Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@14:41:12 GMT

علیرضا دبیر وارد گود انتخابات کشتی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۰۶۱۳

علیرضا دبیر وارد گود انتخابات کشتی شد

قهرمان سابق المپیک و عضو سابق شورای شهر تهران برای انتخابات فدراسیون کشتی ثبت نام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در فاصله ۲ روز تا پایان مهلت ثبت نام از نامزدهای ریاست فدراسیون کشتی، علیرضا دبیر با حضور در محل این فدراسیون نام نویسی کرد.


این قهرمان سابق کشتی ایران که مدال طلای المپیک سیدنی را در کارنامه دارد، بعد از مدت ها دوری از کشتی حالا قصد کرده در عرصه مدیریتی وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پیش از این امیررضا خادم در اولین روز نام نویسی از نامزدها ثبت نام کرده بود و حالا نوبت به علیرضا دبیر رسیده تا دومین کاندیدای ریاست فدراسیون کشتی باشد.


علیرضا دبیر سابقه حضور در ۲ دوره شورای شهر تهران را هم داراست و یک دوره نیز نایب رییس کمیته ملی المپیک بوده است.


به نظر می رسد رقابت اصلی در انتخابات پیش رو هم بین دبیر و امیر خادم باشد. البته باید دید در ۲ روز آینده چه نفراتی برای حضور در انتخابات وارد گود می شوند.


علیرضا حیدری، مجید خدایی و حمید بنی تمیم از جمله اسامی هستند که احتمال ثبت نام ها مطرح شده است.


تاکنون هم چند نفر دیگر با اسامی همچون رحیمی، توپچی، عابدی و نصیرزاده که خیلی در میان اهالی کشتی شناخته شده نیستند، نام نویسی کرده اند.

کشتی علیرضا دبیر

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی علیرضا دبیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مشخص شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از ۲ بار تعویق انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، تاریخ جدید انتخابات این فدراسیون مشخص شد تا سرانجام رئیس جدید این فدراسیون مشخص شود.

ابتدا قرار بود ۷ بهمن ماه سال گذشته مجمع انتخاباتی این فدراسیون برگزار شود که با اعتراض برخی کاندیدا‌ها و تأیید وزارت ورزش و جوانان به تعویق افتاد. تاریخ پیشنهادی جدید ۲۶ فروردین ماه بود که دوباره با اعتراض برخی کاندیدا این تاریخ نهایی نشد و انتخابات برای بار دوم لغو شد. 

بر اساس تصمیم هیئت رییسه فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، مجمع انتخابات این فدراسیون ۲۵ اردیبهشت سال جاری برگزار و رییس این فدراسیون برای ۴ سال آینده معرفی خواهد شد.

یوسف بهتری، تورج علی عنصری، افشین هادی چگینی، محمد ضیایی، محمد عسگری، سیدمحسن حسینی، حسین شهرکی، جاسم منوچهری، یوسف جاویدان، فرهاد طاووسی و حمیدرضا پارسی‌منش، ۱۱ کاندیدایی هستند که برای ریاست این فدراسیون ثبت نام کرده‌اند.

فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی پس از استعفای یوسف بهتری از ریاست، از روز ۲۹ آذر ماه با سرپرستی مجید زارعیان اداره می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نماینده سابق مجلس: موی سر زنان را می‌بینید شکم گرسنه و اشکشان را نه!
  • تقوی: داورزنی نمی‌خواست رئیس شوم/ به کسی باج نمی‌دهم
  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد
  • علیرضا دبیر اسرائیل را تهدید کرد: دوران بزن در رو تمام شده
  • واکنش علیرضا دبیر به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل
  • لیست ۱۴ نفره تیم ملی وزنه‌برداری در المپیک و مسابقات جهانی
  • تاریخ انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مشخص شد
  • انزجار عمومی صهیونیست‌ها از بنیامین نتانیاهو/ بی بی ما را وارد جنگ کرد
  • خشم صهیونیست‌ها از بنیامین نتانیاهو/ بی بی ما را وارد جنگ کرد