Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای شهر منتظر اعلام نظر فرمانداری درخصوص لایحه بودجه ۹۸ شهرداری تهران است.

به گزارش خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، سید ابراهیم امینی که در غیاب محسن هاشمی ریاست صد و سی و سومین جلسه شورای شهر را بر عهده داشت، با بیان این نکته که تاکنون ایرادات هیئت تطبیق مصوبات فرمانداری به شورا ابلاغ نشده است، گفت: بنابر گفته فرمانداری قرار است تا ظهر امروز نظر این هیئت به شورا واصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورا ادامه داد: در صورت اعلام‌نظر فرمانداری ظرف روز جاری، شورا بعدازظهر امروز با برگزاری جلسه فوق‌العاده به ایرادات وارده رسیدگی می‌کند.

وی ضمن تبریک فرارسیدن میلاد امام نهم، با اشاره به آخرین جلسه شورا در سال ۹۷ گفت: لازم می‌دانم که به نمایندگی از اعضای شورا، از همه شهروندان تهرانی به جهت اعتماد و حمایتی که از نمایندگان خود در این سال داشتند، قدردانی کنم و بابت قصور و تقصیر‌هایی که در انجام وظایف و ادای حق مردم، ولی نعمتان انقلاب در مدیریت شهری رخ داده است، پوزش بخواهم.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با بیان اینکه سال ۱۳۹۷ سال سختی برای مدیریت شهری تهران بود، افزود: حضور ۴ منتخب شورا بر صندلی شهرداری تهران، نشان از شرایط متغیر امسال مدیریت شهری بود، استعفای دکتر نجفی نخستین شهردار منتخب شورای پنجم با وجود مخالفت شورای شهر، با اصرار ایشان پذیرفته شد و جناب آقای مکارم به مدت یک ماه سرپرست و سپس جناب آقای افشانی به مدت ۵ ماه مسئولیت شهرداری را بر عهده داشته و در نهایت جناب آقای دکتر حناچی به عنوان شهردار منتخب در پایان آبان ماه، فعالیت خود را آغاز کردند.

امینی خاطر نشان ساخت: طبیعی است که براثر این تغییرات پیاپی و انتصابات ناشی از آن، فقدان ثبات مدیریتی در فعالیت‌های شهرداری تاثیرگذار بوده واین تغییرات اگرچه خارج از اراده شورای پنجم رخ داد، اما مسئولیت و عواقب آن بر عهده این شورا گذاشته شد.

وی با اشاره به اینکه این شرایط سخت توام با چالش‌های مالی و اجرایی متعددی برای شهرداری تهران بود، گفت:، اما مجموعه مدیریت شهری توانست با زحمات فراوان، از بروز اخلال در خدمت رسانی به شهروندان و پیشبرد توسعه شهر جلوگیری کند و برنامه سوم و بودجه سال ۱۳۹۸ نیز در موعد مقرر به تصویب شورای پنجم رسید.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: انتظار ما از دولت و مجلس شورای اسلامی، برآورده کردن انتظارات به حق شهروندان تهرانی در ایفای وظایف قانونی حاکمیت نسبت به پایتخت جمهوری اسلامی به ویژه در حوزه کمک به حمل و نقل عمومی و پرداخت عوارض و حقوق مالی متعلق به مدیریت شهری است که امیدواریم در سال آینده این موضوع محقق شود.

وی در ادامه سخنانش از تلاش اصحاب رسانه که بدون چشمداشت، چون یاری دلسوز در کنار شورای پنجم به نقد سازنده و هم اندیشی با مدیریت شهری در انعکاس و یافتن راهکار برای حل معضلات پرداختند تشکر کرد و از زحمات بی دریغ مجموعه بزرگ خادمان مردم در مدیریت شهری تهران که در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی، بدون وقفه به انجام وظیفه در خدمت رسانی به شهروندان در حوزه‌های مختلف خدمات شهری، راهور و نظم عمومی می‌پردازند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر تهران هاشمی فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اظهار کرد: کارتن‌خواب‌ها و افراد زباله‌گرد در صورت علاقه می‌توانند توسط پیمانکاران خدمات شهری و با عنوان شغلی پاکبان در شهرداری تهران جذب شوند.

وی با بیان اینکه این افراد حداقل حقوق 11 و نیم میلیون تومان را دریافت و با مزایا تا 13 و نیم میلیون تومان افزایش خواهد یافت، افزود: همچنین این افراد بیمه هم خواهند شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، تصریح کرد: با تاکیدات شهردار تهران مبنی بر جذب نیروی کارگری از گرمخانه‌های شهر تهران در جهت حمایت از افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی جذب این افراد آغاز شده است.

محمدی گفت: متقاضیان این شغل می‌توانند به سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران مراجعه یا با شماره 55530120 تماس بگیرند. همچنین تاکنون حدود 70  نفر توسط پیمانکاران خدمات شهری جذب شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحقق بودجه شهرداری ارومیه در سال ۱۴۰۳ منوط به مشارکت مردم است
  • برگزاری نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری شهرداری | درخواست احیاء جایگاه مرکز مطالعات از سوی شهردار تهران مطرح شد
  • ۴۷کیلومتر راه‌سازی در منطقه ۲۲ | ۹۳ درصد بودجه شهرداری منطقه به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت
  • اعضای شورای شهر تهران معترض به توهین‌های باند زاکانی
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان
  • واکنش شورا به توهین یک مدیر زاکانی /خط قرمز ما ادب است
  • تقسیم شورای شهر تهران به موافقین و منتقدین زاکانی
  • از تاکسی‌ها برقی تا ساخت تقاطع‌های غیر همسطح در نشت شورا
  • جذب افراد زباله‌گرد و کارتن‌خواب به عنوان پاکبان
  • تاکید رئیس شورا براقدام جهادی درخصوص واردات واگن های مترو