Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@03:29:51 GMT

90 تن برنج یارانه ای در خوی توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۳۷۹۹

90 تن برنج یارانه ای در خوی توزیع شد

ایرج مرندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قیمت برنج توزیعی در این مدت 46 هزار ریال تا 60 هزار ریال در نظر گرفته شده است.
وی اظهار داشت: مصرف کنندگانی که در مورد نحوه و قیمت توزیع این اقلام شکایتی دارند، می توانند شکایت های خود را با شماره تلفن 124 مطرح کنند.
وی با بیان اینکه دولت برای تامین کالاهای اساسی مردم هیچ مشکلی ندارد، افزود: غلات، مواد پروتئینی، روغن، حبوبات، مواد شوینده، لوازم خانگی برقی و قطعات خودرو از کالاهایی است که نسبت به افزایش قیمت آنها نظارت و بازرسی ویژه صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی خانواده ها سعی شده که این اقلام به دست خانوارهای نیازمند خوی برسد و از ورود آنها به چرخه بازار سیاه جلوگیری شود.
رییس صنعت و معدن خوی بیان کرد: تامین به موقع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، قیمت گذاری کالاها و نظارت و بازرسی بر واحدهای صنفی از مهمترین وظایف ستاد تنظیم بازار شهرستان خوی است که این اقدامات در راستای بهبود کسب و کار و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و کسب رضایت آنان انجام می گیرد.
به گزارش ایرنا، برخی از سودجویان با احتکار، کم فروشی و گران فروشی کالا از وضعیت بازار سوء استفاده می کنند و اقلام مورد نیاز مردم را با قیمت های گزاف به فروش می رسانند؛ مدیران دستگاه های اجرایی مختلف برای جلوگیری از این امر در حال برنامه ریزی هستند.
8135/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 افزایش قیمت برنج کالاهای اساسی کسب و کار یارانه 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کود یارانه دار در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی صادق نادری گفت: کود‌های یارانه دار برای محصولاتی که در قالب الگوی کشت ابلاغی سازمان جهاد کشاورزی استان هستند تخصیص یافته و توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۸۱ هزار تن کود ازته در استان توزیع شد که ۱۰۰ درصد میزان تخصیص یافته بود و امسال نیز از بابت کود هیچ مشکلی در استان وجود ندارد و انواع کود برای تمامی شهرستان‌های استان به منظور کشت محصولات در حل توزیع است.

 

دیگر خبرها

  • نظارت بر بازار حبوبات در حال انجام است
  • توزیع کود یارانه دار در آذربایجان شرقی
  • معدوم سازی برخی اقلام فاسداز اماکن توزیع و مصرفِ استان
  • توزیع روزانه پیاز در میدان مرکزی به ۳۵۰ تن رسید
  • برنج و شکر با قیمت مصوب عرضه می‌شود/ توزیع کالاهای اساسی طبق روال سابق
  • توزیع لاستیک با تعرفه دولتی با هدف تعادل بخشی قیمت بازار
  • قیمت روز برنج ایرانی و خارجی یکشنبه ۲۶ فروردین۱۴۰۳
  • بازگشت رونق به بازار برنج ایرانی | هر کیلو برنج ایرانی و خارجی چند؟
  • بازار برنج ایرانی رونق یافت | هر کیلو برنج ایرانی و خارجی چند؟
  • توزیع بیش از ۱۸ هزار تن آرد در مناطق روستایی کرمانشاه