Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب‌رییس فراکسیون ورزش مجلس گفت: با توجه به آیین‌نامه دولت و وزارت ورزش و جوانان، باید پاداش‌ها پرداخت شود و اگر مشکلی به وجود بیاید از جانب مجلس قابل‌پیگیری است.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با مطالعه کمیته پژوهشی مجلس که وزارت ورزش باید هیئت‌های وزرشی شهرستان‌های هر استان را کاهش دهد، اظهار کرد: فکر نمی‌کنم با کاهش هیئت‌های ورزشی به نتیجه برسیم؛ باید سیاست‌گذاری متمرکز و مطالعه شده‌ای داشته باشیم تا بتوانیم اقدامات خوبی برای ورزش کشور در آینده انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر استان با توجه به قابلیتی که دارد باید بتواند بودجه‌ بیشتری در رابطه مسائل ورزشی استان خود دریافت کند.

پاداش مدال‌آوران آسیایی باید پرداخت شود

وی در مورد به تعویق افتادن پرداخت پاداش‌ مدال‌آوران بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا، گفت: مجلس برای اعزام تیم‌های ملی به المپیک و مسابقات آسیایی، بودجه خوبی به وزارت ورزش اختصاص داد و این نهاد به اندازه کافی بودجه در اختیار دارد. با توجه به آیین‌نامه‌ دولت و وزارت ورزش و جوانان، باید پاداش‌ ورزشکاران پرداخت شود و اگر در این خصوص مشکلی به وجود آید از جانب مجلس قابل‌ پیگیری است.

نایب ‌رییس فراکسیون ورزش مجلس در مورد حق پخش تلویزیونی باشگاه‌های فوتبال، خاطرنشان کرد: مسائل مربوط به‌ حق پخش تلویزیونی، مسئله‌ای بین وزارت ورزش و صدا و سیما است و باید بین دولت و صدا و سیما حل شود. پرداخت حق پخش تلویزیونی یک قانون است؛ باید حق پخش به باشگاه‌ها پرداخت شود. حق پخش تلویزیونی، موجب پیشرفت و بهبود شرایط باشگاه‌های ورزشی می‌شود و مجلس از باشگاه‌های ورزشی در این زمینه حمایت می‌کند.

نباید به مربیان داخلی بی‌توجهی کرد

یوسف‌نژاد در رابطه انتخاب سرمربی آینده تیم ملی فوتبال ایران، افزود: شخصاً علاقه‌مند هستم مربی داخلی برای تیم ملی فوتبال انتخاب شود؛ مربیان ایرانی با توانی برای برعهده گرفتن هدایت تیم ملی در اختیار داریم ... اگر فدراسیون فوتبال قصد دارد شخصی مثل کی‌روش را بیاورد، باید با یک برنامه‌ریزی صحیح، دانش این مربی خارجی به مربیان داخلی انتقال یابد.

وی اضافه کرد: طبق یکی از بندهای قرارداد کی‌روش باید دانش این مربی خارجی به مربیان داخل ایران انتقال پیدا می‌کرد که اگر به صورت صحیح مربیان داخلی در کنار کی‌روش آموزش دیده بودند، امروز مشکل سرمربی برای تیم ملی نداشتیم. نباید مسیر گذشته در خصوص استفاده از یک مربی خارجی را تکرار کنیم و نباید به مربیان داخلی بی‌توجهی شود.

نایب ‌رییس فراکسیون ورزش مجلس در پاسخ به اینکه با توجه به تحریم‌های بانکی که برای ایران در نظر گرفته‌شده است، آیا پرداخت قرارداد یک مربی خارجی با مشکل مواجه خواهد شد یا خیر؟ تصریح کرد: با توجه به توان مالی فدراسیون فوتبال ایران، فکر نمی‌کنم مشکلی در پرداخت قرارداد وجود داشته باشد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پاداش مدال آوران مسابقات آسیایی جاکارتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان

آیت الله هاشمی رفسنجانی در خاطرات هشتم فروردین سال ۱۳۸۰ آورده است.

به گزارش خبرآنلاین، پیش از ظهر، عمده وقت به دیدار‌های نوروزی مسئولان و مدیران اختصاص یافت. در بین صحبت‌های مجلسی و محفلی، با معاونان وزارت امورخارجه، درباره اتحاد عرب‌ها در حمایت از ادعا‌های ناحق امارات در مورد جزایر [ابوموسی، تُنب بزرگ و تُنب کوچک]و نیز نامه بیش از ۳۰۰ تن از نمایندگان [مجلس عوام]انگلیس [برای درخواست خارج‌ساختن اسم سازمان مجاهدین خلق از لیست سازمان‌های تروریستی]صحبت شد؛ برای راه علاج. با مدیران وزارت بازرگانی، دربارة مشکل گران‌تر تولیدشدن بسیاری از محصولات کشاورزی، نسبت به قیمت جهانی بحث شد؛ از قبیل شکر، چای، گندم، علوفه، روغن و برنج و .... راه علاجی، جز حمایت بیشتر دولت ارایه نمی‌دهند؛ گرچه می‌دانند که مسیر صحیح، اصلاح شیوه تولید است. مدیران [وزارت]جهاد سازندگی، نگران اثر رأی جهادی‌ها در نتیجه ادغام وزارت‌اند.

خانواده آقای [عبدالله]عقبایی، [فرمانده اسبق ناحیه انتظامی تهران‌بزرگ]، برای نجات ایشان از زندان استمداد کردند. معتقدند، با اعمال نفوذ ستادکل [نیرو‌های مسلح]، زندانی شده است. به آقای [اسحاق]جهانگیری، [وزیر صنایع و معادن]در مورد پرداخت حقوق آقای لبافی‌نژاد، [برادر شهید مرتضی لبافی‌نژاد]، و به آقای دکتر [عبدالله]جاسبی، [رییس دانشگاه آزاد اسلامی]، در مورد مراعات حال دانشجویان انتقالی تذکر دادم. دکتر جاسبی، درخصوص نامزدشدن برای انتخابات [ریاست‌جمهوری]مشورت کرد؛ به نتیجه‌ای نرسیدیم.

جلسه سران کشور‌های عرب در امان، امروز تمام شد. در قطعنامه پایانی، در مورد فلسطین مواضع خوبی آمده؛ گرچه در مورد جزایر سه‌گانه، به ناحق از امارات حمایت کرده‌اند. آمریکا، پیشنهاد هفت‌کشور غیرمتعهد به شورای امنیت سازمان ملل، در مورد اعزام نیرو‌های ناظر صلح [به فلسطین]را وتو کرد و باعث خشم اعراب و جهان اسلام شد.

بعضی از مراکز پژوهش غربی، در مورد بی‌ثمر بودن سال گفت‌وگوی تمدن‌ها، در آرامش جهان نظر داده‌اند؛ با توجه به بحران خاورمیانه و وضع عراق، کویت، هند، پاکستان، آذربایجان، ارمنستان، سومالی، سودان و کنگو و ... و نیز اختلافات جدی روسیه و آمریکا بر سر جنگ ستارگان و همکاری با ایران. مجلس اعیان انگلیس هم به دنبال مجلس عوام، لیست گروه‌های تروریستی، منجمله منافقین [= سازمان مجاهدین خلق]را تصویب کرد و علی‌رغم مخالفت بعضی نمایندگان، مصوبه اجرایی داد.

دیگر خبرها

  • بخشی از درآمد معدنی در یزد به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • بخشی از درآمد معدنی در استان به ورزش اختصاص می‎یابد/سهم ورزش از بودجه استان افزایش می‌یابد
  • روایت رفسنجانی از استمداد خانواده فرمانده ارشد نیروی انتظامی برای رهایی از زندان
  • ضرورت افزایش اعتبارات و امکانات هلال احمر گلستان
  • معاون توسعه ورزش بانوان : تمام قد از بانوان ورزشکار حمایت می‌کنیم
  • بانوان ورزشکار حمایت می‌شوند/ افزایش کسب کرسی‌های بین‌المللی
  • ۳ همت تسهیلات توسط صندوق های حمایت از بخش کشاورزی پرداخت شد
  • پایانه بندر خشک در شهرستان بروجن ایجاد می‌شود
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم ۰.۵ درصدی کتابخانه‌های عمومی
  • الزام شهرداری‌ها به پرداخت سهم نیم درصدی کتابخانه‌های عمومی