Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-23@20:34:04 GMT

استقلال بدون محروم به دربی رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۳۸۲۵

به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال استقلال تهران با غلبه بر نساجی مازندران توانست جمع امتیازاتش را به ۴۳ رسانده و با این امتیاز به رده دوم جدول صعود کند.

آبی پوشان در حالی بازی پیش دربی را پشت سر گذاشتند که هیچ بازیکن محرومی روی دست آنها برای دربی نماند تا دست شفر برای استفاده از همه داشته‌هایش کاملاً باز باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبی پوشان تا پیش از این بازی هم تنها دو بازیکن ۳ اخطاره داشتند که در صورت گرفتن اخطار دربی را از دست می‌دادند. این دو بازیکن میلاد زکی‌پور و فرشاد محمدی مهر بودند. در بازی مقابل نساجی محمدی مهر اصلاً بازی نکرد و زکی‌پور هم اخطار نگرفت تا آبی پوشان بدون محروم به دربی برسند.

آبی پوشان در هفته بیست و دوم لیگ برتر میزبان نساجی بودند که با تک گل مرتضی تبریزی که از روی نقطه پنالتی به دست آمد میهمان خود را شکست داده تا با ۴۳ امتیاز به رده دوم جدول صعود کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال نساجی جدول لیگ برتر استقلال بازی جدول فوتبال لیگ برتر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از پایان بازی با شمس آذر، جلال الدین ماشاریپوف هافبک ازبکستانی استقلال، تهران را ترک کرد و برای مدت کوتاهی راهی دبی شد. البته این سفر در حالی صورت گرفت که جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال در جریان قرار نداشت و ظاهراً با او پیرامون این مسئله هماهنگ نشده بود!

به گزارش خبرورزشی، مربیان استقلال مدعی‌اند که حتی نمی‌دانند پاسپورت بازیکن ازبکستانی این تیم در داخل ساختمان باشگاه قرار داشته یا اینکه دست خود جلال الدین بوده است ولی این را می‌دانند که او از باشگاه برای سفرش اجازه گرفته و همین مسئله باعث تعجب آنها شده است چون قاعدتاً بازیکن باید سرمربی و سرپرست تیم را در جریان بگذارد و پس از کسب اجازه از آنها با باشگاه جهت سفرش هماهنگی‌های لازم را صورت بدهد!

با توجه به شناختی که از جواد نکونام داریم، قطعاً با بازیکن ازبکستانی استقلال برخورد خواهد کرد و او را بابت اتفاق فوق مورد مخذه قرار خواهد داد ولی نکته اینجاست که شکل برخورد با او چه خواهد شد؟ اگر قرار بر جریمه کردن ماشاریپوف باشد، نکونام عملاً نمی‌تواند کار اجرایی بکند چون پرداخت مطالبات و کم کردن قراردادها بر عهده خود باشگاه است و اگر ثابت شود که کادر مدیریتی استقلال به جلال الدین اجازه خروج داده‌اند، قطعاً این بازیکن زیر بار هیچ جریمه‌ای نخواهد رفت ولی باید منتظر بمانیم و ببینیم که ملی پوش ازبکستانی استقلال در جدال هفته آینده برابر تراکتوربا نظر نکونام نیمکت نشین می‌شود یا اینکه تا آن زمان قضایا حل و فصل خواهد شد؟

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898384

دیگر خبرها

  • ژست های خاص ملی پوشان فوتسال پس از صعود مقتدرانه
  • ژشت‌های خاص ملی‌پوشان پس از صعود مقتدرانه
  • ماشاربپوف بدون هماهنگی با نکونام از ایران رفت!
  • صعود بدون مسابقه سپاهان در جام حذفی؟
  • بوقچی‌های فوتبال این بار در لیگ یک جنجال آفرینی کردند
  • روایت بازیکن استقلال از برگزاری دربی در زندان!
  • کدام تیم قهرمان می‌شود؟
  • این بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن استقلالی به نساجی پیوست
  • بازیکن سابق استقلال به نساجی پیوست