Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:24:32 GMT

تایید دو فوریت اصلاح بودجه ۹۷ در شورای شهر

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۱۱۱۵

تایید دو فوریت اصلاح بودجه ۹۷ در شورای شهر

اعضای شورای شهر تهران دو فوریت شهرداری تهران در مورد اصلاحیه بودجه ۹۷ را تأیید کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز لایحه دو فوریتی شهردار تهران در مورد تصویب اصلاحیه بودجه ۹۷ را روی میز بررسی قرار دادند و پس از استماع گزارش شهردار در مورد چرایی اصلاحات در بودجه ۹۷ به بیان نکته نظرات خود پرداختند و محمد جواد حق شناس به عنوان مخالف دو فوریت گفت: اساساً کارهای که در لحظه آخر و دقیقه ۹۰ ارائه می‌شود به شأن نظارتی شورای شهر لطمه وارد می‌کند چرا که ما باید قاعده مند عمل کنیم و در روزهای آخر چگونه می‌توانیم این اصلاحیه را انجام دهیم چرا که در بودجه سال ۹۷ با کسری جدی مواجه هستیم و حالا سقف اصلاحیه ۳۰۵ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است و بهتر است لایحه اصلاحیه در یک فضای مناسب‌تر در سال آینده بررسی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رسولی به عنوان موافق این دو فوریت گفت: امروز ۲۶ اسفند ما ه است و پس فردا یعنی ۲۸ اسفند آخرین روز کاری سال ۹۸ است و بودجه یک سند جاری است که شامل ۳۶۵ روز سال می‌شود و شهرداری حتی در آخرین لحظات نیز حق ندارد بدون مجوز شورا هزینه‌ای انجام دهد.

وی با بیان اینکه ای کاش زودتر اصلاحیه به شورا می‌آمد گفت: با این حال باید این اصلاحیات را به تصویب برسانیم تا جابجایی‌ها قانونی باشد

در ادامه الهام فخاری به عنوان مخالف این دو فوریت، گفت: رویه و سنت غلطی است در رابطه با شورا و شهرداری بوده که در دقیقه ۹۰ لوایح دو فوریتی خود را می‌آورند و سعی در فشار به شورا دارند تا آن را تصویب کند که این رویه باید اصلاح شود.

به گزارش ایسنا، ابراهیم امینی افزود: بررسی دقیق لایحه دوفوریتی اصلاحیه بودجه محدودیت زمانی ندارد و می‌توانیم آن را بعد از سال بررسی کنیم که این سخنان امینی با مخالفت رسولی مواجه شد و گفت: آقای امینی در قالب مخالف صحبت کرده است و در این در حالیست که سند بودجه ۹۷ باید در سال ۹۷ بررسی شود در غیر این صورت بررسی آن در سال ۹۸ معنای ندارد و امری خلاف است.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران سرانجام پس از بیان نظرات خود به لایحه دو فوریت شهردار تهران مبنی بر اصلاحیه بودجه ۹۷ رأی مثبت دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي شهر تهران شهرداري تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۳ اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی، با دو فوریت طرح برخی از احکام مالیاتی جهت تسهیل فعالیت‌های اقتصادی کشور در سال جهش تولید با مشارکت مردم با ۱۱۳ رأی موافق، ۵۱ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۱ نماینده حاضر در جلسه مخالفت کردند.

در ادامه نمایندگان با یک فوریت این طرح با ۱۲۵ رأی موافق، ۴۳ رأی مخالف و ۴ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۲ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

کد خبر 6085104 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد
  • تایید اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان
  • لایحه دو فوریتی اصلاحیه بودجه شهرداری کرمانشاه همچنان معطل مانده است
  • انحراف در بودجه شهرداری کرمانشاه
  • یک فوریت «طرح اصلاح برخی احکام مالیاتی» تصویب شد
  • تاثیر منفی سیاست های ارزی بر بازار سرمایه
  • بررسی طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه در دستورکار امروز مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه