Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-16@05:24:53 GMT

علی کریمی پول لباس سپیدرودی ها را حساب کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۳۱۶۲

علی کریمی پول لباس سپیدرودی ها را حساب کرد

علی کریمی با وجود واگذاری مالکیت و سرمربیگری تیم سپیدرود اما کماکان به تعهداتی که در قبال این باشگاه داشته عمل می کند.

به گزارش" ورزش سه" علی کریمی روز هفتم اسفندماه جاری با انتشار متنی سرانجام از باشگاه سپیدرود کناره گیری کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که او همزمان مالک و سرمربی این تیم بود اما در نهایت او با بیان این موضوع "زمانی می رسد که احساس می کنید تلاش ها و داشته های فنی تان نتیجه نمی دهد پس رفتن بهتر از ماندن است تا شخص جدید با تفکرات جدید بیاید و شرایط تیم را بهبود بخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" از این تیم جدا شد.
با توجه به محبوبیت خیلی زیادی که کریمی در رشت و بین هواداران سپیدرود داشت حتی بعد از جدایی نابهنگامش نیز کمترین اعتراضی نسبت به این اتفاق در رشت نسبت به جادوگر به وجود آمد اما با گذشت نزدیک به بیست روز به نظر می رسد فضا کمی تغییر کرده است. به نظر می رسد در رشت هجمه ای علیه علی کریمی به وجود آمده که چرا او تیم را در این شرایط سخت رها کرده و رفته است.


اما علی کریمی با وجود این هجمه ها و با توجه به اینکه مدتی است که تمامی اختیاراتش در این باشگاه را واگذار کرده است، کماکان به تعهداتی که داده است عمل می کند. او امروز چکی در حدود 100 میلیون تومان را که مربوط به البسه و وسایل تیم بود را با وجود عدم حضورش در این باشگاه پاس کرد تا نشان دهد حتی وقتی نیست به تعهداتش پایبند است.


شاید چنین خبرهایی کمی فضایی که در رشت علیه کریمی به وجود آمده را بشکند، چرا که جادوگر با همان سبک و سیاق خودش، درست است که نتوانست در سپیدرود دوام بیاورد اما پشت این تیم را خالی نکرده است.

علی کریمی سپیدرود رشت

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی کریمی سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گردهمایی اهالی فوتبال در سوگ همسر زنوزی

به گزارش ورزش سه، مقامات فدراسیون و سازمان لیگ، مدیران باشگاه‌ها، سرمربیان تیم‌های فوتبال و ستارگان فوتبال ایران و همچنین چهره‌های دور و نزدیک به فوتبال و پیشکسوتان بخش اعظم شرکت‌کنندگان در این مراسم بودند که با حضور حداکثری چهره‌ها برگزار شد.

افرادی مثل علی پروین، رضا درویش، افشین پیروانی، علی خطیر، مهدی ترابی، عادل فردوسی‌پور، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد مایلی کهن، مهدی تارتار، جواد خیابانی، علی فتح‌الله‌زاده، رضا حدادیان، ساکت الهامی، حجت کریمی، سیروس دین‌محمدی، ایوب اصغرخانی، سهیل مهدی، علی کفاشیان، حبیب کاشانی، عباس الیاسی، هوشنگ نصیرزاده، سعید مظفری‌زاده، نادر فریادشیران، محمود خوردبین، علی امیری، سیامک قلیچ‌خانی، امیر خادم، علیرضا بیرانوند، فرهاد کاظمی، فیروز کریمی، حیدر بهاروند، امیررضا خادم، محمدحسین میثاقی و ... در این مراسم یادبود که مجلس ختم همسر جوان محمدرضا زنوزی بود، حضور داشتند.

همچنین چهره‌هایی مثل علی دایی و امیر قلعه‌نویی به دلیل حضور در سفرهای خارجی از حضور در این مراسم عذرخواهی کرده بودند و بازیکنان و کادرفنی تراکتور نیز به دلیل درگیری و حضور در تمرین قادر به حضور در این مراسم نبودند.

مرحومه در اسفندماه گذشته پس از تحمل یک دوره طولانی بیماری سرطان درگذشته و در اسفندماه مراسمات مفصلی در شهر تبریز در رثای او برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • یک مقصد عجیب در انتظار پاسور تیم ملی والیبال
  • افزایش ۳۵ درصدی تعرفه‌های پزشکی
  • فیلم| تهدید بهداشت عمومی با تخلیه فاضلاب در سپیدرود
  • کریمی: رژیم صهیونیستی فهمید با چه کسی طرف است
  • گردهمایی اهالی فوتبال در سوگ همسر زنوزی
  • (ویدیو) تهدید بهداشت عمومی با تخلیه فاضلاب در سپیدرود
  • ویدیو/ تهدید علیه بهداشت عمومی با تخلیه فاضلاب در سپیدرود
  • تصاویر جالبی از لباس فضائی خاص ناسا
  • دلیل رنگ خاص لباس ذوب‌آهن مقابل تراکتور چه بود؟
  • بارش باران آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد