Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: ویدئویی از لحظه به هلاکت رسیدن یکی از تروریست‌های شرور حادثه تروریستی نیوزیلند را مشاهده می‌کنید.

حجم ویدیو: 3.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

در روز جمعه  وقوع جنایتی هولناک در نیوزیلند باعث شوکه شدن مسلمانان جهان شد. ظهر جمعه گذشته به وقت محلی (بامداد به وقت تهران) رسانه‌های نیوزیلندی از وقوع حمله‌ای مسلحانه به مسجد «النور» در شهر «کریستچرچ» خبر دادند که در پی آن نفر ۴۹ کشته و ۳۰ تن دیگر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است، حدود دویست نفر در حال ادای نماز جمعه در این دو مسجد بودند که تروریست‌ها به سمت آنها آتش گشودند. بعد از اعلام وضعیت منع آمد و شد در شهر کریستچرچ، ساختمان‌های نزدیک به محل‌های حادثه تخلیه شد.
قابل ذکر است که پلیس نیوزیلند ۴ مظنون مرتبط با این حمله تروریستی را بازداشت کرد که ۳ نفر از آن‌ها مرد و یک نفر زن است.
در راستای این تهاجم تروریستی ویدئویی از لحظه به هلاکت رسیدن یکی از تروریست‌های شرور این حادثه منتشر شده است که در ادامه آن را مشاهده می‌کنید. 

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث حمله هلاکت تروریست فیلم نیوزیلند عکس فیلم دختر قاتل تصاویر مسلمانان تروریست مشهد کشته رسیدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند

به گزارش همشهری‌آنلاین، چند پیش گروهک تروریستی «جیش الظلم» جهت دریافت کمک مالی، درگاه رمز ارزی در کانال رسمی خود درج کرد که در ادامه کانال‌ها و گروه‌های اسرائیلی جهت حمایت مالی از این تروریست‌ها درگاه رمز ارز را با این متن بازنشر کردند: «این کیف پول الکترونیکی متعلق به مبارزان آزادی در برابر تروریست‌های جمهوری اسلامی ایران است و در داخل ایران با آنها مبارزه می‌کند؛ تا جایی که می‌توانید از آنها حمایت کنید.»

حالا دیگر به طور مستند می‌توان گفت این گروهک تروریستی که فعالیت‌های آنها متمرکز در جنوب شرق کشور است و در اقدامات آنها رد و پای حمایت رژیم صهیونیستی به وضوح مشاهده می‌شود، کاملاً مورد حمایت رژیم کودک‌کش قرار دارد.

پیش از این نیز در هفته‌های اخیر رسانه اسرائیلی «ترور آلارم» با انتشار پستی از تروریست‌های جیش الظلم اعلام حمایت کرد.

گروهک موسوم به جیش العدل که خود را مدافع حقوق مردم بلوچستان معرفی می‌کند، پس از آنکه با واکنش منفی افکار عمومی مردم نسبت به جنایات اخیر در شهرستان‌های چابهار و راسک واقع در جنوب استان سیستان و بلوچستان مواجه شد، برای توجیه جنایات خود در بیانیه‌ای «جلوگیری از توسعه سواحل مکران» را علت اقدام خود خواند؛ هدفی که حالا به وضوح ضدیت این گروهک را با مردم منطقه عیان کرده است.

کد خبر 846317 منبع: تسنیم برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان خبر ویژه تروریسم در ایران

دیگر خبرها

  • نابودی ۱۲ تروریست مرتبط با داعش در فیلیپین
  • تبادل تروریست‌ها در بندر گوادر
  • علنی‌شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • وداع با آخرین شهید انفجار تروریستی کرمان
  • لحظه تدفین شهید ۱۳ ساله حادثه تروریستی کرمان
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + عکس
  • جزئیات علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • علنی شدن حمایت اسرائیلی‌ها از گروهک تروریستی جیش الظلم + سند
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • احتمال آلوده بودن ساچمه‌های حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان