Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:29:16 GMT

بسته‌های مبتنی بر موقعیت «شاتل موبایل پلاس» رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۰۳۳۵

بسته‌های مبتنی بر موقعیت «شاتل موبایل پلاس» رونمایی شد

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شاتل موبایل، این اپراتور تلفن همراه کشور با تکیه بر ارزش‌های سازمانی خود از جمله «پاسخگویی به نیازهای مشترکین» و در کنار ارائه راهکارهای منحصر به فردی نظیر سرویس انتقال مانده بسته‌ی اینترنت به دوره بعد، تعرفه ویژه مصرف آزاد و عرضه تنها تجربه‌ی حقیقی همگرایی خدمات ثابت و سیار، برای اولین بار در ایران اقدام به طراحی و راه اندازی خدمت نوین «شاتل موبایل پلاس» کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، خدمات شاتل موبایل پلاس در صدها شهر و برخی مناطق روستایی و جاده‌های اصلی و فرعی کشور عرضه می‌شود و کلیه مشترکین سیم کارت‌های شاتل موبایل می‌توانند در نخستین فاز این طرح از بسته‌های اینترنت مبتنی بر موقعیت و مقرون به صرفه تر شاتل موبایل پلاس استفاده کنند.

گفتنی است، در این فاز بسته‌های شاتل موبایل پلاس به صورت بسته‌های هدیه و بدون هیچ‌گونه هزینه مضاعفی به همراه برخی از بسته‌های افزایشی شاتل موبایل به تمامی مشترکین عرضه می‌شود. به این ترتیب که مشترکین به محض حضور در مناطق تحت پوشش خدمات «شاتل موبایل پلاس» علامت مشخصه «+» را در ادامه نام شبکه Shatel Mobile روی گوشی خود مشاهده می‌کنند و در تمامی لحظاتی که عبارت «Shatel Mobile+» به عنوان نام سرویس دهنده خدمات از سوی شبکه‌ی شاتل روی گوشی مشترک مشاهده شود، امکان استفاده از این خدمات برای وی مهیا است.

لازم به ذکر است مشترکین با مراجعه به وب سایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir می‌توانند آخرین نقشه‌ی مناطق تحت پوشش شاتل موبایل پلاس و بسته‌های آن را مشاهده کنند.

سیم‌کارت‌های شاتل موبایل با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد ۱ با پوشش سراسری 3G و 4G، از طریق ۴٠٠ مرکز اختصاصی خدمات شاتل و بیش از هزار نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور، سامانه فروش آنلاین شاتل موبایل به نشانی http://shop.shatelmobile.ir و سامانه فروش تلفنی شاتل موبایل به شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ با قابلیت انتخاب شماره و طرح تعرفه اختصاصی به متقاضیان عرضه می‌شود.

کد خبر 4569150

منبع: مهر

کلیدواژه: اینترنت پرسرعت اپراتور موبایل سیم کارت موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل

آفتاب‌‌نیوز :

احتمالا برای خود یا اطرافیانتان تاکنون پیش آمده که گوشی دچار مشکل شود و نیاز فوری به رفع مشکل موبایل خود داشته باشید. در این حالت سرعت رفع مشکل و اطمینان از کیفیت و نحوه تعمیرات یکی از دغدغه‌های اصلی شما است. مرکز تعمیرات موبایل البان با همین رویکرد بیش از ۶ سال است که با ارائه خدمات مشاوره تلفنی رایگان و گارانتی خدمات و قطعات مصرف شده این نگرانی را مرتفع کرده است.

البان (اِلبان) یک مرکز خدمات تعمیرات گوشی‌های هوشمند معتبر است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را در تهران آغاز کرده است. این مجموعه در طول سالیان گذشته، خدمات برجسته‌ای را به بیش از ۱۰۰ هزار مشتری ارائه داده و توانسته رضایت آن‌ها را جلب کند. اکنون البان با دو شعبه در تهران به صورت تخصصی بهترین خدمات تعمیرات موبایل را ارائه می‌کند.

این مجموعه که به صورت یک استارت آپ و توسط تحصیل کرده‌های رشته برق و الکترونیک تاسیس شد از همان ابتدا، ارائه خدمات تعمیرات موبایل با کیفیت بالا و در سریع‌ترین زمان را هدف خود قرار داده بود. مجموعه البان تمام تعمیرات خود را با استفاده از قطعات اصل و تجهیزات به روز انجام می‌دهد تا بالاترین استاندارد‌ها را برآورده کند. علاوه بر این، البان گارانتی تا ۶ ماه را نیز برای تمامی تعمیرات انجام شده و یا قطعات مصرف شده شامل ال سی دی، باتری، یا سایر قطعات داخلی موبایل، ارائه می‌کند تا اطمینان شما از کیفیت کار تضمین شود.

یکی از نکات بارز البان، ارائه سرویس‌های ویژه و منحصربفرد است. از جمله این سرویس‌ها می‌توان به ارائه مشاوره تلفنی و یا حضوری رایگان اشاره کرد به این معنا که شما می‌توانید به راحتی از بهترین متخصصان تعمیرات موبایل مشاوره دریافت کنید و در صورت تایید و نیاز شما نسبت به انجام تعمیرات اقدام خواهد شد؛ ولی در صورتیکه به هر دلیلی تمایلی به رفع مشکل گوشی خود نداشته باشید، نیازی به پرداخت پول ندارید.

