Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاباد - ایرنا - رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: تیم کاراته بانوان این شهرستان با 42 مدال رنگارنگ قهرمان مسابقات کاراته آذربایجان غربی شد.

قرنی مصطفی پور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رقابت های قهرمانی کاراته بانوان آذربایجان غربی به میزبانی مهاباد با حضور 130 ورزشکار از هفت شهر این استان در پنج رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش کمیته برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تیم مهاباد که با 42 ورزشکار در این مسابقات شرکت کرده بود، با کسب 32 مدال طلا، هشت مدال نقره و 2 مدال برنز با اقتدار مقام نخست و مدال تیمی رشته کمیته را به دست آورد.
وی اضافه کرد: پس از تیم مهاباد، تیم های کاراته سردشت و نقده نیز به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم قرار گرفتند.
رییس اداره ورزش و جوانان مهاباد با بیان اینکه هدایت تیم کاراته بانوان مهاباد را مریم مسجدی در این مسابقات برعهده داشت، گفت: این رقابت ها حکم انتخابی تیم بانوان استان برای شرکت در مسابقه های قهرمانی کشور را نیز دارد.
به گزارش ایرنا، رشته کاراته در مهاباد یکی از رشته های رزمی پرطرفدار محسوب می شود و هر ساله نمایندگانی از این شهرستان در تیم ملی کاراته حضور دارند.
شهرستان 237 هزار نفری مهاباد دارای 9 هزار ورزشکار است که در قالب 43 هیات، 70 باشگاه خصوصی و 20 باشگاه دولتی در حال فعالیت هستند.
9903/3020/2093

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش رزمي كاراته مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،با هدف انسجام بخشی در برنامه‌های ورزشی و استفاده مناسب از ظرفیت‌های ورزشی موجود در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، جلسات برنامه ریزی برای ورزش بانوان شاغل در این شرکت برگزار شد.

در این جلسات که در محل دفتر مسئول ورزش استان و با حضور مسئولین رشته‌های ورزشی بانوان برگزار شد، با عنایت به ابلاغ تقویم ورزشی وزارت نیرو در سال ۱۴۰۳ و امکان سنجی انجام شده با توجه امکانات موجود در سطح شرکت آب و فاضلاب و شهر، مقرر گردید در رشته‌های ورزشی پر مخاطب شامل دارت، تیراندازی، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز، نسبت به برگزاری کلاس آموزشی و آمادگی برای حضور در مسابقات اقدام شود.

دیگر خبرها

  • ۱۷ قبضه اسلحه‌کمری در پیرانشهر کشف شد
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • ۲۴۵ هزار هکتار از مزارع آذربایجان‌غربی سم‌پاشی شد
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • رقابت بیش از ۲ هزار کاراته کا در پیکار‌های انتخابی تیم ملی بانوان در همدان
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • واژگونی پژو ۴۰۵ در محور ارومیه - مهاباد