Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-28@13:06:09 GMT

مدارس نوبت عصر یکشنبه شهرستان ایذه تعطیل شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۰۴۴۴

مدارس نوبت عصر یکشنبه شهرستان ایذه تعطیل شدند

مصطفی سمالی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد:با توجه به تداوم بارندگی و وزش تندباد شدید در سطح شهرستان ایذه، ستاد مدیریت بحران ایذه تصمیم به تعطیلی مدارس نوبت عصر شهر ایذه و بخش سوسن گرفت.
وی با بیان اینکه این تصمیم برای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی گرفته شده افزود:مردم از حضور غیرضروری در کنار رودخانه‌ها و نیز رفتن به ارتفاعات پرهیز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا از هواشناسی ایذه از بامداد روز یکشنبه تا حدود ساعت 10 امروز 3،2 میلیمتر باران در این ایذه ثبت شده است.
این گزارش حاکیست تا لحظه مخابره خبر بارش باران در ایذه ادامه داشته و برق برخی مناطق نیز قطع شده است.
9434/ 6037
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش باران برق تعطیلی مدارس مدیریت بحران هواشناسی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۹ هزار نفر در مدارس شهرستان دیلم اسکان یافتند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسدی ظهر چهارشنبه در بازدید از مدارس محل اسکان فرهنگیان شهرستان دیلم اظهار داشت: شهرستان دیلم با توجه به جاذبه‌های گردشگری و تجاری که دارد، میزبان تعداد زیادی از گردشگران است و ما به‌عنوان خادمان مردم باید خدمات قابل قبولی به میهمانان خود ارائه کنیم.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان دیلم بیان کرد: ۳۷ باب مدرسه شامل ۲۵۰ کلاس درس برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان در نظر گرفته شده است.

فرماندار دیلم تصریح کرد: با بررسی آمار اسکان مسافران نوروزی، تا پایان روز یکشنبه هفتم فروردین ۱۴۰۳ تعداد ۱۸ هزار و ۷۹۳ مسافر نوروزی در قالب ۴ هزار و۶۴۰ خانوار در مدارس شهرستان دیلم اسکان شبانه روزی داشته‌اند.

در این بازدید که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار و مدیر آموزش و پرورش نیز حضور داشتند، شرایط و امکانات موجود در این مدارس و نحوه اسکان فرهنگیان مورد بررسی قرار گرفت و در همین راستا با تعدادی از مسافران گفتگو کردند.

کد خبر 6063542

دیگر خبرها

  • ۱۹ هزار نفر در مدارس شهرستان دیلم اسکان یافتند
  • تعطیلی عید فطر برای دانش‌آموزان مسلمان ایتالیا
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • اسکان ۱۱ هزار نفر در مدارس استان ایلام
  • اسکان بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان برخوار
  • تشدید طرح نظارت بر بازار ایذه
  • فنرباغچه قید ترکیه را زد، به لالیگا می‌رویم!