Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-24@11:54:53 GMT

جابجایی روزانه 1/5 میلیون مسافر نوروزی

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۲۲۶۸

جابجایی روزانه 1/5 میلیون مسافر نوروزی

پول‌نیوز - اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری: ناوگان اتوبوس و تاکسی‌های برون شهری روزانه بیش از یک میلیون و پانصد هزار مسافر نوروز را جابجا می‌کند.
احمدرضا عامری افزود: در ایام زمستان که فصل کاهش سفرهاست، رانندگان اتوبوس‌های برون شهری خودرو‌های خود را آماده جابجایی مسافران در ایام نوروز می‌کنند و امسال بیش از ۱۵ هزار اتوبوس برون شهری، ۲۸ هزار سواری کرایه و ۲۱ هزار مینی‌بوس با ظرفیت روزانه یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر آماده جابجایی مسافران نوروزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اعلام اینکه هنوز بلیت اتوبوس در ایام نوروز در برخی مسیر‌ها باقی مانده است گفت: امسال بیش از ۸۰ درصد بلیت‌ها از طریق اینترنت به فروش رسید که خوشبختانه هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشت.

عامری با بیان اینکه کار ما کاملا شفاف و در قالب پرداخت رسید انجام می‌شود تصریح کرد: بازرسان اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه سایر دستگاه‌های نظارتی در ایام نوروز و تا پایان آن، در همه ترمینال‌ها و پایانه‌های مسافربری مستقر هستند و با متخلفان برخورد جدی می‌کنند.

وی همچنین به مسافران توصیه کرد: ضمن تسریع در تهیه بلیت خود، با توجه به اینکه بخاطر تراکم شدید مسافران در برخی مسیر‌ها امکان جایگزین کردن اتوبوس وجود ندارد، در زمان مقرر در ترمینال‌های تعیین شده حضور داشته باشند و ترافیک اطراف ترمینال‌ها را هم در محاسبات زمانی خود، محاسبه کنند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: جابه جایی مسافر اتوبوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین

مهدی آزاد در بازدید از شرکت‌های مسافربری این شهرستان با بیان اینکه این تعداد مسافر توسط ۲ شرکت مسافربری از شهرستان نمین جابجا شده اند افزود:در مدت یاد شده ۷۹ هزار تن کالا از این شهرستان جابجا شده است.

او با اشاره به اینکه ۲۵ شرکت حمل ونقل کالا در این شهرستان در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم هستند تصریح کرد: در این مدت ۳ هزار و ۲۷۶ برگ بارنامه در شهرستان نمین صادر شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین در ۱ ماهه گذشته تسطیح و رگلاژ ۲۵ کیلومتر از حریم راه و جاده شنی این شهرستان را توسط راهداران یادآور شد و اظهار کرد: در مدت یاد شده راهداران ۱۰ کیلومتر عملیات شانه سازی انجام داده اند.

آزاد در این مدت از لکه گیری محور‌های مواصلاتی شهرستان نمین با استفاده از ۱۳ تن آسفالت سرد و گرم خبرداد و خاطرنشان شد: راهداران ۱۲۰ متر مکعب پاکسازی کانال انجام داده اند.

او حفاظت و صیانت از حریم راه‌ها را بعنوان سرمایه ملی خط قرمز راهداری دانست و گفت: با انجام ۲۰ مورد گشت حریم جهت جلوگیری از تجاوز به حریم ۱۵ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شناسایی و متوقف شده و همچنین با اخذ ۱ مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز به حریم در حوزه استحفاظی این شهرستان اقدام شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان نمین انجام ۹۵ مورد گشت راهداری، نصب ۱۰ مورد استوانه ایمنی در دماغه پر برخورد، رنگ آمیزی ۱۰۰ عدد پایه تابلو، جمع آوری و باز سازی ۱۰ عدد تابلو‌های فرسوده، شستشوی ۶۶۰ عدد تابلو، پاکسازی ۸۰ کیلو متر زباله و حمل ۸۰ کامیون مصالح را از دیگر اقدامات مهم راهداران در یک ماهه گذشته برشمرد.

آزاد با بیان اینکه راهداری شهرستان نمین مسئولیت نگهداری از ۳۶۷ کیلومتر راه ارتباطی را درحوزه شهرستان نمین برعهده دارد افزود: از این مقدار ۴۵ کیلومتر راه اصلی، ۳۶ کیلو متر راه فرعی، ۱۹۲ راه آسفالته روستائی، ۳۴.۵ کیلومتر راه شنی و خاکی و ۶۰ کیلومتر نیز راه مرزی است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آمار نهایی فوتی‌ها و مصدومان تصادفات در نوروز ۱۴۰۳ اعلام شد
  • جابجایی حدود ۱ هزار و ۵۰۰ نفر مسافر از شهرستان نمین
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین تصادفات نوروزی | ثبت بیش از یک میلیون بازدید بهداشتی
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومین ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳/ فعالیت ۳۳۴۵ پایگاه اورژانس در سراسر کشور در ایام نوروز
  • در تعطیلات نوروزی یک هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جان باختند
  • جابجایی ۹۲۰ هزار مسافر در شهرکرد
  • رشد ۱۵ درصدی جابجایی مسافر در راه‌آهن شمال‌غرب کشور
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • جابجایی بیش از ۹۲۰ هزار مسافر با ناوگان حمل و نقل عمومی