Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از معاینه پزشکان، مشخص شد که مرادی نیازی به عمل جراحی ندارد.

طرفداری- سهراب مرادی که از ناحیه دیسک کمر دچار مصدوم است، برای معاینه به هانوفر آلمان سفر کرده است. این وزنه بردار تحت معاینه اولیه قرار گرفت و نظر دکتر امینی پزشک معالج او بر این است که این وزنه بردار تحت عمل جراحی قرار نگیرد.

دکتر امینی در این مورد گفت:

با دیدن عکس‌ها و همچنین گرفتن عکس جدید و با مشورت با متخصصان دیگر، همچنان نظر من بر این است که هیچ نیازی به عمل جراحی نیست و ما برنامه‌ای که داریم و امروز هم شروع کردیم و با استفاده از راه‌های دیگر تلاش می‌کنیم او را به المپیک برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل از ایسنا، او در پاسخ به این پرسش که چه مدت زمان نیاز است سهراب مرادی در آلمان تحت درمان باشد، گفت:

سهراب مرادی سرمایه ملی است و درمان او هم پروژه بزرگی است. من با همه متخصصان اعصاب و روان، ارتوپد ، توان بخشی و فیزیوتراپی مشورت می‌کنم و هر مسئله‌ای که به نفع او باشد را انجام می‌دهیم. حدود سه تا چهار هفته با او کار می‌کنیم تا به امید خدا با دست پر گردد و بقیه مسائل آمادگی را در تهران دنبال کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری

سرهنگ کاظم کبیری اظهار داشت: در مدت ایام تعطیلات عید نوروز، بیش از ۵۴ تیم تخصصی، بهداشتی درمانی، آموزشی و مشاوره‌ای در قالب طرح ملی شهید دکتر رهنمون، در قرارگاه نوروزی ۱۴۰۳ و روز جهانی قدس به صورت جهادی خدمات رایگان ارائه کردند.

وی افزود: با فعالیت این تیم‌ها، دو هزار و ۳۷۲ خدمت در قرارگاه نوروزی و سه هزار و ۵۱۸ خدمت در روز جهانی قدس به مردم و مسافران ارائه شد.

سرهنگ کبیری اضافه کرد: این خدمات رایگان شامل بیش از ۷۸۰ مورد آموزش‌های فرهنگی فرزند آوری و جوانی جمعیت و. ۴۳۳ نفر غربالگری فشار خون، ۲۰۶ مورد آموزش‌های بهداشتی، ۲۶ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص داخلی، ۳۶ نفر معاینه و ویزیت از سوی پزشک متخصص اطفال، ۲۱ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک متخصص زنان و ۱۹۰ نفر معاینه و ویزیت توسط پزشک عمومی، ۱۷۲ نفر ارائه داروی رایگان و... بود.

بیشتر بخوانید

ارائه بیش از ۱۰۰ هزار نفر خدمت به مردم در چهارمحال و بختیاری

وی ادامه داد: بسیجیان جامعه پزشکی استان علاوه بر حضور در مناطق صعب العبور و دوردست استان و ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار، با شرکت در راهپیمایی و تجمعات حمایت از جبهه مقاومت علیه جنایات اسرائیل همواره پرچمدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • درمان رایگان بیماران بی بضاعت توسط پزشک خیر اندیش
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • انتقاد شدید از ستاره بارسا: عجب احمقی هستی!
  • درمان لوزه بزرگ را جدی بگیرید
  • کیخسرو و سهراب در بیستون
  • پذیرش ۱۵ هزار و ۸۰ خودرو در مرکز معاینه فنی شهرکرد
  • ۱۱۰ هزارعمل جراحی در بیمارستان‌های دولتی استان کرمانشاه
  • نوشداروی بعد از مرگ سهراب سازمان لیگ/ مقابله با بیانیه نویسی بعد از چند سال و ۲۳ هفته!
  • حسرت زندگی نزیسته در جنگل پرتقال