Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-29@15:26:27 GMT

200 کاروان دانشجویی به عتبات عالیات اعزام شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۲۳۸۲

200 کاروان دانشجویی به عتبات عالیات اعزام شدند

به گزارش ایسکانیوز بنا بر اعلام ستاد عتبات دانشجویی امسال بیستمین دوره اعزام زائران عتبات دانشگاهیان از ابتدای بهمن آغاز شده و تا اواسط اردیبهشت نیز ادامه خواهد داشت. تاکنون یعنی در دو ماه آخر سال ۹۷ بیش از ۲۰۰ کاروان دانشگاهی با جمعیتی بیش از ۸ هزار نفر به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

در این دوره علاوه بر برنامه‌های ویژه بعثه مقام معظم رهبری در حرم مطهر امام حسین (ع)، حرم مطهر حضرت اباالفضل (ع) و خیمه‌گاه، ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز چهار برنامه اصلی برای زائران دانشجویی و دانشگاهی تدارک دیده که از جمله آن برگزاری مراسم سلام اول به صورت دسته جمعی در مقابل باب القبله حضرت سیدالشهداء (ع) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



یکی از برنامه‌های فرهنگی دیگر ستاد که به صورت انحصاری برای کاروان‌های دانشگاهی برگزار می‌شود و طبق نظرسنجی‌های انجام شده در دوره‌های گذشته از استقبال بسیار خوبی برخوردار بوده، همایش «أحلی من العسل» در کربلای معلی است.

این برنامه روایتگری که در سالن همایش‌های بعثه مقام معظم رهبری در کربلا برگزار می‌شود، تلفیقی از واقعه عاشورا و هشت سال دفاع مقدس است که با اجرای راویان بعثه مقام معظم رهبری برای دانشجویان به تصویر کشیده می‌شود.

برگزاری زیارت مرقد مطهر حضرت حرّ بن یزید ریاحی و سرانجام مراسم وداع و قرائت پیمان‌نامه با کربلای معلّی از دیگر برنامه‌های ستاد در مدت حضور زائران دانشگاهی در کربلا به شمار می‌رود.

179 / 156 عتبات دانشگاهی عتبات دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: عتبات دانشگاهی عتبات دانشجویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین سفره افطاری در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم

زائران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) در شب میلاد کریم اهل بیت(ع) مهمان بزرگترین سفره افطاری در حرم مطهر حضرت معصومه(س) شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، زائران کریمه اهل‌بیت(ع) به مناسبت ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) مهمان بزرگترین سفره افطاری در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها بودند و از 25 هزار زائر با غدای گرم پذیرایی شد.

زائران و مجاوران حرم مطهر بانوی کرامت بدون فیش غذا مهمان سفره باشکوه افطاری بودند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوسرانی مشهد به حرم مطهر در سالروز شهادت حضرت علی(ع)
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه (س)
  • برنامه های شبهای قدر در حرم مطهر حضرت معصومه(س)
  • اعزام بیش از ۱۳۰۰ کاروان سلامت به مناطق محروم روستایی
  • برنامه‌های حرم حضرت معصومه (س) در شب‌های قدر اعلام شد
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه (س)
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • «شکوفه‌های آسمانی» در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • بزرگترین سفره افطاری در حرم حضرت معصومه(س) + فیلم
  • اعلام ویژه برنامه های لیالی قدر در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)