Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@12:45:54 GMT

نفرات برتر مسابقات دو و میدانی در شوط معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۱۷۶۴

نفرات برتر مسابقات دو و میدانی در شوط معرفی شدند

سجاد خوبدل روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها در چهار رده سنی نونهالان، خردسالان، نوجوانان و جوانان برگزار شد.
وی بیان کرد: در رشته 60 متر خردسالان امیر سالار سهرابی، نونهالان یاسین اسماعیلی و نوجوانان مهدی محرم پور در جایگاه نخست ایستادند.
وی ادامه داد: در رشته 100 متر نونهالان عرفان زینالی و جوانان حسین صباغی به مقام قهرمانی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در رشته های 200 و 1500 متر جوانان به ترتیب محمدجواد هاشم زاده و روح الله محمد علی زاده اول شدند.
خوبدل افزود: در رشته پرتاب نونهالان امیرحسین پورحسن و نوجوانان احسان گلیکانلو و در پرتاب وزنه نوجوانان امیررضا رشیدی بر سکوی نخست جای گرفتند.
به گزارش ایرنا دو و میدانی آذربایجان غربی در رشته پرتاب چکش جایگاه قابل قبولی در کشور دارد؛ روز گذشته «سهند نوری» ملی پوش ارومیه ای رشته پرتاب چکش مدال برنز مسابقات قهرمانی نوجوانان 2019 آسیا در کشور هنگ کنگ را کسب کرد.
میر کاوه موسوی تنها پرتابگر چکش ارومیه ای است که 2 بار در المپیک 2012 لندن و 2016 ریودوژانیرو حضور داشت.
خانه پرتاب ارومیه یکی از بهترین و مجهزترین سکوهای پرتاب حال حاضر ایران است و ورزشکاران و قهرمانان برای انجام تمرین های تدارکاتی خود در این محل اردو می زنند.
7156/7129
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اداره کل ورزش و جوانان المپیک لندن مدیر روابط عمومی ملی پوش 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی نفرات برتر

مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی در بخش پسران با معرفی نفرات برتر به کار خود خاتمه داد.

 به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکیت، مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت و انتخابی تیم ملی از صبح روز گذشته (پنجشنبه) به میزبانی استان مرکزی آغاز شد.

در آغاز روز نخست این رقابت‌ها اسکیت بازان در بخش پسران و در مواد ۲۰۰، ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متر به رقابت با یکدیگر پرداختند تا نفرات برتر این رویداد مشخص شوند.

در رده سنی جوانان و در ماده ۲۰۰ متر آروین نجفی ارمندی، محمد امین غزنوی و امیرمهدی صمدی دینانی به ترتیب جایگاه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در رده سنی بزرگسالان محمد سروش مهر، میلاد صالحی و آزاد همتی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

در ماده ۵۰۰ متر و در رده سنی جوانان عطا قادری، امیرمهدی صمدی دینانی و یوسف صالحی با پیشی گرفتن از سایرین سه نفر برتر این رقابت را تشکیل دادند.

در رده سنی بزرگسالان نیز محمد صالحی، کیارش شاه محمدی و فرهاد میرزازاده به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به دست آورند.

در ماده ۱۰۰۰ متر و در رده سنی جوانان پس از پایان مرحله مقدماتی و رقابت شانزده اسکیت باز، هشت نفر برتر جواز حضور در مرحله نهایی را کسب کردند و در نهایت با برگزاری این مسابقه، آرمان کرمی، مهدی حیدر و محمد ماهان ابرغم قادری توانستند به ترتیب عناوین اول تا سومی را تصاحب کنند.

در رده سنی بزرگسالان نیز با برگزاری مرحله مقدماتی و همچنین فینال، در نهایت محمد امین حیدری، امیر بهزادی بروجنی و داوود میرمحمد صادقی به ترتیب جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

گفتنی است مسابقات بخش بانوان امروز (جمعه) پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پایان مسابقات دستجات آزاد اسکیت سرعت با معرفی نفرات برتر
  • معرفی نفرات برتر رده سنی جوانان در کاراته قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر ۵ وزن نخست کشتی فرنگی جوانان جام شهدای غزه
  • معرفی نفرات برتر پسران رده سنی جوانان در مسابقات کاراته قهرمانی ایران
  • معرفی نفرات برتر کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کوراش قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی زنان
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در رده بزرگسالان انتخاب شدند
  • معرفی نفرات برتر کاراته قهرمانی کشور در غیاب چهره‌های مطرح!
  • معرفی نفرات برتر رده سنی امید در کاراته قهرمانی کشور