Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق زیباکلام فعال سیاسی اصلاح‌طلب و  استاد علوم سیاسی که با نظرات و اقدامات دور از انتظارش معمولاً حواشی زیادی در فضای مجازی ایجاد می‎کند، باز هم مورد انتقاد شدید کاربران قرار گرفت. او صبح امروز ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که او را مشغول کاشتن یک درخت نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

درختکاری کار پسندیده‌ای است اما هدفی که زیباکلام از کاشت این درخت داشت چیزی است که باعث واکنش کاربران شد. او در بخشی از صحبت‌هایش در ابن ویدئو می‌گوید: امیدوارم این گیاه که علامت زندگی است، میان همه ملت‌ها و در رأس آنها  ایران و آمریکا باعث دوستی شود. اسمش را هم می‌گذاریم درخت دوستی ایران و آمریکا!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید:

سوءاستفاده صهیونیست‌ها از اظهارات بی‌اساس زیباکلام +عکس

زیباکلام: فریب خوردم که با علینژاد مصاحبه کردم +فیلم

این حرف‌های زیباکلام ناخرسندی کاربران را در پی و آنها را بر آن داشت تا کامنت‌هایی زیر پست او بنویسند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صادق زیباکلام حاشیه های سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند

نشریه فارین پالیسی درباره پاسخ موشکی ایران به تجاوزات رژیم صهیونیستی نوشت: وقایع حکایت از آن دارد که جنگ بین ایران و اسرائیل تازه شروع شده است.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون خبر ویژه خود نوشت: نشریه آمریکایی می‌نویسد: در پی حمله ایران، جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا به بنیامین نتانیاهو گفت که در این حمله شما برنده شدید و از او خواست که نسبت به واکنش احتمالی خویشتنداری کند. اما اسرائیل علاقه چندانی به پذیرش این توصیه نشان نداده و گزارش شده بسیاری از مقامات ارشد اسرائیل از جمله یوآو گالانت وزیر جنگ، هرزی هالوی، رئیس ستاد کل ارتش‌، بنی گانتز عضو کابینه جنگ، و خود نتانیاهو همگی وعده دادند که در مقابل حملات ایران واکنش نشان خواهند داد. روز جمعه، اسرائیل یک حمله به یک سیستم دفاع هوائی در پایگاه هوائی اصفهان انجام داد. اگرچه به نظر می‌رسد این حمله تا حد زیادی نمادین بوده با این وجود این سؤال را ایجاد می‌کند که چرا اسرائیل دوباره به آمریکا و متحدانش ضربه می‌زند در حالی که آنها به کمک اسرائیل آمده بودند. به اعتقاد تحلیلگران این ماجرا هنوز ابتدای جنگ ایران و اسرائیل است و تنش‌ها از ماجراهای چند روز گذشته فراتر خواهد رفت. واقعیت این است که اسرائیل و ایران درگیر جنگی هستند که فراتر از امروز نیز ادامه خواهد داشت. تا زمانی که این درگیری ادامه داشته باشد، منطق عملیاتی آن درگیری به سمت تشدید پیش خواهد رفت.

نتانیاهو عمیقاً در داخل اسرائیل منفور است. او تنها ۱۵درصد محبوبیت دارد. منبع اصلی مشروعیت سیاسی او ادعای او برای تضمین امنیت اسرائیل است که در حمله ۷ اکتبر حماس به شدت آسیب دیده است. نتانیاهو ممکن است مردی ناامید باشد، اما فشار برای تلافی تنها از جانب او نیست. در واقع، برخی از صداهای بلندتر در داخل اسرائیل که خواستار ضدحمله می‌شوند، از سوی رقبای سیاسی نتانیاهو، مانند گانتز، گالانت، و دیگران که بیشترین سود را از نظر سیاسی از نابودی نتانیاهو دارند، شنیده می‌شود.

بر اساس نظرسنجی‌ها، اگر انتخابات امروز برگزار شود، احتمالاً گانتس نخست‌وزیر خواهد بود. به نظر می‌رسد پاسخ روز جمعه اسرائیل، یک حرکت سیاسی برای نتانیاهو باشد. طبق یک نظرسنجی دانشگاه عبری، حدود ۷۴ درصد از ساکنان اسرائیل با واکنش به حملات موشکی ایران مخالف هستند. همین نظرسنجی نشان داد که ۵۶ درصد از اسرائیلی‌ها گفته‌اند که اسرائیل باید به خواسته‌های سیاسی و نظامی متحدانش پاسخ مثبت دهد تا سیستم دفاعی پایدار را در طول زمان تضمین کند.

البته انگیزه اساسی‌تری باعث می‌شود که اسرائیل بخواهد به ایران ضربه بزند و آن هم قدرت‌نمایی است. ایران حدود ۶۰ تن مواد منفجره را مستقیماً به سوی اسرائیل پرتاب کرد و قوانین نانوشته جنگ در سایه اسرائیل و ایران را در هم شکست و کل ساکنان سرزمین‌های اشغالی را یک شبانه‌روز در هراس کامل نگه‌ داشت.

دیگر خبرها

  • حمایت اینفلوئنسرهای فضای مجازی از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین به سبک خاص+ فیلم
  • آیا خشکاندن و آب ندادن به درختان جرم است؟
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • ماجرای جنجالی ازدواج رابعه اسکویی و مازیار لرستانی؛ سی سال رفاقت دود شد!
  • فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • خون مردم و کودکان غزه بر روی دستان مالک واتس‌اپ
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی