Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@13:22:24 GMT

عملیات اجرایی ۶ پروژه صنعت برق در استان بوشهر آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۱۶۸۰

عملیات اجرایی ۶ پروژه صنعت برق در استان بوشهر آغاز شد

به گزارش خبر نگار مهر، رضا اردکانیان پیش از ظهر یکشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی ۶ پروژه صنعت برق در استان بوشهر اظهار داشت: این پروژه‌ها در راستای تقویت و پایداری شبکه برق استان بوشهر و با اعتبار ۸۹۹ میلیارد ریال ساخته می‌شود.

وی افزود: بر اساس برنامه زمان بندی شده قرار است که هر شش پروژه طی دو سال ساخته و با رفع مشکلات شبکه در تأمین برق مشترکین جدید، سبب پایداری شبکه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر نیرو تصریح کرد: این پروژه‌ها شامل پست ۲۳۰ کیلو ولت شبانکاره دشتستان، پست ۱۳۲ کیلوولت جائینک، پست ۶۶ کیلوولت هلیله بوشهر، خطوط ۶۶ کیلوولت خروجی پست شبانکاره خط ۲۳۰ کیلوولت ارتباطی پست شبانکاره و خط ۱۳۲ کیلوولت ارتباطی پست جائینک است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق منطقه‌ای فارس در این آئین اظهار داشت: ۴۵۰ هزار مشترک برق با ۳۶۰۰ کیلومتر مدار خطوط انتقال و فوق توزیع با ۸۵ پست فوق توزیع وجود دارد که در مجموع زیرساخت‌های مناسبی را در حوزه انتقال برق رقم زده است.

عبدالعزیز کریمی تصریح کرد: میزان ورودی برق در شبکه توزیع استان بوشهر سه هزار مگاوات است که در پیک مصرف به نزدیک دو هزار مگاوات می‌رسد.

وی ادامه داد: عمده مصرف برق در استان بوشهر بخش خانگی با ۶۵ درصد میزان مصرف است که پس از ان بخش‌های تجاری و عمومی و سهم اندکی نیز به کشاورزی می‌رسد.

کد خبر 4570202

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا اردکانیان وزارت نیرو بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان

محمود دشت بزرگ در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه ۴ پروژه حیاتی در بخش پست آماده بهره‌برداری است، افزود: احداث پست ۲۳۰/۶۳/۲۰ کیلوولت غرب رشت، توسعه بخش فوق توزیع پست رشت شمالی، استقرار پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت سنگر و استقرار پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت خشکبیجار از جمله پروژه‌های بخش پست بود که عملیات اجرایی آن با تلاش جهادی و فعالیت‌های شبانه روزی کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان به پایان رسید.

دشت بزرگ با بیان اینکه ۶ پروژه حیاتی نیز در بخش خط آماده بهره برداری است، افزود: احداث فیبر نوری خطوط ۲۳۰ کیلوولت رشت شمالی – غرب رشت – سیادتی، احداث ورود و خروج خط ۲۳۰ کیلوولت رشت شمالی-پونل -سیادتی در غرب رشت، احداث ورود و خروج خط ۶۳ کیلوولت نفوت-طالقانی-سیادتی در غرب رشت، جایگزینی هادی پرظرفیت هوایی ۶۳ کیلوولت خط رشت شمالی-پوشش-مقدم، احداث خط ۶۳ کیلوولت ورودی پست سنگر و احداث خط ۶۳ کیلوولت ورودی پست خشکبیجار نیز از پروژه‌های آماده بهره‌برداری بخش خط شرکت برق منطقه‌ای گیلان است.

وی با تاکید بر این نکته که هر فعالیت و اقدامی شدنی و ممکن است، افزود: این پروژه‌های آماده بهره‌برداری که نقش بسیار مهم و حساسی در عبور موفق از اوج بار سال جاری دارند، فقط با برنامه‌ریزی، کار جهادی، پیگیری‌های مستمر و توکل بر خدا به نتیجه رسید.

دشت بزرگ تصریح کرد: اتمام به موقع این تعداد از پروژه در مدت زمان کوتاه و در تنگنای شدید مالی، نشانگر عزم راسخ کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان است که با صرف فعل خواستن، توانستند آنها را به اتمام برسانند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در پایان با اشاره به اینکه سنگ بزرگ علامت نزدن نیست، گفت: کارکنان شرکت برق منطقه‌ای گیلان از جان مایه گذاشتند و با آمادگی کامل و پای کار بودن، خط بطلان بر ضرب‌المثل سنگ بزرگ، علامت نزدن است کشیدند و خدا را شاکرم که در این بازه زمانی کم و در این شرایط بد اقتصادی توانستیم این پروژه‌ها را قبل از اوج بار سال جاری به اتمام برسانیم و تقدیم مردم شریف و فهیم استان گیلان کنیم.

کد خبر 6087212

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی واحد‌های مسکن ملی خبرنگاران
  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت دشتستان
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • بهره برداری از ۱۰ پروژه حیاتی برق گیلان برای عبور موفق از تابستان
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر