Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@14:58:00 GMT

عامل توسعه خوشه صنعت چاقوی زنجان انتخاب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۲۴۴۵

عامل توسعه خوشه صنعت چاقوی زنجان انتخاب شد

به گزارش ایرنا، ایرج احمدی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: قرارداد این خوشه طی روزهای آتی منعقد و به عامل توسعه ابلاغ می‌شود که انتظار می‌رود توسعه خوشه صنعت چاقوی زنجان با جدیت دنبال شده و فعالیت خود را به زودی آغاز کند.
وی، چاقوسازی را صنعت و هنر تاریخی استان زنجان خواند و تصریح کرد: با توجه به مشکلات پیش آمده در زمینه تولید و فروش چاقو در کشور و نیاز این صنعت به حمایت، تشکیل خوشه صنعت چاقوی زنجان را در اولویت قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمدی گفت: این یک مسئولیت سنگین و تاریخی است که بر عهده عامل توسعه خوشه قرار می‌گیرد و وی باید آمادگی پذیرش موانع و سختی‌های این مسئولیت را داشته باشد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان با تاکید بر خودداری عامل توسعه خوشه چاقو از ورود به فاز تغییرات، افزود: این عامل باید با حساس کردن موضوع و ایجاد اعتماد در بین ذینفعان صنعت چاقو باعث افزایش همگرایی در بین آن‌ها شود.
این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون 3 خوشه صنعتی فرش دستبافت، کفش هیدج و روی در استان تشکیل شده که نتایج مطلوب و رضایت‌بخشی به‌خصوص در خوشه‌های فرش دستبافت و کفش هیدج حاصل شده است.
وی با بیان اینکه حمایت از تشکیل خوشه‌های صنعتی، اولویت شرکت شهرک‌های صنعتی استان است، ابراز کرد: امیدواریم با حمایت مدیران استانی و همت و همکاری ذینفعان خوشه‌های مختلف، شاهد رشد و گسترش صنایع استان باشیم.
به گزارش ایرنا، فرش دستبافت، کفش، روی، چاقو، مسگری و گردشگری، خوشه‌های شناسایی شده در استان زنجان هستند که با احتساب صنعت چاقو تاکنون 4 خوشه صنعتی در این استان تشکیل شده است.
9556/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 استان زنجان صنعت فرش کفش گردشگری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی

تیمور پورحیدری با اشاره به اینکه ۶۰ نشان تجاری شاخص صنعتی در گیلان فعالیت می‌کنند، گفت: برای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، این ارزیابی‌ها در راستای انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی، بهره‌برداران نمونه معدنی و انتخاب کارآفرین ملی انجام می‌شود.

مدیرکل صمت گیلان با بیان اینکه ارزیابی‌ها در استان انجام می‌شود افزود: واحد‌های صنعتی و معدنی برای حضور در این فرایند پس از تکمیل فرم‌های مربوطه تا ۲۰ اردیبهشت ماه فرصت دارند که به صورت حضوری به دفتر معاون امور صنایع و معادن اداره کل مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ۷ واحد معدنی در زنجان احیا شد
  • فعالیت پایانه صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی ازنا
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه صنعتی شریف و شرکت ایرانول
  • صادرات ۹ میلیارد دلاری استان تهران
  • دانشگاه صنعت ماشین‌سازی تاسیس می‌شود
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • آغاز فرایند انتخاب واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی استانی و ملی
  • مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت
  • رشد ۱۸ درصدی صنعت نساجی در دولت سیزدهم
  • هدفگذاری ۸۰ طرح صنعتی بزرگ در استان قزوین