Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@12:56:16 GMT

قابلیت های جدید جیمیل در راه است

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۰۸۰۵

قابلیت های جدید جیمیل در راه است

جیمیل امکان برنامه ریزی ایمیل ها را فراهم کرده است بنابراین کاربران اندرویدی قادر خواهند بود د برای ارسال پیام ها برنامه ریزی دقیقی انجام دهند.

بهتر است هر چه سریعتر، آماده استفاده از تغییرات پیش رو باشید و از این تحولات  استفاده کنید.

بسیاری از افراد همیشه آرزو می کنند که بتوانید ایمیل خود را در عرض ده دقیقه بعد، بیست دقیقه بعد یا ده روز بعد ارسال کنند، اکنون این قابلیت به خوبی روی گوشی های هوشمند اندرویدی در دسترس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته بر اساس خبرهای اولیه این ویژگی فعلا فقط  برای اندرویدی ها در دسترس خواهد بود.

کاربران می توانند با مراجعه به ویژگی های برنامه ریزی به ویژه برنامه ریزی متن به طیف وسیعی از گزینه ها دسترسی داشته باشند و به ایمیل ها از دو دقیقه تا پنجاه سال زمان دهند. البته این به معنای محدودیت شما نیست و می توانید دریافت ایمیل های برنامه ریزی شده را نیز بر اساس سلیقه خود لغو کنید.

نکته مثبت دوم در مورد این ویژگی این است که می توانید پیام ها را در صورت آفلاین نیز مدیریت کنید. بنابراین حتی اگر گوشی شما انلاین نباشد هم قادر به مدیریت ایمیل خود هستید.

البته این نخستین برنامه جیمیل برای مدیریت پیام ها به شکل آنلاین و آفلاین نیست و پیش از این و در ماه ژوئیه 2018 نیز نمونه هایی از این برنامه به شکل آزمایشی رونمایی شد. بخش های پیچیده تر این ویژگی در حد وعده است و مشخص نیست دقیقا در چه زمانی قرار است شاهد برنامه های جدید جیمیل باشیم ، اما آن چه مشخص است این خواهد بود که گوگل برای کاربران جیمیل برنامه هایی ویژه دارد.

برای مثال، یک ابزار پاسخ هوشمند وجود خواهند داشت که از سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی برای بررسی پیام های شما استفاده می کند./ انتخاب

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان

دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار از تصویب برنامه جامع اقدام و عمل مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان از جمله در خوزستان خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی‌محمد طهماسبی بیرگانی در حاشیه شورای برنامه ریزی توسعه خوزستان که امشب (۲۹ فروردین‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: برنامه جامع اقدام و عمل مقابله با گرد و غبار در خوزستان برای ۱۰ ساله آینده خوزستان که قرار است در برنامه‌های هفتم و هشتم توسعه اجرایی شود و جزو تعهدات این برنامه است، در شورای برنامه‌ریزی خوزستان تصویب شده است.

وی افزود: در این برنامه با تلفیق نقشه‌های گرد و غبار و کاربری‌های استان خوزستان، برنامه‌هایی برای دستگاه‌های مختلف بر اساس وظایف‌شان در تالاب‌ها، اراضی زراعی غبارخیز و ... در نظر گرفته است. به طور مثال اگر قرار است محیط زیست در مناطق تحت مدیریت گرد و غبار را مدیریت کند، مشخص شده است باید چه اقدامی انجام دهد. 

دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار گفت: این برنامه برای ۳۱ استان تدوین شده است اما در هر استان زمانی عملیاتی می‌شود که در شورای برنامه‌ریزی و توسعه آن استان به تصویب برسد. با تصویب این برنامه در خوزستان، تعداد استان‌هایی که این برنامه را تصویب کرده‌اند به ۱۱ استان رسیده است.

طهماسبی بیرگانی در خصوص ضمانت اجرایی برنامه جامع اقدام و عمل مقابله با گرد و غبار گفت: طبق آیین‌نامه، استانداران وظیفه دارند برنامه‌های استانی در بحث مقابله با گرد و غبار را در اولویت قرار دهند. باید توجه شود اجرای این برنامه جزو تعهد برنامه هفتم توسعه است و در قانون پیش‌بینی شده است که باید با استفاده از این قانون به دستگاه‌ها فشار وارد کنیم تا وظایف‌شان را عملی کنند.

وی افزود: آنچه مهم است داشتن برنامه است زیرا اگر برنامه نداشته باشیم می‌گویند برنامه کجا است و باید به چه چیزی پول بدهیم؟ ما می‌گوییم برنامه داریم و اگر دولت یا استان‌ها منابع مالی را تامین نکردند می‌گوییم که ما وظیفه‌مان را انجام داده‌ایم. همچنین در این برنامه بخش‌هایی از کار به مسئولیت‌های اجتماعی دستگاه‌ها و بخشی به مشارکت مردم بر می‌گردد. در این برنامه، سهم دولت و بهره‌بردار تفکیک شده است.

دبیر ستاد ملی مقابله با پدیده گرد و غبار گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال وضعیت گرد و غبار با منشاءهای داخلی و خارجی بهتر از سال‌های گذشته باشد. 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نحوه به‌روزرسانی Android ۱۵ Beta ۱؛ برجسته ترین ویژگی‌ها و تلفن‌های واجد
  • برنامه‌ریزی برای تولید ۱۰۰ هزار تن گوشت مرغ در لرستان
  • تصویب برنامه جامع مقابله با گرد و غبار در ۱۱ استان
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • روش های بازکردن قفل گوشی
  • رو دست وایبر به واتساپ و تلگرام؛ رسما هوش مصنوعی را ادغام کردند!
  • iOS۱8 با ویژگی‌های هوش مصنوعی عرضه می‌شود
  • وایبر از تلگرام و واتساپ سبقت گرفت!
  • راهنمای ماشینکاری فولاد CK45: نکات کلیدی کار با فولاد CK45