Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@12:03:13 GMT

اشتغالزایی بیش از ۲۲۰۰ مددجوی بهزیستی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۱۲۸۳

اشتغالزایی بیش از ۲۲۰۰ مددجوی بهزیستی در کرمانشاه

فاطمه رضوان‌مدنی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در سال جاری متعهد به ایجاد ۲ هزار و ۲۲۵ مورد اشتغالزایی بودیم که تا کنون بیش از این تعداد محقق شده اظهار داشت: اشتغال‌های ایجاد شده در زمینه‌های خدمات، کشاورزی و صنعت بوده که در این میان کشاورزی بیشترین موارد را به خود اختصاص داده است.

وی افزود: سرانه تسهیلات اشتغالزایی هر نفر مددجو از محل اعتبارات بند ب تبصره ۱۶ مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال و از محل مشاغل خانگی مصوب شورای عالی اشتغال ۱۰۰ میلیون ریال است که کارمزد تسهیلات ۴ درصد و بازپرداخت تسهیلات ۵ ساله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه درباره حمایت‌های بهزیستی از مددجویان گفت: قبل از دریافت تسهیلات با آموزش و تسهیلگری اشتغال به توانمندی مددجویان کمک می‌شود و بعد از ارائه تسهیلات با هدایت و پیگیری اشتغال ایجاد شده درصدد تثبیت اشتغال آنها هستیم.

رضوان‌مدنی گفت: درباره مستمری پرداختی به این مددجویان عنوان کرد: ۶ ماه پس از پرداخت تسهیلات مذکور و در صورت بازتوانی مددجو مستمری آنها قطع می‌شود.

به گفته وی، شرایط دریافت تسهیلات اشتغال زایی توسط مددجویان، تخصیص اعتبار توسط بهزیستی کشور و بانک‌های عامل، معرفی نامه توسط بهزیستی و معرفی یک ضامن معتبر است.

کد خبر 4569879

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه اشتغال مددجویان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، یونس قزان افزود: این تسهیلات از محل اعتبارات داخلی و همچنین تبصره ۱۸ پرداخت شده که بستگی به طرح های توجیهی در قالب تعاونی، اشخاص حقیقی و حقوقی از بین یک میلیارد تا ۳۰۰ میلیارد ریال متفاوت بوده است.

او اضافه کرد: پارسال حدود ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ در قالب طرح های کشاورزی، صنعتی، خدماتی و صنفی و همچنین ۲۶ میلیارد ریال از محل منابع داخلی بانک پرداخت شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید مهاباد بیان کرد: همچنین سال گذشته از محل اعتبارات سفر رییس جمهور ۳۱ فقره تسهیلات اشتغالزایی به میزان ۱۳ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال پرداخت شده است.

قزان با بیان این که این صندوق به دنبال حمایت از شغل‌های جدید و شناسایی فرصت‌های جدید است، اضافه کرد: با همکاری ادارات و معرفی طرح های اشتغالزایی امکان پرداخت بیشتر تسهیلات اشتغالزایی به جوانان و فراهم کردن شرایط کسب و کار وجود دارد.

وی همچنین از پیگیری طرح های یک روستا، یک محصول و روستای بدون بیکار در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در قالب این طرح هم به افراد واجد شرایط پنج روستای معرفی شده از طرف بخشداری بخش مرکزی تسهیلات کم بهره پرداخت شده است.

دیگر خبرها

  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • اختصاص ۲۰۰ میلیاردتومان تسهیلات اشتغال مددجویان مازندران
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • راه‌اندازی صندوق «ضمانت» تسهیلات اشتغال مددجویان در سال جاری
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • از تعطیلی پلی‌اکریل تا خیاطی در منزل؛ داده‌های اشتغال‌زایی گمرا‌ه‌کننده‌اند
  • پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مهاباد
  • اشتغالزایی بیش از ۲۴۰۰ مددجوی بهزیستی آذربایجان‌غربی