Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-16@05:09:38 GMT

4 سال فقط چهار جلسه شورای عالی انتقال تهران

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۲۸۸۶

4 سال فقط چهار جلسه شورای عالی انتقال تهران

نماینده ناظر مجلس در شورای عالی انتقال پایتخت با بیان اینکه انتقال پایتخت سیاسی و اداری با کندی صورت می گیرد، گفت: قانون انتقال پایتخت از سال 93 تصویب و برای اجرا ابلاغ شد اما در طول چهار سال گذشته تنها چهار جلسه شورا برگزار شد.

به گزارش عصر شهروند، ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار عصر شهروند با بیان اینکه متاسفانه روند پیگیری انتقال پایتخت سیاسی و اداری رضایت بخش نیست، گفت: در جلسه اخیر شورا، انتقاداتی مطرح شده و در نهایت قرار شد که جلسات بصورت منظم برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تصمیم گرفته شده برای تشکیل دبیرخانه شورای عالی انتقال پایتخت در وزارت راه و شهرسازی افزود: امیدواریم با تشکیل دبیرخانه شورا، جلسات شورا منظم تر و بهتر برگزار شود.

طراح طرح انتقال پایتخت سیاسی و اداری با اشاره به ترکیب اعضای شورای عالی انتقال پایتخت گفت: رئیس جمهور یا معاون اول وی، وزرای اطلاعات، راه و شهرسازی، کشور، نیرو، نماینده ستاد کل نیروهای مسلح، نماینده سازمان محیط زیست، چهار نماینده مجلس شورای اسلامی، شهردار تهران و رئیس شورای تهران از اعضای این شورا هستند.

ابوترابی تصریح کرد: هر چهار جلسه شورا به ریاست معاون اول رئیس جمهور و در دفتر وی برگزار شد.

وی اضافه کرد: مقرر شد جلسه بعدی شورای در اردیبهشت سال آینده برگزار شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پایتخت تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۲۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نماینده نامزد ریاست مجلس می‌شوند

 حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس در نشست شورای وحدت برای تحول در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر پنج نفر به شکل پراکنده برای ریاست مجلس دوازدهم داوطلب شده اند.

وی افزود: نمیدانم چه اسامی مطرح شده است، اما برخی از جریان‌ها و تشکل‌ها به بنده هم پیشنهاد دادند، اما تصمیم قطعی نگرفته‌ام.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین درپاسخ به سوالی درباره انتقام ایران از رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: برخورد جمهوری اسلامی با رژیم صهیونیستی سخت و متنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • دستمزد ۱۴۰۳ ثابت ماند، حق مسکن کارگران افزایش نیافت
  • پیام شبانه دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • تخصیص اعتبارات لازم توسط شهرداری و شورا برای اجرای پروژه مترو
  • نامه یک نماینده مجلس به آملی لاریجانی
  • ذوالنوری: ۵ نماینده نامزد ریاست مجلس شده‌اند
  • خطر زلزله بیخ گوش پایتخت
  • جشن ۹۰ سالگی دانشگاه تهران خردادماه برگزار می شود
  • ۵ نماینده نامزد ریاست مجلس می‌شوند
  • آخرین وضعیت آرایش سیاسی مجلس دوازدهم