Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اسلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اعتبار برای تعمیرات، ساختمان اداری، فضای سبز، زیباسازی، حصارکشی، حفر چاه و سایر خدمات باید هزینه شود زیراکه هم اکنون این اردوگاه فاقد ساختمان اداری، سرایداری و آشپزخانه است.
وی با اشاره به اردوی های همه ساله دانش آموزی در این اردوگاه از نیمه دوم فروردین ماه گفت: اخیرا چهار میلیارد ریال اعتبار برای بهسازی و جدول گذاری این اردوگاه مصوب شده اما، هنوز مبلغی تخصیص نیافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اسلامی با بیان اینکه همه ساله 6 هزار دانش آموز استان از اردوگاه فرهنگی تربیتی امام حسن مجتبی(ع) این شهرستان استفاده می کنند، افزود: قرار گرفتن این اردوگاه در منطقه زیبای گردشگری روستای زوارم شیروان خاطره خوشی را برای آنان به همراه داشته است به طوریکه بعضی ها چندین مرتبه در سال به این منطقه سفر می کنند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش شیروان گفت: هم اکنون کل مساحت این اردوگاه دانش آموزی 10 هکتار است که چهار هکتار آن فضای سبز و نهال کاری شده و دارای پنج هزار اصله نهال و 25 آلاچیق می باشد.
زوارم یا دره بهشت خراسان شمالی از روستاهای هدف گردشگری در 28 کیلومتری جنوب غربی شهر شیروان یکی از نادرترین ییلاق های خراسان شمالی است.
سالانه شمار زیادی گردشگر و زائر به این خطه تفریحی زوارم سفر می کنند و این منطقه گردشگری در مسیر جاده اصلی استان های شمالی کشور به مشهد واقع شده که با ساخت این طرح مکانی برای اوقات فراغت دانش آموزان و اردوگاهی برای فرهنگیان مهیا می شود.
هم اکنون 28 هزار دانش آموز در 421 آموزشگاه شهری و روستایی شیروان زیر نظر سه هزار فرهنگی تحصیل می کنند.
7186/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اداره آموزش و پرورش اوقات فراغت خراسان شمالی شهری و روستایی گردشگری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، غلامرضا خوانساری با اشاره به افزایش حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در دولت سیزدهم افزود: بنا داریم خریدهای خارجی را کمرنگ کنیم و در این راستا واردات ۲۵۰ کالا ممنوع اعلام شد.

وی گفت: از شرکت‌های دانش‌بنیان نیز در توسعه میادین و احیای چاه‌های نفت استفاده شده است، چنانچه ۳۰ حلقه چاه کم‌بازده را به شرکت‌های دانش بنیان دادیم.

خوانساری خاطرنشان‌کرد: ۸۵ درصد از کالاهای مورد نیاز صنعت نفت بومی‌سازی شده است و ۱۵ درصد باقی مانده نیز توجیه تجاری سازی ندارد.

این مقام مسوول وزارت نفت ادامه‌داد: در دولت، کارگروه صادرات خدمات فنی مهندسی شکل گرفته و سبب شده که از وارد کننده به صادرکننده تبدیل شویم و با کشورهای مانند ونزوئلا، روسیه، چین، عراق و سوریه مبادلات تجاری داشته باشیم.

وی با اشاره به پالایشگاه‌های فرا سرزمینی گفت: در تلاشیم با پتروشیمی ونزوئلا قرارداد همکاری امضا و همچنین نسبت به بازسازی فاز ۲ پالایشگاه «ال پالیتو» ونزوئلا اقدام کنیم. در سوریه نیز پس از نتیجه رسیدن پالایشگاه «حمص»، دو پالایشگاه دیگر را نیز مد نظر داریم.

مدیرکل نظام تامین و تجاری‌سازی فناوری وزارت نفت اظهار داشت: همچنین در آفریقای جنوبی و عراق هم منتظر خبرهای خوب در حوزه صادرات محصولات دانش بنیان هستیم.

کد خبر 6080935 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • اختصاص بیش از ۲ هزار میلیارد ریال برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی استان قم
  • زیرساخت‌های تربیتی در استان همدان ضعیف است
  • تمدید مهلت نام‌نویسی مدارس استعداد‌های درخشان و نمونه دولتی
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • کاهش بار ترافیکی میدان آزادی با تکمیل شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره)/ شمال تهران نیاز به کمربندی دارد
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • اردوگاه فرهنگی منشاد به آموزش و پرورش واگذار شود
  • بومی سازی ۸۵ درصد کالاهای مورد نیاز صنعت نفت
  • تمدید مهلت ثبت نام در آزمون‌های ورودی سمپاد و نمونه دولتی
  • پرونده ثبت جهانی آسبادهای خراسان جنوبی در حال تکمیل است