Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مجتبی محمودی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: با توجه به آغاز فصل حمل ونقل محصولات کشاورزی جنوب استان به مقاصد هدف و تسهیل در حمل و نقل محصولات و تکریم ارباب رجوع سامانه صدور بارنامه و تحویل برگ بارنامه ۴ شهرستان جنوبی استان در شهرستان کهنوج راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش از این مدیران عامل شرکت‌های حمل و نقل و کارشناسان فنی شرکت‌ها برای دریافت برگ بارنامه و طی مراحل اداری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان کرمان مراجعه می‌کردند که اتلاف وقت و تهمیل هزینه بر شرکت‌ها سبب می‌شد.

مجنبی محمودی تصریح کرد: شرکت‌های حمل و نقل در ۴ شهرستان کهنوج، منوجان، قلعه گنج و فاریاب بطور متوسط در هر ماه به ویژه در فصل حمل و نقل محصولات بیش از ۱۵ هزار و ۷۰۰ برگ بارنامه صادر می‌کردند که با توجه به محدودیت‌های تحویل بارنامه و طرح‌های نظارتی و کنترلی شرکت‌ها در هر هفته مجبور به حضور در اداره کل برای تحویل گرفتن برگ بارنامه بودند.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان گفت: حذف فاصله طولانی شهرستان‌های جنوبی تا جیرفت، تسهیل در حمل و نقل محصولات، جلوگیری از مخاطرات سفر و حمل به موقع محصولات کشاورزی از مهمترین مزایای راه اندازی سامانه صدور و تحویل برگ بارنامه در کهنوج است.
انتهای پیام /ی

راه اندازی سامانه صدور و تحویل برگ بارنامه در جنوب کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل و نقل محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم قطعی پرونده کثیرالشاکی «الماس مال» کرمان

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بخشی با اشاره به صدور حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه ساختمانی الماس مال شهر کرمان گفت: این پرونده با عنوان اتهامی و ارتکاب بزه مشارکت در معرفی مال غیر به عوض مال خود در پروژه احداث چندین طبقه ساختمان و تعداد زیادی واحد با شکایت بیش از ۶۵ نفر شکات پرونده به شعبه بازپرسی کرمان ارجاع گردید.

وی افزود: با پایان تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس پرونده، شعبه کیفری دو وارد رسیدگی شده و متهمان را از جنبه عمومی به ٣ سال حبس و جزای نقدی به میزان ٧٠ میلیارد ریال محکوم کرد که با اعتراض محکومان، پرونده در دادگاه تجدیدنظر استان مطرح و پس از رسیدگی حکم محکومیت قطعی متهم اصلی مشارکتاً با محکوم دیگر صادر شد.

این مقام عالی قضائی در استان کرمان با تأکید بر اینکه جبران خسارت و استیفای حقوق مالباختگان اولویت دستگاه قضائی استان است ابراز کرد: شکات می‌توانند از جنبه خصوصی همانگونه که در دادنامه ذکر شده جهت مطالبه مال خود مبادرت به طرح دادخواست حقوقی نمایند. همچنین مردم هوشیار باشند با اعتماد به وعده‌های واهی و ظاهر موجه و فریبنده متهمان، موجب تضییع اصل سرمایه مادی و ایجاد فشار روانی مضاعف بر خود و خانواده‌هایشان نشوند.

کد خبر 6082336

دیگر خبرها

  • دادستان کرمان صدور حکم قطعی محکومان پرونده «الماس مال» را اعلام کرد
  • صدور حکم قطعی پرونده کثیرالشاکی «الماس مال» کرمان
  • ازپُرآبی رودخانه های خشکیده تا سرریز شدن بندهای خاکی کرمان
  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • تصویب اعتبار برای راه اندازی بازارچه‌ محصولات خانگی بانوان
  • راه‌اندازی سامانه پایش درخواست‌های خرید کالا در شرکت نفت فلات قاره
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • پیش‌فروش لوازم خانگی برای جلوگیری از ایجاد بازارسیاه
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در بخش‌هایی از نیمه جنوبی
  •  اطلاع‌رسانی نقش مهمی در ترغیب مالکین به اخذ سند دارد