Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-23@09:50:06 GMT

آغاز نگارش فصل دوم سریال «سرنخ»

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۱۷۷۱

آغاز نگارش فصل دوم سریال «سرنخ»

کیومرث پوراحمد نگارش سیزده قسمت از مجموعه ۲۶ قسمتی پلیسی، معمایی «سرنخ ۲» را تمام کرد.

به گزارش صدای ایران از مهر، علی قائم‌مقامی تهیه‌کننده مجموعه «سرنخ ۲» گفت: نگارش سری دوم مجموعه «سرنخ» پس از گذشت سال‌ها به سفارش مرکز سیما فیلم توسط آقای پوراحمد شروع شد و تاکنون سیزده قسمت از این سریال بیست‌وشش قسمتی به پایان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: آقای پوراحمد مشغول ساخت فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» برای شرکت در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد و با پایان این کار، مجدد نگارش قسمت‌های دیگر این مجموعه را شروع کرد.

قائم‌مقامی تاکید کرد: با پایان نگارش فیلمنامه، تولید کار برای پخش از شبکه دو سیما شروع خواهد شد.

«سرنخ» مجموعه‌ای تلویزیونی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی کیومرث پوراحمد بود که در سال ۱۳۷۵ در ژانر پلیسی و معمایی ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد.

«سرنخ» ماجرای یک پلیس اصفهانی به نام امیرحسین اوصیا به همراه دستیارش بود که سعی در حل معماها داشت و جهانبخش سلطانی، بهزاد خداویسی و پروین‌دخت یزدانیان بازیگران آن بودند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سرنخ فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲

جواد فرحانی تهیه کننده سریال «افعی تهران» در گفتگو با محمدحسین امیدی مجری «استودیو هشت» در رادیو نمایش درباره سریالش که این روز‌ها در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود، بیان کرد: این اولین سریال پیمان معادی در ایران است، چون او در خارج از کشور در سریالی بازی کرده بود که متعلق به اچ بی او بود.

به گزارش مهر، او با اشاره به ساخت فصل‌های بعدی این سریال با توجه به استقبال مخاطب بیان کرد: در پلتفرم کار کردن شرایط خود را می‌طلبد. آقای معادی هم فقط در ایران کار نمی‌کند و شاید تنها بازیگر بین المللی سینمای ایران است که همزمان که در کشور فعالیت می‌کند و تعهداتی هم در خارج از ایران دارد.

فرحانی اضافه کرد: باید شرایط را سنجید. قطعا سریال «افعی تهران» این ظرفیت را دارد تا به فصل دوم برسد، اما باید دید در شرایط کنونی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. به هر حال سریال سازی در ایران بسیار سخت شده است و ساخت فصل‌های بعدی کار‌ها باید همراه با کیفیت باشد که خاطره خوبی که از فصل اول یک کار می‌سازد بماند. در واقع جاودانه ماندن اثر مهم‌تر است.

این تهیه کننده تصریح کرد: نوعی مهندسی در این سریال وجود دارد که بتواند در هر قسمت اوج و فرودی داشته باشد و مخاطب را جذب کند مثلا می‌توان گفت قسمت هشت یکی از بهترین قسمت‌های «افعی تهران» است.

او درباره لزوم تنوع در فضای پلتفرم‌ها عنوان کرد: «افعی تهران» به نظرم جریان سریال سازی را عوض خواهد کرد. پلتفرم می‌تواند مثل یک سوپرمارکت باشد و باید تنوع داشته باشد، به نوعی یک سبد کالایی باشد که کسی که اشتراک خریداری می‌کند بتواند پروژه‌های مختلف را ببیند.

وی که تهیه کنندگی سریال «غریبه» را هم بر عهده دارد در این باره گفت: من همزمان سریالی هم در تلویزیون می‌سازم که «غریبه» نام دارد و یک عاشقانه پلیسی است که تاکنون در تلویزیون عاشقانه پلیسی ساخته نشده است.

فرحانی درباره تولید این سریال بیان کرد: کارگردانی این سریال بر عهده سروش محمدزاده است که این روز‌ها در ترکیه در حال ادامه تصویربرداری سریال هستند. «غریبه» هم خیلی کار خوبی خواهد شد و تصمیم گیری برای زمان پخش و شبکه با سیمافیلم است.

دیگر خبرها

  • شوخی همسفران «نون خ» با مسعود فراستی +فیلم
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • عضو گروه نجات که بازیگر «نون.خ» شد/ کولبری در قسمت های بعدی سریال
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • ۲۰ سریال برتر اکشن کره‌ای
  • سریال‌های طنز همیشه حساسیت‌ برانگیز هستند/ ادامه «نون خ»؟ هنوز معلوم نیست
  • چرا قسمت آخر «گناه فرشته» ناامید کننده بود؟