Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-23@16:32:48 GMT

پلمب ۹۰ منزل پلاک قرمز در هرندی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۱۳۸۹

پلمب ۹۰ منزل پلاک قرمز در هرندی

به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: از روزی که طرح پاکسازی مناطق هرندی و شوش و مولوی آغاز شد، ۱۸۰۰ اکیپ متشکل از ۱۰۰۰ نفر نیروی پلیس آغاز به کار کرد.

وی افزود: ۹۰۰۰ نفر از معتادان و خرده فروش جمع‌آوری و دستگیر شد که ۲۲۲۶ خرده فروش توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار رحیمی با بیان اینکه ۶۶۴۹ معتاد متجاهر در منطقه هرندی جمع‌آوری شد، تصریح کرد: ۱۳۱ نفر از این افراد زن هستند. ۲۷ قاچاقچی بزرگ نیز در این مناطق شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: ۲۳۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و ۱۹۵ منزل که پاتوق معتادان بوده شناسایی شد و ۹۰ منزل و ۶۵۷ اتاق این منازل پلمپ شدند و با دستور مقام قضائی آب، برق و گاز این منازل به صورت کامل قطع شد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ۲۰ منزل پلاک قرمز دیگر در حال بررسی و پلمب شدن هستند، بیان کرد: ۲۱۹ نفر از معتادان از اتباع خارجی و همچنین ۱۴۸ خانواده بی بضاعت در این محله وجود دارند که در معرض خطر هستند و با هماهنگی‌های انجام شده با کمیته امداد امام خمینی ره، مقرر شد تا به معیشت این‌ها رسیدگی شود تا بعدها دچار مشکلات این چنینی نشوند.

وی افزود: ۱۷ مسجد در این محل در حال فعالیت فرهنگی هستند، ۹ کلاس آموزشی توسط معاونت اجتماعی پلیس تهران تشکیل شده است.

سردار رحیمی با بیان اینکه ۱۴ مرکز DIC در این منطقه وجود دارد و از تمام پایتخت برای تهیه قرص به این مراکز مراجعه می‌کنند، خاطرنشان کرد: متمرکز شدن این مراکز در این محل کار ما را مختل کرده است، از بهزیستی درخواست کردیم که این مراکز را در سطح شهر تهران پراکنده کند. همچنین با درخواست از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مقرر شد تا معتادان متجاهری که سنشان کمتر از ۱۸ سال است را رسیدگی کنند چرا که در مجموع ۱۵۰۰ معتاد متجاهر وجود دارد که سازمان بهزیستی تعیین تکلیفشان نکرده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملان تیراندازی در بردسیر، ظرف ۲ ساعت دستگیر شدند

سرهنگ رمضان نژاد  گفت: به دنبال وقوع یک مورد درگیری و تیراندازی در جاده سیرجان ـ بردسیر، در بررسی های پلیس مشخص شد ۲ جوان بر اثر اختلافات قبلی و درگیری منجر به تیراندازی ، مجروح و به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی تصریح کرد : بدین منظور با انجام تحقیقات تخصصی و میدانی پلیس، ۲ نفر از ضاربین در کمتر از ۲ ساعت به همراه یک قبضه سلاح ساچمه زن در یکی از محله های شهر بردسیر شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بردسیر با بیان اینکه متهمان راهی زندان شدند، بیان داشت: بارها بر کنترل خشم و پرهیز از رفتارهای خشونت بار تاکید شده و پلیس با مخلان نظم عمومی با جدیت برخورد خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سرقت با پابند الکترونیکی؛ پلیس از راه رسید
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • قاتل فراری در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • قاتل فراری قتل در مرکز شهر ایلام دستگیر شد
  • ارجاع ۲۳ معتاد متجاهر به مراکز ترک اعتیاد در شوش
  • از کشف موتورسیکلت سنگین قاچاق تا پلمب ۲۰ واحد صنفی متخلف در فارس
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • عاملان تیراندازی در بردسیر، ظرف ۲ ساعت دستگیر شدند