Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@00:45:19 GMT

پندار اکبری در کنسرت دوست خوش صدایش/عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۰۴۱۵

به گزارش پارس نیوز،  پندار اکبری با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت: 
...
دست خودم نیست
صبح که می‌شود، بی‌اختیار دنبال اتفاقات خوب می‌گردم
دنبال آدم‌های خوبی که حال خوبم را با لبخندهایشان به روزگارم سنجاق کنم
یک روزخوب اتفاق نمی‌افتد، ساخته می‌شود.
.

پ ن : دیشب افتخار حضور در کنسرت دوست عزیزم و خواننده خوش صدا بابک جهانبخش دوست داشتنی رو داشتم و شاهد اجرای بینظر خودش و گروه محترمش بودم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جای همگیتون خالی .
امیدوارم روز به روز بیشتر از قبل بدرخشی بابک عزیز پسر با شخصیت و درجه یک

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دوست پارس کنسرت پارس نیوز پندار اکبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف‌گذاری ارزآوری ۵ میلیاردی از صادرات خدمات مهندسی آب و برق

مدیر امور بین‌الملل وزارت نیرو از هدف‌گذاری ارزآوری ۵ میلیارد دلاری سالانه از صادرات خدمات مهندسی آب و برق در ۴ یا ۵ سال آینده خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،  مجتبی اکبری، مدیر امور بین‌الملل وزارت نیرو در نشست خبری افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا اظهار داشت: دوماه پیش به عنوان وزیر محترم امورخارجه به سریلانکا سفر کرده بودیم که مسئولان این کشور اذعان داشتند یک پروژه بسیار مهم در کشور سریلانکا به موقع و با هزینه برآورد شده توسط این کشور بدست متخصصان ایرانی اجرا شده است و بسیار اعلام رضایت داشتند.
اکبری رقم تأمین مالی این پروژه توسط سریلانکا را 500 میلیون دلار اعلام کرد و گفت: متخصصان ایرانی با صدور و انتقال دانش و خدمات فنی و مهندسی به کشور سریلانکا، امکان آغاز فعالیت شرکت‌های سریلانکایی در امور مهندسی صنعت آب و برق را فراهم کردند که این مسئله مورد تقدیر رئیس جمهوری سریلانکا قرار گرفت.
وی افزود: این پروژه بزرگ مهندسی ظرف روزهای آینده توسط مسئولان ایرانی و سریلانکایی به بهره برداری خواهد رسید.
اکبری بحث بازارسازی برای شرکت‌های ایرانی را در دولت سیزدهم یک رویکرد جدی دانست و گفت: بحث توسعه دیپلماسی به‌خصوص با کشورهای همسایه در صدور خدمات فنی و مهندسی آب با جدیت در حال پیگیری است و به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا 4 یا 5 سال آینده بتوانیم سالانه بیش از 5 میلیارد دلار ارزآوری برای کشور داشته باشیم.
وی ادامه داد: در کشورهای عراق، الجزایر، قطر، تاجیکستان، اسلوونی و حوزه آفریقا در حال بررسی و مذاکره اجرای پروژه های جدید آب و برق توسط متخصصان ایرانی هستیم.
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درددل رانندگان از وضعیت نامناسب جاده شهر بابک به سیرجان + فیلم
  • بوکرتی: دوست‌ دارم شاهد بازگشت هاردی بویز به WWE باشم
  • درخشش شطرنج‌بازان خراسانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • جو آرام و پایدار برای آسمان لرستان
  • داوری ۲۱۰ اثر در جشنواره نیایش درختان
  • (ویدئو) یک روحانی: دوست دارم کنسرت بروم و فیلم بازی کنم
  • رئیس کل دادگستری استان سمنان منصوب شد
  • هدف‌گذاری ارزآوری ۵ میلیاردی از صادرات خدمات مهندسی آب و برق
  • (ویدیو) حاج آقا دانشمند: دوست دارم کنسرت بروم اما می‌ترسم
  • اهدای مدال برای رهایی