Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رحیمی عضو هیئت رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۶ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی موارد اعلام وصولی را به شرح ذیل اعلام کرد.

سوال منطقه‌ای علیم یارمحمدی، عبدالغفور ایران نژاد، محمدنعیم امینی فرد نمایندگان زاهدان، چابهار و ایرانشهر از وزیر آموزش و پرورش با موضوع علت عدم تاسیس دانشگاه فرهنگیان در شهرستان چابهار اعلام وصول می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوال ملی حسین مقصودی نماینده سبزوار، جوین، جغتای از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با موضوع ضعف نظارت و مدیریت در برخی دانشگاه‌های کشور اعلام وصول می‌شود.

سوال منطقه‌ای علیم یارمحمدی نماینده زاهدان از وزیر آموزش و پرورش با موضوع علت تعطیلی تنها مدرسه شبانه روزی زاهدان اعلام وصول می‌شود.

سوال منطقه‌ای علیم یارمحمدی نماینده زاهدان از وزیر آموزش و پرورش با موضوع ارتقای کیفیت فضا‌های آموزشی استان سیستان و بلوچستان اعلام وصول می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکزاصفهان؛ ابراهیمی، هدف از این دیدار را قدرشناسی از این مادر شهیدان در پرورش فرزندانی انقلابی بیان کرد وگفت: علاوه بر تقدیم فرزندان خود به انقلاب اسلامی، در زمره خیران مدرسه ساز نیز قرار گرفته اند و منزل خود را وقف مدرسه سازی کرد تا با فروش آن مدرسه‌ای در شهرستان ساخته شود.
وی افزود: این مادر شهید با ایثار و ازخودگذشتگی، بازهم ثابت کرد که خانواده‌های شهدا همیشه در صحنه حضور دارند و پشتیبان این انقلاب هستند.
شهید محمدعلی یزدان، سال ۱۳۶۱ در عملیات بیت المقدس در منطقه شلمچه و شهید مهدی یزدان، سال ۱۳۶۷ در عملیات مرصاد در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • عزل معاون متخلف مدرس به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز
  • عزل معاون متخلف به‌دلیل تنبیه دانش‌آموز مرزن‌آبادی
  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • آغاز ساخت مدرسه و بهره برداری از ۴ زمین چمن مصنوعی در بهمئی
  • تجهیز ۱۰۵ میلیارد ریالی حوزه‌های برگزاری آزمون‌ها در کردستان
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ چگونه تلفن هوشمند چرخه زیستی را مختل می‌کند؟
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • تعطیلی برخی مدارس در استان کرمان
  • زرد، آبی، بی‌خوابی/ تلفن هوشمند چگونه چرخه زیستی را مختل می‌کند؟