Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان خصوصی سازی از موکول شدن پرداخت سود سهام عدالت کارمندان و بازنشستگان به سال آینده خبر داد.

مرحله چهارم پرداخت سود سهام عدالت سال مالی 96 شرکتهای سرمایه پذیر مربوط به گروههای مشمولان شامل وراث جدید تعیین تکلیف شده، مدجویان تغییر وضعیت یافته، ایثارگران و خانواده های ایثارگران، دست‌اندرکاران امر واگذاری سهام عدالت، خبرنگاران، طلاب، بیماران خاص، کارکنان ستادهای نماز جمعه، خدام مساجد و اماکن متبرکه امامزاده ها و حسینه ها، زندانیان آزاد شده، تاکسیرانان، قالیبافان، کارکنان موسسات خیریه و فعالان قرآنی از امروز(یکشنبه) آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مرحله در حالی 6 میلیون 700 هزار نفر از مشمولان سود سهام عدالت خود را در مجموع به ارزش 600 میلیارد تومان دریافت خواهند کرد که از 34 بانک و موسسه ای که مشمولان شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده اند، از امروز 31 بانک به مرور اقدام به پرداخت سود می کنند.

گفتنی است تا کنون سود سهام عدالت مربوط به مشمولان نهادهای حمایتی شامل کمیته امداد و سازمان بهزیستی، روستائیان و عشایر و کارگران فصلی و ساختمانی به طور کامل پرداخت شده است و تنها گروه باقی مانده از مشمولان شامل کارکنان و کارمندان دستگاههای اجرایی و بازنشستگان صندوق های بازنشستگی کشوری، تامین اجتماعی و نیروهای مسلح نیز در اوایل سال آینده و با دریافت سود سهام عدالت از شرکتهای سرمایه پذیر، این سود نیز به حسابشان واریز می شود.

تسنیم

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000D71 برچسب ها: سهام عدالت ، کارمندان ، بازنشستگان

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: سهام عدالت کارمندان بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سیداحسان خاندوزی در آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی درباره حق پخش تلویزیونی بازی های پرسپولیس و استقلال افزود: امیداریم این موضوع و مواردی که می‌تواند منجر به درآمدهای پایدار دو باشگاه شود را به سرانجام برسانیم و دغدغه میلیون‌ها هوادار این دو باشگاه برطرف شود.

وی اظهار کرد: یادمان است که در موضوع انتقال استقلال و پرسپولیس به دولت چه گفتند. بعضا عنوان می شد که "از این حرف ها گوشمان پر است و بسیار ابلاغ شده اما دولت ها در ایران چنین اراده‌ای از خود نشان نمی‌دهند". اما امروز شاهدیم که امروز با یک همت و همدلی جمعی بین تمام ارکان و خانواده ورزش کشور شاهد واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال هستیم.

خاندوزی افزود: امروز بحمدالله در حوزه دو باشگاه پرطرفدار و مردمی، یکی از پروژه های ناتمام دولت سیزدهم به سرانجام رسید.

سهام باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس واگذار شد | واگذاری ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک

وزیر امور اقتصادی با بیان اینکه ما نسبت به اصل مشارکت طلبیدن مردم و بخش غیردولتی اراده جدی داریم، گفت: در اسفند ۱۴۰۰ یعنی شش ماهه اول شروع به کار دولت گام اول یعنی موضوع افزایش سرمایه پرسپولیس و استقلال و خصوصی سازی آنها و واگذاری ۱۰ درصد سهام آنها به مردم صورت گرفت.

خاندوزی تاکید کرد: جای مجموعه های بزرگ کشور در بازار سرمایه خالی است که مقدمات حضور آنها را فراهم می کنیم. با وزارت نفت مذاکره می کنیم که پالایشگاه بزرگ خلیج فارس را وارد بورس کنیم. با وزارت صمت وارد مذاکره شدیم که پروژه های جذاب معدنی کشور را به مشارکت مردمی و تامین مالی جمعی مردمی، فراخوان کنیم.

وی با بیان اینکه واگذاری باید بر اساس اهلیت و تخصص باشد، گفت: در دولت سیزدهم واگذاری های چندان زیادی نداشتیم. شاید یکی از موارد مهم آن واگذاری سهام هلدینگ خلیج فارس بود که به یک مجموعه تخصصی واگذار شد. نگاه ما بلندمدت است که دوباره این واگذاری ها برگردد. یعنی متقاضیان کسانی باشند که کار حرفه ای را خوب انجام دهند.

وزیر اقتصاد درباره حق پخش تلویزیونی سرخابی ها گفت: امیداریم این موضوع و مواردی که می تواند منجر به درآمدهای پایدار دو باشگاه شود به سرانجام برسانیم و دغدغه میلیون ها هوادار این دو باشگاه برطرف شود.

به گفته خاندوزی، استفاده از مدیریت های غیردولتی باید تکمیل شود که ما آرام آرام بخش های غیردولتی را برای مدیریت بنگاه های اقتصادی داشته باشیم.

کد خبر 846924 برچسب‌ها وزارت امور اقتصاد و دارایی سازمان خصوصی سازی ویژه ورزشی احسان خاندوزی- وزیر اقتصاد اقتصاد دولت سیزدهم وزارت نفت باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • اعطای وام ضروری به بازنشستگان + شرایط پرداخت
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • حقوق اردیبهشت بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • حقوق اردیبهشت‌ بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق پرداخت می‌شود
  • شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند