Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی، مرتضی موحد نیا در جریان بازدید از مرکز آموزش کارکنان شهرداری تبریز، بر اهمیت هدفمندی اجرای این طرح ها تاکید کرد.

وی گفت: افزایش بهره‌وری کارکنان شهرداری تبریز و تقویت روحیه مسئولیت پذیری کارکنان در قبال وظایف سازمان و درخواست‌های شهروندان در تمامی مراحل آموزش لحاظ می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحدنیا همچنین در جریان اجرای طرح آموزشی کارکنان سازمان حمل و نقل بار شهرداری تبریز با اهمیت خواندن تمامی فرایند های آموزشی دارای محوریت اخلاق حرفه‌ای افزود: شهرداری تبریز در صدد است با چابک‌سازی سیستمی بهترین کیفیت در اجرای خدمات را ارائه دهد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز، اظهار داشت: در جلسه اخیر کمیته آموزش شهرداری تبریز بر اهمیت توانمند سازی هر چه بیشتر کارکنان شهرداری تبریز در سال ۹۸ با برگزاری دوره های اموزشی کوتاه مدت و بلند مدت بر اساس عناوین متناسب پست سازمانی تاکید شده است.

موحد نیا با اشاره به ضرورت اجرای سیاست واحد آموزشی تصریح کرد: استفاده بهینه از فضای فیزیکی موجود و بازدید های ادواری از نحوه آموزش، در کاهش هزینه های اجرایی نیز موثر است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بهره وری حمل و نقل و ترافیک شهرداری سرمایه شهرداری کاهش هزینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش رشته‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای میناب

محمد بذرافشان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ایی هرمزگان گفت: رشته آموزشی جدید ساخت درب و پنجره دوجداره در مرکز میناب راه اندازی شده و تا پایان سال هم رشته لوله کشی صنعتی که زیرمجموعه طرح نفت است، راه اندازی می‌شود.

وی افزود: کارگاه‌هایی که برای مهارت آموزی به بخش خصوصی واگذار می‌شود به هنرجویان بصورت رایگان آموزش می‌دهند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ایی هرمزگان گفت: در مرکز فنی و حرفه ایی میناب ۱۶ رشته آموزشی وجود دارد که پارسال دو هزار و ۷۹۷ تن در مراکز ثابت و سیار توانستند مهارت فنی دریافت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • چرا طرح طبقه‌ بندی در شرکت واحد اجرا نمی‌ شود؟
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • ارتقای سطح کیفی آموزش به دانشجویان با تبیین اهمیت یادگیری عمیق
  • اجرای ۱۵ پروژه جدید بخش خصوصی در تبریز
  • آغاز اجرای ۱۵ پروژه هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در تبریز
  • افزایش رشته‌های آموزشی در مرکز فنی و حرفه ای میناب
  •  اهمیت اجتناب ناپذیر برنامه های آموزشی و تربیتی در حیات آموزشی دانش آموزان
  • ۱۳۰۰ نفر از دوره‌های آموزشی صنایع دستی بهره‌مند شدند
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳
  • بهره مندی بیش از هزار نفر از دوره های آموزشی صنایع دستی