Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@14:48:52 GMT

پست، سفر و هنر در بهاریه «مدیریت ارتباطات»

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۱۱۸۱

پست، سفر و هنر در بهاریه «مدیریت ارتباطات»

به گزارش خبرگزاری مهر، ماهنامه «مدیریت ارتباطات» به صاحب‌امتیازی «مؤسسه مطبوعاتی دایره رنگی ایده‌آل»، به مدیرمسئولی «امیرعباس تقی‌پور» و سردبیری سمیرا رستگارپور» منتشر می‌شود. رئیس شورای سیاست‌گذاری این ماهنامه «سیدغلامرضا کاظمی دینان» و مدیر هنری آن یوسف فروتن است.

تازه‌ترین شماره این ماهنامه (شماره‌های صد و شش و صد و هفت) با تمرکز بر موضوعات «سفر»، «پست» و «هنر» تلاش کرده است آنها را از منظر مدیریت ارتباطات مورد توجه و واکاوی قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روشن مهدوی، گلاره جباری، محدثه گودرزنیا، سمیرا کیانی، الناز تقی‌پور، سیدشادی حسینی و… برخز از همکاران این ماهنامه هستند.

«نبض تند مطبوعات در سال ۱۳۹۷» سرمقاله امیرعباس تقی‌پور، مدیرمسؤول ماهنامه است که در آن با اشاره به جهش فنر معروف و معیوب اقتصاد ایران در سال ۱۳۹۷ به کار دشوار اداره رسانه‌های مکتوب خصوصی توجه کرده و آورده: «در یکی‎دو سال اخیر این روند شتاب گرفته و تعداد زیادی از رسانه‌دارها تاب‌وتوان ادامه کار در چنین شرایطی را نداشته و عطای رسانه‌داری را به لقایش بخشیده‌اند.

«اخلاق حرفه‌ای، حتی در تاکسی!» مروری به یادداشت سیدغلامرضا کاظمی‌دینان رئیس شورای سیاست‌گذاری ماهنامه مدیریت ارتباطات دارد. «شیرجه در استخر ارز» نوشته محمد احمدی‌آذر و ماجرایی واقعی در نقطه تلاقی مطالعات معلولیت، مطالعات رسانه و فنون پژوهشگری با عنوان «نگین در جست‌وجوی گوهر»، از مطالب خارج پرونده‌های این شماره است.

پرونده «سفر» این ماهنامه زیر نظر محسن آزموده با محوریت «آداب گم شده سفر» حاوی مطالبی بدین شرح است: «و تو چه می‌دانی سفر چیست؟» به قلم محسن آزموده، «زاده‌شدن عقلانیت از دلِ سفر» به قلم صادق رضایی‌منش، «ارتباط شیرین‌ترین بخش سفر» به قلم سهیل سرگلزایی، «سفری به سوی خود» به قلم مهدی آزموده، سفر بدن‌مند و نسبت آن با شناختِ دیگری در گفت‌وگو با موسی اکرمی؛ سفر «هدف» است نه «ابزار» به همت علی ورامینی، پای حرف‌های احسان حمیدیان مجموعه‌داری که سفرنامه جمع می‌کند؛ «رؤیای من سفر در مسیر سفرنامه است»، «برآیند سفر در غزل‌های حافظ» به قلم مسعود هوشیار، «نگاهی مختصر به سفرنامه‌نویسی در جهان و ایران: از مارکوپولو تا آل‌احمد» به قلم شادان واحدی، «نگاهی به ایران در سفرنامه‌های سیاحان: در آیینۀ دیگران» به قلم مهناز پیرابی، «تجربه یک هیچ‌هایک‌سوار: بهترین قسمت؛ شنیدن داستان‌های مردم» به قلم حسین امینی.

پرونده «پست» این نشریه زیر نظر علی ورامینی با محوریت «پست، از دیروز تا فردا» حاوی این مطالب است: «نگاهی مختصر به تاریخچۀ پست در ایران: از آنگاریوم تا استارت‌آپ» به قلم بهرام تیموری، «نوسازی در شبکه ارتباطی پست، سکویی برای کسب و کارهای نوین» به قلم حسین نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست، عضو هیئت‌مدیره شرکت ملی پست در گفت‌وگو با مدیریت ارتباطات: «جی‌نف به مدیریت هوشمند شهری کمک می‌کند» به کوشش آرمین هاشمی، «گشت‌وگذاری در موزۀ ارتباطات: در کنار خطوط سیم پیام» به قلم مرضیه موسوی، «روزی روزگاری ‎نامه» به قلم کاوه رهنما، «پست نوین و تحول در نیروی انسانی» به قلم زهره مولوی، «پُست؛ میان‌بر توسعه همه جانبه» به قلم فهیمه بابائی، «میزگردی در ربط و نسبت پست با استارت‌آپ‌ها با حضور بهزاد اقبال‌خواه و محسن طالب: «اولویت، گردش آزاد اطلاعات است» به کوشش آرمان آتشی، «تاریخچۀ تمبر پستی» به قلم فریدون مزدکی، «بررسی محتوای نامه‌های برخی سرشناسان ایران: مرقومۀ شخصی؛ نفعِ جمعی» به قلم سمیه شکری، «صندوق پست و سامانه‌های فراگیر ایرانی» به قلم بیژن آریانا.

پرونده «هنر» زیر نظر علی ورامینی با محوریت «هنر در غربت؛ امکان یا امتناع» دارای این مطالب است: «نسبت هنرمند و مهاجرت: سه صورت‌بندی» به قلم شاهین محمدی زرغان، مهاجرت نخبگان هنری در گفت‌وگو با آیدین آغداشلو: «دیگران وظیفه ندارند ما را کشف کنند» به کوشش عسل عباسیان، «مهاجرت با هویت‌های سیال: سکنی گزیدن میان شکاف‌ها» به قلم روژین مازوجی»، «باید آشتی کرد» به قلم حسین میمنی، گفت‌وگو با تورج صابری‌وند درباره کتاب «شکل‌های بی‌معنی»: «هنر، زبان است» به کوشش علی ورامینی، «در جست‌وجوی آسایش خیال» به قلم شیما محمدی زرغان، روان‌شناس بالینی، «نگاهی به نقش موسیقی در آئین‌های نوروزی: خنیاگران بی‌نام‌ونشان» به قلم فرشید ذاکری.

علاقه‌مندان برای تهیه این ماهنامه، یا دریافت اشتراک سالیانه می‌توانند با شماره ۸۸۳۵۶۴۳۶ -۰۲۱ تماس حاصل بگیرند. همچنین امکان خرید و مطالعه تمام شماره‌های ماهنامه مدیرت ارتباطات از طریق لینک http://www.magiran.com/cmmagazine

وجود دارد.

کد خبر 4570175 علیرضا جباری دارستانی

منبع: مهر

کلیدواژه: مدیریت ارتباطات مطبوعات ایران اصحاب رسانه معرفی نشریات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی

با گذشت ۱۰ روز از واکنش تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، بسیاری از تحلیلگران برجسته روابط بین الملل نمی توانند حیرت و شگفتی خود را از قدرت عملیاتی ایران در پاسخ به اسرائیل پنهان کنند. - اخبار ویژه نامه‌ها -

هر روز بخشی از مهمترین اخبار و گزارش‌های تسنیم را در ویترین تسنیم ببینید:

1- نظر 6 استاد روابط بین‌الملل درباره اقدام ایران علیه اسرائیل 

2- چرایی اعتراض به اسرائیل در دانشگاه‌های آمریکا؛ ظلم را ببین! 

3- دومینوی استعفاها در ارتش اسرائیل بعد از شکست در طوفان الاقصی 

4- انتشارات علمی و فرهنگی چگونه از عرش به فرش رسید؟   

5- بهای اجاره غرفه‌ در نمایشگاه‌کتاب منصفانه یا کاسب‌کارانه؟ 

انتخای پیام/

دیگر خبرها

  • گل شماره پنج تیم ملی به یاد روزهای اوج شمسایی
  • طرح «ایران دیجیتال» در کردستان اجرا می‌شود
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۲/ رئالیسم نوین ایرانی
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • دیدار با مدیر کل دفتر بازرسی ،مدیریت عملکرد ،امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری آذربایجان غربی
  • قصیده بهاریه سعدی، جمال‌ستایی شیخ اجل
  • دبیرخانه گفت‌وگوهای فرهنگی با روسیه و چین راه‌اندازی می‌شود
  • گفت‌وگوی اجتماعی با پرونده‌ ویژه‌ توسعه نامتوازن منتشر شد
  • بهاریه «جشن گل سرخ» در دیار گنبدهای فیروزه‌ای
  • ویترین تسنیم شماره ۶۵۰/ «ماموریت انجام شد»