استان برای خدمات رسانی به مردم در ایام نوروز خبر داد و گفت: 24 مرکز شبانه روزی روستایی و شهری، 15 مرکز جامع خدمات سلامت روستایی و پزشک خانواده، 50 پایگاه اورژانس 115 و 11 بیمارستان دولتی و خصوصی در این ایام آماده خدمات رسانی به مردم است.
جزایری به مردم استان و مسافران نوروزی توصیه کرد؛ با رعایت نکات بهداشتی از بروز طغیان بیماری های منتقله از آب و غذا پیشگیری و نسبت به حفظ سلامت خود اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: مردم از خرید هرگونه مواد غذایی از دستفروشان و فروشندگان دوره گرد خودداری کنند و در هنگام خرید مواد غذایی به مشخصات درج شده روی محصول دقت کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص بهداشت محیط و مواد غذایی از طریق سامانه 190 و یا شماره تلفن 32222908 موارد تخلف را اطلاع دهند.
به گزارش ایرنا، طرح سلامت نوروزی تا 20 فروردین 98 ادامه دارد.
480 پایگاه راهداری، هلال احمر، اطلاع رسانی، پلیس، سلامت نوروزی و اورژانس در چهارمحال و بختیاری در نوروز 98 به مسافران خدمات رسانی می کنند.
7363/6021

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی طرح سلامت نوروزی نوروز 98 چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۳۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛معاون توسعه وپیش بینی هواشناسی استان گفت: تا پیش از ظهر امروز بیشترین بارش با ۲۵ میلی متر از ایستگاه فرخشهر و بعد از آن شهرکرد با ۲۰ میلی متر گزارش شده‌است.
معصومه نوروزی افزود: در این مدت بارش‌های خوبی در مناطق شرقی استان بود، اما کمتر از ۲۰ میلی متر بوده است.
به گفته‌ی وی بعداز ظهر امروز از شدت بارندگی‌ها کاسته می‌شود و در ساعاتی از فردا بارش‌های ضعیف و پراکنده در بخش‌های شرقی استان پیش بینی می‌شود.
نوروزی از طبیعت گرد‌ها وگردشگران خواست از صعود به ارتفاعات ونقاط مخاطره آمیز وحریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها فاصله بگیرند.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم خروج از جاده، واژگونی خودرو و انحراف به چپ را مهمترین علت تصادفات در روز‌های بارانی دانست.
سرهنگ نوربخش از رانندگان خواست با رعایت سرعت مطمئنه، رعایت فاصله با خودرو‌های جلویی از بروز این حوادث پیگیری کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۱۰۰ فعال حوزه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • افتتاح ۲ طرح بهداشتی در جوین
  • تجلیل از فعالان عرصه سلامت چهارمحال و بختیاری
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • بیش از 95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری به شاخص‌های سلامت دسترسی دارند
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • ۲۸ مرکز درمانی به جانبازان و ایثارگران خدمات رسانی می کنند