Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@19:44:35 GMT

آسایش امروز ما مرهون جانفشانی شهداست

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۰۳۶۴

آسایش امروز ما مرهون جانفشانی شهداست

به گزارش جهان نيوز، عباسعلی کدخدایی بعد از ظهر دیروز (شنبه ۲۵ اسفند) با حضور در منزل شهید مدافع حرم محمدتقی ارغوانی، به مقام والای شهدا ادای احترام و با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.
وی در این دیدار با بیان اینکه پدر، مادر، همسر و فرزندان شهید در اجر او مأجور هستند، گفت: شهدا بهترین راه را انتخاب کرده‌اند که همراه با پاداش و امتیاز‌های فراوان الهی است که هیچ‌کدام از این‌ها قابل احصاء نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سخنگوی شورای نگهبان از خداوند متعال برای خانواده شهید ارغوانی درخواست صبر و اجر جزیل کرد و افزود: پیدایش و استمرار این انقلاب مرهون خون شهداست؛ چنانچه قبل از انقلاب، این شهدا بودند که با خون خود انقلاب را به ثمر رساندند، و در ادمه نیز شهدای دوران جنگ تحمیلی و همچنین شهدایی که در سال‌های اخیر به عنوان مدافعین حرم جان خود را در راه استمرار پیروزی انقلاب اسلامی فدا کردند.
وی تصریح کرد: قطعاً اگر شهدا نبودند، ما امنیت و آسایش نداشتیم و سرنوشت انقلاب اسلامی هم، اکنون معلوم نبود چه می‌شد.
 کدخدایی با اشاره به هزینه‌های چند میلیارد دلاری آمریکا برای مدیریت منطقه گفت: رئیس‌جمهور آمریکا با صرف میلیارد‌ها دلار هزینه، هنوز جرأت نمی‌کند با اطلاع قبلی و علنی وارد کشور‌های این منطقه شود، اما می‌بینیم که رئیس‌جمهور ما به راحتی در کشور‌های منطقه حضور پیدا می‌کند.
قائم مقام دبیر شورای نگهبان در پایان با تأکید بر اینکه کاروان انقلاب اسلامی تحت تدابیر مقام معظم رهبری و جانفشانی جوانان این مرز و بوم استمرار دارد، افزود: خانواده شهدا در ثواب استمرار انقلاب اسلامی شریک هستند.         منبع:خبرگزاری دانشجو

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توان پاسخ‌دهی ما مرهون انقلاب اسلامی ایران است

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در خصوص اقتدار فرزندان پیر جماران و امام خامنه‌ای که بامداد امروز خلق شد، تشکر می‌کنیم.

وی افزود: یکی از سیاست‌های آمریکا قبل و بعد از انقلاب اسلامی تأمین امنیت رژیم اسرائیل در آسیایی میانه است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس عنوان کرد: با ارعاب، وحشت و عملیات روانی و حذف فیزیکی آمریکا حمایت خود از اسرائیل را اینگونه ادا کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی ادامه داد: با اعتبار امپراطوری رسانه هیولای از رژیم سفاک ترسیم شد که غیر قابل باور بود و در نهایت ایمان فرزندان امامین انقلاب این هیمنه را درهم شکست و این تفکر را برداشت.

وی بیان کرد: این بزرگ‌نمایی دروغین در نهایت معلوم شد که قابل حذف است و نمونه آن را در عملیات عین الاسد، عملیات طوفان‌الاقصی نشان داد که ضعیف بودن این رژیم را نمایان کرد.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان افزود: وعده صادق ما تنها دفاع مشروعی در مقابل تجاوز آشکار رژیم فاسد بود.

اقدام ایران در برابر استکبار براساس مفاهیم دینی است

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی اعلام کرد: ما در مقابل استکبار بر اساس مفاهیم دینی و حوزه الهام بخش خود نسخه‌ای از صلابت، عزت و نجابت تجویزی که با رصد و تیزبینی داشتیم اقدام کردیم.

وی گفت: نظام اسلامی در مقابل معاملات منطقه، بین‌الملل و جهان بر اساس ضرورت واکنش نشان می‌دهد و در مقابل اخلال، اخلالگران و سفسطه سفسطه گران در حوزه عملی، عملیاتی اقدام می‌کند.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان ادامه داد: توان پاسخ دهی ما مرهون انقلاب اسلامی است و چون رژیم از خطوط قرمز جهانی عبور کرد و سرمایه‌های انسانی و مادی ما را از ما گرفت در جواب شاهد این دفاع مشروع بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی گفت: در مدت ۷۵ سال اخیر خشم ما انباشته شد و مسلمانان تنها بر اساس رعایت و ملاحظه مراودات بین‌المللی سکوت کرد اما امروز دیگر سکوت توهین به شعور امت اسلامی بود و این حق مسلم دفاع مشروعی پاسخی خوشحال کننده بود.

وی اعلام کرد: از این فساد رژیم سفاک غولی ساخته شد که به همه القا می‌شد کسی نباید با او کاری داشته باشد و به پشتوانه حمایت رسانه‌ای، عملیاتی، مادی و لجستیکی آمریکا از این رژیم موقت فاسد کسی جرأت اعتراض نداشت.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان افزود: در حوزه رسانه و جنگ شناختی هم در خصوص ایران اعلام شده بود که تنها قادر به مقابله با گروهک‌ها را دارد که خوشبختانه حمله به چهارمین قدرت نظامی دنیا به نظر غرب، ضربه‌ای دردناک در ابعاد گسترده بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی خاطرنشان کرد: رژیم سفاک صهیونیستی امروز در رینگ بوکس است و هم از رسانه‌های مختلف و هم فشار مسائل داخلی همگی موجب ضعف این رژیم شده است.

وی بیان کرد: اهمیت دفاع ما امروز چند برابر است چرا که دنیا به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل و انزوای فلسطین بود که با محوریت حماس و مقاومت ایران در این تقابل انسانی به آخرین سطح قدرت رسید و مؤلفه جدیدی از قدرت ترسیم کرد.

کاخ سفید و سرخ و بلوک شرق و غرب در حال فرو ریختن است

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی عنوان کرد: کاخ سفید و سرخ و بلوک شرق و غرب در حال فرو ریختن است و امروز کسانی که به دنبال حذف روزنه دین و فضائل انسانی بودند با عملیات وعده صادق ناامید شدند.

وی گفت: قطعاً هر برنامه افندی یک پیوست دارد و قوه عاقله نظام از رهبری و ملت خواهان دفاع و انتقام بودند و رسانه‌ها با مطرح کردن موارد مختلف سعی در منصرف کردن داشتند که خوشبختانه خوشحالی مردم از این عملیات جواب و پاسخی ارزشمند در این مورد بود.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان اعلام کرد: رسانه‌های مختلف در روزهای آتی هم با دست آویزی به مسائل معیشتی و اقتصادی سعی در محکوم کردن این عملیات خواهند داشت و با سانسور آمار و اخبار و شایعه پراکنی دروغین مردم را پشیمان می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی بیان کرد: عملیات وعده صادق تمام شد اما اگر رژیم سفاک راه خود را ادامه دهد دفاع ما به مراتب سنگین‌تر خواهد بود.
وی گفت: استکبار از این پس با توجه به عمق دفاع ما با ادبیات تعظیمی و تکریم قدرت نرم و سخت جمهوری اسلامی ایران را مورد خطاب قرار می‌دهد.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان خاطرنشان کرد: امنیت و اقتصاد رژیم امروز در حالت ناپایدار است و یهودیان اصیل هم معترض به این وضعیت موجود هستند و عدالت اجتماعی رژیم معنایی نداشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین توکلی افزود: در بستر حاکمیت دینی آینده رژیم صهیونیستی در خطر است و ورود هوشمندانه ما غیر قابل پیش بینی بود که نشان از تعامل و همگرایی و وحدت داشت.

وی بیان کرد: وحدت و همگرایی نیروهای مسلح با فرماندهی، فرمانده کل قوای مسلح در قالب عزت، صلابت و قدرت نشان داد که جمهوری اسلامی ایران همواره حامی مظلومان و محرومان جهان است.

کد خبر 6077918

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهید حسین انتظاریان اردکانی در عقدا
  • دیدار مقامات قضائی استان با خانواده شهدا
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با خانواده شهید نعمت پور در الشتر
  • شهدا موجب عزت و افتخار ملت و کشور هستند
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود
  • خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند
  • مراسم تکریم خانواده شهید ملک‌مکان در هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • اسبقیان: امروز امنیتی که در کشور وجود دارد مرهون ۸سال دفاع مقدس و شهداست
  • توان پاسخ‌دهی ما مرهون انقلاب اسلامی ایران است
  • خط و نشان شهدا برای رژیم کودک‌کش / ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد، هرکه با ماست بسم‌الله