Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه اجرای موفق طرح‌های پلیسی در جامعه نیازمند مشارکت مردم است گفت: پلیس با هوشیاری کامل حضور دارد و اجازه ناامنی و ناهنجاری به عده‌ای ناچیز را نمی‌دهد که آرامش مردم را به هم بزنند. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۸ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سردار رضا بنی‌اسدی‌فر ظهر امروز در آئین برگزاری جشن جود و کرم در بهار علوی، جشن آزادی تعدادی از زندانیان جرایم غیرعمد در استان کرمان که با حضور حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان برگزار شد با تقدیر از خیرانی که در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان همکاری داشتند اظهار داشت: تعهد فردی و اجتماعی تک تک افراد جامعه و درک مسائل و مشکلات جامعه آثار خسارتبار را در جامعه کاهش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک دریافت نشان پرافتخار ذوالفقار سردار سلیمانی از دستان مقام معظم رهبری افزود: سردار سلیمانی از دوران جوانی تاکنون برای امنیت و اقتدار نظام اسلامی و جهان اسلامی تلاش می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه پلیس برنامه‌های متنوعی برای برقراری امنیت اجتماعی در جامعه اجرا می‌کند گفت: طرح ویژه ترافیکی از 25 اسفندماه سال جاری آغاز شده و تا 17 فروردین سال آینده در سراسر استان کرمان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هیچ طرحی بدون مشارکت مردم و بدون اراده فردی محقق نمی‌شود یادآور شد: متاسفانه در تعطیلات سال گذشته 67 نفر از هموطنان ما در حوادث رانندگی فوت کردند و بیش از 360 نفر مصدوم شدند.

فرمانده انتظامی استان کرمان: پلیس با دستگیرشدگان چهارشنبه‌سوری برخورد قاطع می‌کندبرخورد جدی پلیس با تخلفات حادثه‌ساز در نوروز/لغو طرح ترافیک و زوج‌وفرد از 29 اسفندوعده نوبخت برای افزایش خودروهای گشتی پلیس راهور محقق نشد

بنی‌اسدی‌فر با بیان اینکه چهارشنبه آخر سال را در پیش داریم و متاسفانه این مراسم سنتی به یک مراسم خطرآفرین در جامعه تبدیل شده است افزود: بسیاری از خانواده‌ها به جای اینکه سال نو را با خوشحالی آغاز کنند به‌دلیل کوتاهی در مراقبت از فرزندان خود و عدم نظارت بر آنها باید در سوگ فرزندان خود در چهارشنبه آخر سال بنشینند.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ای که عامل به رعایت قوانین و مقررات در جامعه باشد قطعا فرزندان این خانواده کمتر مورد آسیب به‌ویژه آسیب‌های اجتماعی قرار می‌گیرند بیان کرد: متاسفانه آمار سرقت‌ها در ایام تعطیلات افزایش پیدا می‌کند که باید قبل از آغاز مسافرت‌ها پیش‌بینی‌های لازم را انجام داد و از وقوع سرقت منزل خود با تدابیر لازم جلوگیری کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان با بیان اینکه استان کرمان یک استان امن است گفت: پلیس با هوشیاری کامل اجازه ناامنی و ناهنجاری به عده‌ای ناچیز را نمی‌دهد که آرامش مردم را به هم بزنند.

وی با اشاره به اینکه کشور در شرایط اقتصادی سختی است که متاسفانه بعضی توقعات از خانواده باعث ایجاد جرایمی می‌شود که غیرقابل جبران است افزود: باید شرایط یکدیگر را درک کرد و امیدواریم نوروز بسیار خوبی را در این ایام شاهد باشیم.

انتهای پیام/ح

R7860/P1357/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت مشارکت آحاد جامعه در حفظ محیط زیست

نشست هم‌اندیشی و تبادل نظر نمایندگان تشکل‌های مردم نهاد محیط زیستی استان فارس با حضور معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی، مدیر کل روابط عمومی و امور رسانه رئیس مرکز آموزش محیط زیست و تربیت محیطبان و مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست در شیراز برگزار شد.

معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست در این نشست بر اهتمام سازمان حفاظت محیط زیست و مشارکت همه آحاد جامعه به خصوص تشکل‌های مردم نهاد به عنوان شریک در ایفای مسئولیت خطیر حفظ محیط زیست تاکید کرد.

نورالله مرادی پس از ارائه نظرات دغدغه‌ها و پیشنهادات نمایندگان تشکل‌ها با اشاره به ظرفیت عظیم و ارزنده‌ای که استان فارس در حیطه تشکل‌های مردم نهاد داراست، ابراز امیدواری کرد تا با تکرار و تداوم این‌گونه نشست‌ها با مشارکت بیشتر نمایندگان تشکل‌ها زمینه ارتقاء فرهنگ حفظ محیط زیست و افزایش میزان مشارکت مردم در صیانت و حفاظت از منابع زیستی فراهم شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ضرورت مشارکت آحاد جامعه در حفظ محیط زیست
  • اطلاعیه و گزارش پلیس درباره اجرای طرح نور
  • اطلاعیه مهم فراجا درباره «طرحِ نور» (عفاف و حجاب)
  • فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است | جریان سازی معاندین بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت
  • اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»
  • فراجا: وضعیت حجاب در جامعه مطلوب‌تر شده است
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • اجرای طرح « نور» مطالبه عمومی است
  • باغ‌های قصردشت نیازمند بازنگری اقتصادی و زیست محیطی است
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403