Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، با پایان مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، جام ریاست فدراسیون جهانی و جام فجر عملکرد هوگوپوشان کشورمان در این سه رویداد مهم توسط کادرفنی تیم ملی مورد ارزیابی دقیق قرار گرفته و ترکیب تیم‌ملی تکواندوی مردان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی در 5 وزن (54-، 63-، 68-، 74- و 87+ کیلوگرم) مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس مرحله نهایی مسابقات انتخابی هوگوپوشان در سه وزن 58-، 80- و 87- کیلوگرم فردا (دوشنبه – 27 اسفندماه) برگزار می‌شود تا نفرات اعزامی به رقابت‌های جهانی مشخص و معرفی شود.

پیش از این نیز نفرات اعزامی در 5 وزن به شرح ذیل مشخص و معرفی شدند:

وزن اول (54- کیلوگرم): آرمین هادی‌پور

وزن سوم (63- کیلوگرم): سروش احمدی

وزن چهارم (68- کیلوگرم): میرهاشم حسینی

وزن پنجم (74- کیلوگرم): امیرمحمدبخشی

وزن هشتم (87+ کیلوگرم): سجاد مردانی

هدایت این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

بیست و چهارمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 25 تا 29 اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی "منچستر" انگلیس برگزار می‌شود؛ این رقابت‌ها G12 است که به نفر اول 120 امتیاز، نفر دوم 72 امتیاز، نفرات سوم 43.20 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ وکسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تکواندو برنا جام باشگاه های

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متقاضیان حج تمتع در انتظار اعلام ثبت نام برای ظرفیت باقی مانده

به گفته شهروند خبرنگار ما سازمان حج و زیارت برای حج تمتع ۱۴۰۳ فقط ۷۰ هزار نفر ثبت نام کرده است از سوی دیگر عربستان سعودی ۸۷ هزار نفر اعلام ظرفیت کرده است و سوالی که برای متقاضیان حج تمتع به وجود آمده است این است که با توجه به آغاز اعزام زائران از دهه سوم اردیبهشت آیا برای ظرفیت باقی مانده ثبت نام انجام خواهد شد؟   متن پیام شهروند خبرنگار باسلام و احترام؛ عربستان برای اعزام ۸۷ هزار نفر جهت برگزاری مراسم حج تمتع ۱۴۰۳ اعلام ظرفیت کرده است، اما سازمان حج و زیارت تاکنون فقط ۷۰ هزار نفر ثبت نام کرده اند و شروع اعزام کاروان‌ها نیز از پایان اردیبهشت ماه است. خواهش می‌کنم این موضوع را پیگیری کنید آیا سازمان حج و زیارت برای ظرفیت باقی مانده ثبت نام انجام خواهد داد؟  

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • حوضه آبریز «مرزی شرق» از کم بارشی سالانه خارج شد
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • هنوز مشخص نیست سهمیه المپیک گرفتم/ حرکت جدیدی در قطر ثبت نکردم
  • متقاضیان حج تمتع در انتظار اعلام ثبت نام برای ظرفیت باقی مانده
  • ترکیب نهایی کشتی آمریکا در المپیک مشخص شد
  • تکلیف ۲ گروه مشخص می‌شود
  • ترکیب تیم ملی تکواندو بانوان برای حضور در مسابقات آسیایی مشخص شد
  • پایان مسابقات کوراش قهرمانی ایران با معرفی نفرات برتر
  • ۴ ایستگاه خط ۶ مترو در سال جاری تکمیل می‌ شوند
  • معرفی برگزیدگان کشتی قهرمانی نونهالان خراسان جنوبی