Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-28@20:27:33 GMT

تصویب دو فوریت لایحه اصلاحیه بودجه ۹۷ شهرداری تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۰۹۶۷

تصویب دو فوریت لایحه اصلاحیه بودجه ۹۷ شهرداری تهران

اعضای شورای شهر تهران در آخرین جلسه خود و بنا به درخواست پیروز حناچی، به دو فوریت لایحه اصلاحیه بودجه ۹۷ شهرداری تهران رای مثبت دادند. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶ اجتماعی تهران نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، در جریان صد و سی و سومین جلسه شورای شهر تهران، دو فوریت لایحه اصلاحیه بودجه 97 شهرداری تهران در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه امروز، محمدجواد حق‌شناس،‌ رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ضمن مخالفت با دو فوریت لایحه اصلاحیه بودجه 97 شهرداری تهران تصریح کرد: استدلال بنده این است که اساسا کارهایی که به لحظه آخر و دقیقه 90 می‌انجامد، به شأن نظارتی شورا لطمه می‌زند و در واقع ارسال این لایحه در این زمان چنین موضوعی را بر می‌انگیزد.

وی تصریح کرد: قطعا شورای شهر تهران از درآمدهای بودجه‌ای و هزینه‌های شهرداری در ماه‌های اخیر اطلاع داشته است و اعضا می‌دانستند که بخش اعظمی از بودجه به نتیجه نخواهد رسید ولی ارائه این لایحه در روز آخر جای تعجب و سوال دارد.

حق‌شناس ادامه داد: در حالی لایحه اشاره شده به هیئت رئیسه شورای شهر تهران تقدیم شده است که در اصلاحیه لایحه مبلغ 305 میلیارد تومان در ارتباط با جابجایی بودجه شهرداری تهران در سال 97 مطرح شده است و این در حالیست که رقم مدنظر قاعدتا بیش از رقم اشاره شده است و به حدود 1700 میلیارد تومان می‌رسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: بنده از اعضای شورای شهر تهران می‌خواهم که به دو فوریت لایحه رای ندهند تا این لایحه به کمیسیون تخصصی ارجاع و بعد از عید نوروز با دقت و زمان بیشتری به نتیجه برسیم.

رسولی دیگر عضو شورای شهر تهران ضمن موافقت با دو فوریت لایحه اصلاحی بودجه 97 شهرداری تهران گفت: طبق قوانین و مقررات، شهرداری تهران باید در روزهای آخر سال، حوزه مالی خود را به اتمام برساند و بررسی این لایحه در جلسه امروز علیرغم اینکه دیر به شورا ارسال شده است اما الزامی است.

وی از اعضای شورای شهر تهران خواست تا به دو فوریت این لایحه رای ندهند.

این در حالیست که دو فوریت این لایحه به درخواست پیروز حناچی شهردار تهران به شورای شهر تهران ارائه شده است و اعضای شورای شهر،‌ پس از نظرات موافق و مخالف، در نهایت با 11 رای موافق و 5 رای مخالف به دو فوریت لایحه اشاره شده رای دادند.

پاسخ شهرداری تهران به 269 تذکر شورای شهرافتتاح خط 6 متروی تهران در نوروز 98تذکر رسولی به حناچی درباره تداوم حضور بازنشسته‌ها در شهرداری تهران

انتهای پیام/

R1491/P/S2,25/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شورای شهر تهران شهرداری تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال تهران از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در نوار غزه را پس از شش ماه ناکامی و ناتوانی در اتخاذ تصمیمی بازدارنده در مقابل جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونستی علیه شهروندان فلسطینی، گامی مثبت اما ناکافی دانست.

به گزارش ایسنا، ناصر کنعانی در یک موضع گیری رسانه‌ای در این ارتباط تصریح کرد: گام مهم‌تر از تصویب این قطعنامه، اقدام مؤثر برای اجرای آن و توقف کامل و پایدار حملات رژیم متجاوز صهیونیستی علیه نوار غزه و کرانه باختری، رفع کامل محاصره ظالمانه غزه و بازگشایی گذرگاه‌ها به منظور ارسال گسترده و بدون تبعیض کمک‌های انسان‌دوستانه بین‌المللی و تامین کمک‌ها و منابع مالی بین‌المللی برای آغاز فوری بازسازی ویرانی‌های باریکه غزه اعم از منازل، زیرساخت‌های حیاتی بویژه مراکز بیمارستانی و خدماتی است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران، واکنش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی نسبت به این قطعنامه را گویای عصبانیت آشکار این رژیم از شکست غیرقابل ترمیم در عرصه میدانی و سیاسی و بین‌المللی دانست و افزود: انتظار می‌رود شورای امنیت سازمان ملل متحد این رژیم را نسبت به جنایات شش ماهه گذشته علیه مردم بی‌پناه فلسطین  و احتمال تداوم آن برخلاف قطعنامه مصوب شورای امنیت پاسخگو کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درآمد شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ از ۱۰۴ هزار میلیارد تومان عبور کرد
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت در سال ۱۴۰۲
  • عبور درآمد شهرداری تهران از رقم ۱۰۴ همت
  • درخواست آغاز حرکت قطار عمرانی شهر قیامدشت در سال جدید به شورا رفت
  • واکنش تهران به تصویب قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس غزه: ناکافی است
  • تصویب دو لایحه شهرداری در نخستین جلسه علنی شورای شهر قزوین
  • افزایش ۵ برابری بودجه سال آینده شهرداری تهران نسبت به ۱۴۰۰
  • استقبال تهران از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد درباره آتش بس در غزه
  • المیادین: هنیه ظهر امروز در تهران کنفرانس خبری برگزار می‌کند
  • استقبال تهران از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل متحد در مورد آتش بس در غزه