تیم متخصص و حرفه‌ای تعمیرات

تیم متخصص و حرفه‌ای البان یکی دیگر از نقاط قوت این مجموعه است. تمامی تعمیرکاران این مرکز دوره‌های تخصصی را گذرانده و بیش از ۳ سال سابقه کاری در زمینه تعمیر گوشی‌های هوشمند دارند. آن‌ها با جدیدترین تکنیک‌ها و دانش روز آشنا هستند و می‌توانند انواع مشکلات را با مهارت حل کنند.

متخصصان حرفه‌ای تعمیرات موبایل در مرکز البان

شاید برایتان جالب باشد که تمامی تعمیرکاران فعلی البان در همین مرکز آموزش‌های خود را دریافت کرده اند؛ چراکه پس از تاسیس البان نیاز به متخصصان تعمیراتی بود که با فرهنگ مورد نظر سازمانی البان برای ارائه خدمات با کیفیت و سریع به مشتریان تطبیق داشته باشند. از همین روی با توجه به سرفصل‌های فنی و حرفه‌ای و تجربه تعمیرات موبایل بهترین متخصصان این صنعت، نسبت به تشکیل دوره‌های آموزشی حضوری و آنلاین در خصوص آموزش تعمیرات موبایل اقدام شد که هم این کلاس‌ها بتواند بخشی از نیاز داخلی مجموعه نسبت به نیرو‌های متخصص را برآورده کند و هم به درخواست متقاضیان این حوزه برای دریافت آموزش تعمیر موبایل پاسخ داده شود.

فرآیند رزرو نوبت، ثبت درخواست، و یا پیگیری آنلاین در البان بسیار ساده و کاربردی است. شما می‌توانید از طریق وبسایت یا اپلیکیشن تعمیرات موبایل البان، برند و مشکل گوشی خود را انتخاب کنید و منتظر تماس کارشناسان این شرکت برای ارائه مشاوره باشید. همچنین امکان پیگیری مراحل تعمیر از راه دور نیز وجود دارد؛ بنابراین دیگر نیازی به حضور فیزیکی در نمایندگی نیست و می‌توانید آسوده خاطر منتظر تعمیر گوشی خود باشید.

در البان قیمت‌های بسیار رقابتی و معقول برای انواع تعمیرات اعمال می‌شود. اما این پایان کار نیست، البان همواره تخفیفات و پیشنهادات ویژه‌ای را برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد. به عنوان مثال در شرایط خاص مانند تعطیلات، تخفیف‌های ۳۰ تا ۵۰ درصدی بر روی انواع خدمات اعمال می‌شود. همچنین برای اعضای باشگاه مشتریان البان، بسته‌های خدماتی ارزان‌قیمت ارائه می‌گردد. در صورتیکه یکبار درخواستی را در البان ثبت کرده باشید از این پیشنهادات به صورت پیامکی مطلع خواهید شد.

یکی از ویژگی‌های متمایز مرکز تعمیر موبایل البان فضای بسیار تمیز، مرتب و دلپذیر آن است به صورتی که با یک نگاه کاملا متوجه تفاوت ظاهری مراکز البان با سایر تعمیرگاه‌های موبایل خواهید شد. این مجموعه با دکوراسیون مدرن، سعی در ایجاد یک تجربه کاملا متمایز و لذت‌بخش برای مشتریان دارد. البان جایی است که می‌توانید در آرامش کامل منتظر تعمیر گوشی خود بمانید.

علاوه بر اینکه البان دو شعبه، یکی در غرب تهران و دیگری در بازار موبایل ایران دارد، پیک دریافت گوشی در این مرکز رایگان است و در صورتیکه نیاز به انجام بررسی‌های بیشتر و ارزیابی فیزیکی گوشی شد به راحتی می‌توانید به یکی از مراکز البان به صورت حضوری مراجعه کنید و یا از کارشناسان البان درخواست کنید که برای دریافت گوشی برای شما پیک ارسال کنند.

همچنین لازم به ذکر است البان با ارائه خدمات با کیفیت، موفق به اخذ گواهینامه به عنوان گارانتی کننده رسمی گوشی‌های سامسونگ، اپل، شیائومی و هواووی در ایران شود. در نتیجه می‌توانید انتظار دریافت کیفیت خدمات در سطح استاندارد‌های جهانی را از این مجموعه داشته باشید.

با همه این اوصاف، اگر به دنبال مرکز حرفه‌ای، قابل اعتماد و با کیفیت برای تعمیر گوشی خود هستید، البان گزینه بی‌نظیری است. این مجموعه با سال‌ها تجربه در تعمیرات گوشی‌های هوشمند، می‌تواند نیاز‌های شما را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. هر زمان که گوشی شما نیاز به تعمیر پیدا کرد و یا دچار مشکلی شد، به راحتی نام "مرکز تعمیرات موبایل البان" را در گوگل جستجو کنید و یا مستقیم به وب سایت این شرکت به آدرس elbaan.com مراجعه نموده، در کمتر از یک دقیقه درخواست خود را ثبت کرده و منتظر تماس کارشناسان این شرکت بمانید. در کمتر از یک ساعت کارشناسان البان با شما تماس خواهند گرفت و راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه خواهند کرد. البته اگر خیلی برای تعمیر گوشی خود عجله دارید می‌توانید به تلفنی که در وب سایت این شرکت نوشته شده است؛ تماس بگیرد و در همان لحظه مشاوره تلفنی دریافت کنید.

دیگر خبرها

  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • شناسایی بیش از چهار هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • فروش نوکیای تقلبی حرام است!
  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت+ جدول
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳
  • ساینا، کوئیک،دنا پلاس و تارا اتوماتیک ارزان شدند؛ قیمت خودروهای مونتاژی چقدر پایین آمد؟ | جدول قیمت ها
  • رونمایی انگلیس از بزرگترین بسته کمک نظامی به کی‌یف
  • اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان