Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-23@19:21:21 GMT

نه فردوسی‌پور می‌رود نه مدیر شبکه 3

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۰۴۰۲

نه فردوسی‌پور می‌رود نه مدیر شبکه 3

پس از اهدای جایزه بهترین برنامه تلویزیون به عادل فردوسی‌پور، سلسله خبرهایی منتشر شد که از تغییر عادل فردوسی‌پور و جایگزین محمدحسین میثاقیان به جای فردوسی‌پور سخن به میان آمده بود.

 تابناک نوشت: بر اساس این گمانه‌زنی‌ها، عادل فردوسی‌پور به شبکه پنجم سیما می‌رود و برنامه خودش را آنجا راه‌اندازی می‌کند اما در مقابل خبرهای دیگری نیز بود که روایت دیگری داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گروه دیگری از این زمزمه‌ها، عادل فردوسی‌پور باقی خواهد ماند و مدیریت ارشد صداوسیما برای رفع مناقشات، دست به تغییر یا جابجایی مدیریت شبکه سه خواهد زد.

پیگیری‌ها حکایت از آن دارد که هیچ کدام از این گزاره دست‌کم در شرایط کنونی مطرح نیست و هیچ تغییری در شبکه سوم دست‌کم در کوتاه مدت رخ نخواهد داد. عادل فردوسی‌پور محبوب‌ترین چهره تلویزیون در نزد افکار عمومی محسوب می‌شود و مدیران رسانه ملی قصد ندارند این سرمایه‌شان را به سادگی از دست بدهند و در زمان دولت احمدی‌نژاد نیز با وجود فشارهای بسیار گسترده دولتی، مدیران وقت زیر بار تغییر فردوسی‌پور نرفتند؛ چه رسد امروز که اساساً بحث فشار دولتی نیست و بحث فرادولتی است.

علی فروغی نیز که به همراه گروهی مدیریت شماری از شبکه‌ها را در اختیار گرفت، به نماد استفاده از چنین چهره‌هایی در پست‌های حساس صداوسیما تبدیل شده و از عقبه لازم برخوردار است که دست‌کم در کوتاه مدت خبری از تغییرش نباشد. شاید تغییر مدیر شبکه دوم سیما به مراتب ساده‌تر از تغییر فروغی باشد و به همین دلیل بعید به نظر می‌رسد شاهد کوچک‌ترین تغییری در این عرصه نیز باشیم. بدین ترتیب وضعیت شکننده کنونی تداوم خواهد یافت.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فروغی فردوسی پور شبکه 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر

به گزارش همشهری آنلاین اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

کد خبر 846556 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • زلزله در اتاق مدیریت پرسپولیس/ درویش رفتنی شد؟
  • پس از قهرمانی در سری‌آ؛ اینتر خرید طارمی را تایید کرد
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی بعد از قهرمانی اینتر
  • مطرح شدن نام مهدی طارمی وسط جشن قهرمانی اینتر
  • ضرورت تغییر دیدگاه به بودجه بنیاد ملی نخبگان/ برنامه‌هایی برای نخبگان حوزوی داریم
  • الناز سخائیان به عنوان اولین مدیر ایرانی شرکت نستله ایران منصوب شد
  • آموزش و پرورش با سرعت در حال تغییر نسل است
  • آموزش و پرورش با سرعت درحال تغییر نسل است
  • ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل شناسایی شد