Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@06:33:25 GMT

۲۳ هزار عدد مواد محترقه در چهارمحال و بختیاری کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۱۵۶۱

۲۳ هزار عدد مواد محترقه در چهارمحال و بختیاری کشف شد

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای جلوگیری از خطرات احتمالی بیش از ۲۳ هزار عدد مواد محترقه کشف و ضبط شد. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار غلام‌عباس غلامزاده پیش از ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه اظهار داشت: مأموریت‌ها و اقدامات نیروی انتظامی از چهارشنبه و ایام پایانی سال آغاز و تا 17 فروردین ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برنامه‌های سال گذشته برای چهارشنبه آخر سال و ایام پایانی سال باعث شد کمترین حادثه و رخداد را در سطح استان داشته باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بعد از طرح چهارشنبه سوری بلافاصله وارد طرح نوروزی می‌شویم خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی و یگان‌های همراه در سال جاری توانستند رزمایش بزرگ و اقدامات اساسی را در حوزه ترافیکی، انتظامی و امنیتی انجام دهند.

غلامزاده تصریح کرد: سال 97 با توجه به حوزه استکبار جهانی، یک سری مشکلات اقتصادی برای مردم ایجاد شد که منشأ برخی از آن‌ها داخلی و برخی دیگر نیز هجمه‌های وارد شده از سمت استکبار جهانی بر کشور بود.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی از سه راه بر ایران هجمه وارد کرد، ادامه داد: در سال 97 فشارهای اقتصادی، مشکلاتی روانی و فشارهای امنیتی باعث بروز مشکلاتی شد اما با توجه به همکاری و فهم بالای مردم جامعه توانستیم از این مسیر عبور و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری عملکرد نیروی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری را در سال 97 در حوزه‌های مختلف انتظامی و امنیتی را مطلوب اعلام کرد و افزود: امنیت استان ما نسبت به جمعیت آن از متوسط کشوری بالاتر است و در سطح خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به برخورد نیروی انتظامی با مجرمین در سال 97 بیان کرد: نیروی انتظامی استان در سال جاری با انهدام 19 باند سرقت و دستگیری سارقین، نسبت به سال‌های قبل بیش از 30 درصد افزایش داشته است.

غلامزاده خاطرنشان کرد: در بحث مبارزه با مواد مخدر به عنوان یک پدیده شوم در جامعه 33 باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی و حدود 2 تن و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش داشته است.

انفجار و آتش‌سوزی مواد محترقه در نازی‌آباد حین فروشفارس| انفجار مواد محترقه در آباده 3 نفر را راهی بیمارستان کردتعداد کشفیات مواد محترقه غیرمجاز در آذربایجان غربی از 3 میلیون عدد گذشت

وی ادامه داد: همچنین بعضی از محل‌های امن و مناسب برای قاچاق، تولید و توزیع مواد مخدر در سطح استان شناسایی و پاکسازی شدند.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به مبارزه با قاچاق کالا تصریح کرد: در سال جاری حدود 47 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

غلامزاده اضافه کرد: در حوزه فضای مجازی در استان چهارمحال و بختیاری بیش از 82 درصد جرائم و تخلف مربوطه به پلیس فتای استان گزارش شده است.

وی گفت: نیروی انتظامی و پلیس اطلاعات و امنیت استان در بحث برخورد با ارازل و اوباش و کسانی که در سطح جامعه و استان ناامنی و سلب آسایش می‌کنند در سال جاری اقدامات مناسبی را انجام داده است.

غلامزاده با اشاره به ارائه خدمات گوناگون در کلانتری‌ها و پاسگاه‌های استان و سامانه پاسخگویی 110 افزود: در سال جاری بیش از 150 هزار عملیات پلیسی موفق از طریق سامانه 110 و گزارشات مردمی داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: در کلانتری‌ها و معاونت اجتماعی استان، مشاوران و کارشناسان مجربی حضور دارند و در جهت حل اختلافات، به مراجعه‌کنندگان کمک کرده که بیش از 60 درصد از آن‌ها منجر به سازش شده است.

غلامزاده با بیان اینکه مردم استان از طریق سامانه 197 انتقادات، نظرات و شکایات خود را از نیروی انتظامی استان منتقل می‌کنند، خاطرنشان کرد: در سال جاری میزان انتقادات به نیروی انتظامی حدود 70 درصد و میزان شکایات بیش از 60 درصد کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: در حوزه راهنمایی رانندگی با وجود برخی مشکلات آمار تصادفات فوتی ما در سطح استان در سال 97 از متوسط کشوری پایین‌تر بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برنامه‌های انجام شده توسط نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: یادواره شهدای نیروری انتظامی، 143 شهید، جانبازان و شهدای مدافع حرم در استان برگزار شد.

غلامرزاده با بیان اینکه چهارشنبه سوری و ایام نوروز را پیش رو داریم، گفت: نیروی انتظامی و ارگان‌های همراه آمادگی لازم را در جهت خدمت‌رسانی و انجام وظیفه در ایام نوروز را دارند و حضور هدفمند این دستگاه‌ها در زمینه ترافیکی، امنیتی و مسائل مربوطه تدبیر شده است.

وی با اشاره به شعار «پرهیز از خطر، آرامش در سفر» در ایام نوروز گفت: طرح ترافیکی نیروی انتظامی با همکاری واحدهای امدادی استان از 25 اسفندماه آغاز و تا 17 فروردین ماه 98 ادامه دارد.

فرمانده نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: همچین طرح نوروزی در حوزه‌های مختلف با شعار « نشاط بهاری، نظم و قانونمداری» از 29 اسفندماه 97 تا 17 فروردین ماه 98 اجرا می‌شود.

غلامزاده آغاز عملیات‌های مربوط به چهارشنبه آخر سال و جلوگیری از بروز اتفاقات ناگوار را در سطح استان عنوان کرد و ادامه داد: به برخی از افرادی که ممکن است به سمت کارهای خطرناک در چهارشنبه آخر سال بروند مشاوره داده شد و در راستای جلوگیری از خطرات احتمالی بیش از 23 هزار عدد مواد محترقه کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: رانندگانی که در شب چهارشنبه سوری با حرکات نمایشی و ایجاد مزاحمت، آسایش مردم را خدشه‌دار کنند با برخورد نیروی انتظامی رو به رو خواهند شد و خودروی آن‌ها بدون استثناء توقیف و تا پایان تعطیلات نوروز در پارکینگ نگهداری می‌شود.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه سعی داریم طرح نوروزی را در دو بخش ایجاد امنیت و آسایش برای مسافرین و مردم استان به نحو احسن اجرا کنیم، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز 16 ایستگاه نوروزی در سطح استان، تفرجگاه‌ها و محورهای مواصلاتی مستقر می‌شود همچنین 300 گشت در هر شیفت کاری در خدمت مردم استان و مسافرین نوروزی خواهند بود.

غلامزاده بیان کرد: در ایام نوروز 30 واحد گشتی مجهز به دوربین البسه می‌شوند و وقایع و عملیات‌ها را مستند ثبت و ضبط می‌کنند.

وی اضافه کرد: قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی استان تشکیل و تمام اقدامات و عملکرد نیروی انتظامی و یگان‌ها در کل استان رصد و ارزیابی می‌شوند.

انتهای پیام/ح

R41350/P/S6,54/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: بازیکنان اردوی تیم ملی برای حضور در نخستین دوره مسابقات قهرمانی پسران زیر ۱۷ سال جهان از ۳ تا ۱۰ شهریور راهی بلغارستان می‌شوند.

دیگر خبرها

  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • نجات جان بیمار ۷۰ ساله در چهارمحال و بختیاری
  • دعوت ورزشکار چهارمحال و بختیاری به اردوی تیم ملی والیبال
  • خبر‌های ورزشی ۴ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • تداوم بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۳ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری