Web Analytics Made Easy - Statcounter

سپاه نینوای استان گلستان با بیان اینکه کمک به اشتغال و ازدواج جوانان جزو اولویت‌های سپاه است، گفت: امروز ۳۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شد. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۱ استانها گلستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، سردار حسین معروفی صبح امروز در مراسم اهدای 300 سری جهیزیه به زوج‌های جوان اظهارداشت: توجه به جوانان به ویژه در گام دوم انقلاب باید از حوزه گفتمانی خارج و به عمل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سپاه، کمک به اشتغال و ازدواج جوانان را در اولویت برنامه‌های خود قرارداده است، گفت: حدود 40 درصد زوج‌های جوانی که از این هدایا برخوردار می‌شوند از اهل‌سنت هستند.

سردار معروفی اجرای این طرح را اقدامی عملی برای تقویت وحدت بین اقوام و مذاهب در استان گلستان دانست و تصریح کرد: ما جان خود را فدای تقریب مذاهب اسلامی می‌کنیم و معتقدیم عامل اصلی وحدت، مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه نمی‌توان با آبروی ملت بازی کرد، گفت: دشمن درصدد القای ناامیدی بین مردم به ویژه نسل جوان است و می‌خواهد بین حاکمیت و مردم فاصله و اختلاف بیندازد اما به فضل الهی همیشه شکست خورده است.

فارس| 31 سری جهیزیه به ارزش هر کدام 180 میلیون ریال در لامرد توزیع شد850 قلم جهیزیه بین نیازمندان مازندران توزیع می‌شوداهدای جهیزیه به 66 زوج جوان در اهواز به‌روایت تصویر

فرمانده سپاه نینوای استان با تأکید براینکه حل مشکلات مردم نیازمند کاری جهادی است، خاطرنشان کرد: انجام اینگونه برنامه‌ها و طرح‌ها وظیفه سپاه نیست اما رسالت و غیرت انقلابی سپاه اجازه نمی‌دهد از کنار مشکلات مردم به سادگی عبور کند.

وی گفت: خدمات سپاه به مردم نجیب و شریف در همه جای ایران اسلامی، خدماتی بی‌منت و با رعایت کرامت انسانی است.

سردار معروفی در بخش دیگر سخنانش جوانان را محور اصلی در تحقق اهداف گام دوم انقلاب برشمرد و افزود: مجموعه جوانان انقلابیِ مسلط، خطاب رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم هستند و باید در تحقق آن نقش‌آفرینی کنند.

وی اظهارداشت: انقلاب اسلامی در مرحله دولت‌سازی است و در گام بعدی باید به تمدن نوین اسلامی دست پیدا کنیم که این این مرحله نیز با استفاده از ظرفیت جوانان امکانپذیر خواهد بود.

سردار معروفی با بیان اینکه مسئولیت ما در گام دوم انقلاب سنگین‌تر است، گفت: همه ما در دهه پنجم انقلاب باید وظیفه‌ خود را جدی‌تر بگیریم. سپاه نینوای استان نیز هزار فقره جهیزیه برای زوج‌های جوان در مناطق کم‌برخوردار فراهم خواهد کرد که در دو مرحله به آنان اهدا می‌شود.

وی گفت: یکهزار و 280 پروژه عمرانی زودبازده نیز برای رفع محرومیت، برنامه‌ریزی و بخشی از آن اجرا شده است.

فرمانده سپاه نینوای استان اضافه کرد: سال آینده صندوق‌های قرض‌الحسنه متعددی در استان ایجاد می‌شود تا مردم از منافع آن برخوردار شوند.

انتهای پیام/ ع

R41471/P1494/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت کشور مرهون رشادت جوانان ما در مرزهاست

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ سردار تقی مهری در مراسم تشییع پیکر شهید محمد مهدی نجاتی در گرگان گفت: امنیت بسترساز فعالیت در همه بخش‌های جامعه است.

نماینده فرماندهی فراجا در این مراسم افزود: امروز اگر در محل کار یا زندگی خود با آسایش خاطر به فعالیت‌های خود می‌پردازیم این امنیت مرهون مجاهت‌های جوانانی است که به دور از خانواده خود، در مرز‌های کشور به حراست و حفاظت از این آب و خاک می‌پردازند.

وی گفت: امنیت یک امر اتفاقی نیست و در نتیجه تلاش‌های مجاهدانی مثل شهید نجاتی نیا برقرار می‌شود. استاندار گلستان هم در این مراسم گفت: شهدا الگو و چراغ راهنمای همه ما در زندگی هستند.

علی محممد زنگانه افزود: دشمنان فکر می‌کنند با شهادت این عزیزان ما آنها را از دست می‌دهیم، این در حالی است که این بزرگواران با خدای خود معامله کرده و به فیض بزرگ شهادت نائل می‌گردند.

فرمانده انتظامی گلستان هم در این مراسم گفت: مسیر شهادت برای ما مسیر عزت، شهامت و سربلندی است.

سردار دادگر تاکید کرد: دشمنان و تروریست‌ها بدانند خون‌های جوانان ما ضامن امنیت کشور ما خواهد بود. پدر شهید محمد مهدی نجاتی نیا هم در این مراسم ضمن تشکر از ابراز محبت مسئولان در همه بخش‌ها گفت: خداوند متعال به همه مدافعان وطن در هر لباسی که هستند سلامتی بدهد.

وی افزود: مدافعان امنیت در بخش‌های مختلف با دغدغه برقراری امنیت برای مردم با افتخار ماه‌ها دوراز خانواده و نزدیکان خود در مناطق مختلف خدمت می‌کنند.

دیگر خبرها

  • تمدید زمان ارسال آثار به جشنواره ملی رسانه‌ای «جام جوانی»
  • اهدای ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان در شهرستان خواف
  • ۸۰ بسته معیشتی برای نیازمندان کازرون اهدا شد
  • ۶۱۲ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند خراسان جنوبی اهدا شد
  • جوان عشایر دشتستانی ناجی چهار بیمار نیازمند به عضو شد
  • امنیت کشور مرهون رشادت جوانان ما در مرزهاست
  • اهدای جهیزیه به ۴۶ زوج جوان سردشتی
  • اهدا قلب جوان ۲۳ ساله عشایری در دشتستان
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • برنامه جدید فرمانده سپاه در آستانه روز قدس