Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمام قدیمی شهر نفت سفید که قدمت آن به دوران قاجاریه می رسد به علت عدم توجه در حال تخریب است.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمام قدیمی شهر نفت سفید که قدمت آن به دوران قاجاریه می رسد به علت عدم توجه در حال تخریب است. این حمام توسط مرحوم استاد معتمدی ساخته شد و به دو بخش حمام زنانه و مردانه تقسیم می شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نفت سفید در ۳۶ کیلومتری شهرستان هفتکل و ۵۵ کیلومتری اهواز در استان خوزستان قرار دارد که در سال ۱۹۳۸ میلادی مصادف با ۱۳۱۷ خورشیدی اولین میدان عظیم نفتی در آن کشف شد

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سیده مریم محمدی در مراسمی به مناسبت زمین پاک با تاکید بر ضرورت نوسازی، بهسازی و افزایش ناوگان حمل و نقل عمومی، افزود: نصب دوربین‌های پلاک خوان به سامانه سیمفا با تدبیر شهرداری انجام شد که این اقدام زمینه جریمه خودرو‌های بدون معاینه فنی و آلاینده و کاهش آلودگی هوا را فراهم می‌کند.

او تأکید کرد: انتخاب همدان در مجمع شهرداران آسیا به عنوان پایتخت گردشگری آسیا کار شهرداران را دشوار کرد چرا که با توجه به تبدیل شدن همدان به مقصد گردشگری، مسافران و گردشگران انتظار دارند پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین، آراسته و پیراسته باشد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان تصریح کرد: در ثبت جهانی هگمتانه محیط زیست اعلام کرد که چنانچه قدمت و مدنیت شهر همدان سه هزار و ۵۰۰ سال است، اما قدمت طبیعت همدان بیش از هفت هزار سال و زیبنده محافظت است.

محمدی گفت: شعار امسال هفته زمین پاک «سیاره زمین در مقابل پلاستیک، مشارکت مردم ایران در برابر معضل پلاستیک، نجات زمین» نامگذاری شده است چرا که زنگ خطر معضل پلاستیک به عنوان معضل جهانی، در سازمان ملل به صدا درآمده است.

دیگر خبرها

  • تردد حدود ۳۰۰ سواری پیکان فرسوده در همدان
  • روزی به نام سنه / از قدمت شهر سنندج چه می‌دانید؟
  • مرمت و بازسازی زورخانه ده‌ونک با قدمت بیش از یک قرن
  • (تصاویر) آستیپالیا؛ جزیره‌ای دیدنی در یونان با ۳ هزار نفر جمعیت
  • آستیپالیا ؛ اینجا 3 هزار نفر جمعیت دارد و فوق العاده دیدنی است (+تصاویر)
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!
  • اختراعی با قدمت دوهزار سال| یخچال‌هایی در دل کویر
  • میراث فرهنگی به سنگلج کمک کند/بی‌اعتنایی به طرح توسعه تئاتر قدیمی