Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@08:04:10 GMT

برد امیر علی‌اکبری مقابل "قبر کَن" آمریکایی در مسابقات MMA +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۰۰۹۷

‍‍‍‍‍‍

رویداد۲۴ امیر علی‌اکبری در ادامه مسابقات MMA در چارچوب رقابت‌های سازمان ACA امشب (شنبه) در روسیه به مصاف شلتون گریوس ملقب به «قبر کَن» از آمریکا رفت و در راند نخست حریف خود را ناک‌اوت کرد تا دهمین پیروزی حرفه‌ای خود را کسب کند.

این سومین و آخرین مبارزه امیر علی‌اکبری در سازمان ACA بود و نماینده کشورمان که تا پیش از این دیدار ۹ پیروزی و یک شکست را در کارنامه خود داشت به مصاف نماینده آمریکا رفت که او نیز با ۹ پیروزی و سه شکست در قفس حاضر شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شیر ایرانی در حالی مقابل رقیب آمریکایی خود به برتری دست یافت که آخرین شکست او در سال ۲۰۱۳ رقم خورده بود، اما علی‌اکبری در مبارزه‌ای برتر به‌راحتی از سد حریف خود گذشت تا تعداد برتری‌های خود در مقابل نمایندگان آمریکا را در MMA به عدد ۳ برساند.

با این پیروزی قرارداد امیر علی‌اکبری با سازمان ACA به پایان رسید و نماینده کشورمان اگر خواهان کسب کمربند دسته سنگین‌وزن این سازمان است باید قرارداد خود را تمدید تا با محمد واخائف دارنده کمربند این سازمان دیدار کند. تعداد بازدید : 1 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 امیر علی اکبری مسابقات MMA کلیپ روز کلیپ دیدنی فیلم جالب فیلم دیدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور

به گزارش قدس خراسان، سروش پورآزاد درباره برگزاری مسابقات شطرنج، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی رده‌های سنی دختران در کشور و انتخابی برای اعزام به آسیا از ۲۳ تا ۲۹ فروردین ماه در تهران برگزار شد. این مسابقات در رده‌های سنی دختران ۸ تا ۱۸ سال با حضور ۲۳۴ شطرنج ‌باز از سراسر کشور برگزار شد که شطرنج‌بازان خراسانی در آن خوش درخشیدند.

رییس هیأت شطرنج خراسان رضوی ادامه داد: در پایان این مسابقات، در رده سنی زیر ۱۰ سال اسما حسن‌پور مقدم توانست قهرمان شود و سلما همتیان رتبه دوم را از آن خود کرد تا این رده سنی در تسخیر ورزشکاران خراسانی باشد. همچنین در رده سنی زیر ۱۲ سال آیناز قاسمی توانست مدال برنز این مسابقات را کسب کند و در رده سنی زیر ۱۴ سال روشا اکبری عنوان دوم را از آن خود کرد.

وی گفت: پرینا اخوان نازنین و فاطمه عصارزاده در رده سنی زیر ۱۸ سال، ریحانه فلاح فاز و مهدیه عزیزی در رده سنی زیر ۱۶ سال، هستی شریف مشهدی و روشا اکبری در رده سنی زیر ۱۴ سال، آیناز قاسمی، یسنا آریه و ثنا شادان‌پور در رده سنی زیر ۱۲ سال، ملینا ثمره، هلیا شریف مشهدی، شادیسا موحد، سلما همتیان مهدی‌زاده و اسما حسن‌پور در رده سنی زیر ۱۰ سال، نگار فروغی، نگین فروغی، النا جعفری و سارا مفتاحی در رده سنی زیر هشت سال اعضای تیم خراسان رضوی در این مسابقات بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دومین پیروزی تیم آیس باکس در جام آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • پیروزی نماینده ایران برابر عمان در کاپ آزاد هاکی روی یخ ترکمنستان
  • پرسپولیس و چالش دومین ماه بدون شکست
  • تاج و تخت الهلال با کلی رکورد به باد رفت
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • آمار شگفت انگیزی که شکست؛ الهلال بعد از چند بازی مقابل العین شکست خورد؟
  • تقابل سپاهان بحران‌زده با ذوب‌آهن احیا شده
  • استارت تیم منتخب هاکی روی یخ ایران با پیروزی
  • نوشاد عالمیان مقابل نفر ١٩ جهان شکست خورد