Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید مهدی علوی‌مقدم مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: واریز مرحله چهارم یارانه نوسازی تاکسیرانان در سال ۹۸ انجام می‌گیرد که در حال حاضر در شهر مشهد ۱۳ هزار دستگاه تاکسی فعال است که بر مبنای سال ۹۷، ۱۵۰۰ دستگاه تاکسی فرسوده وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این خصوص ادامه داد: در راستای سیاست‌های حمایتی از تاکسیرانان در سال ۱۳۹۷ مبلغ ۶ میلیون ریال یارانه به حساب هر تاکسیرانی که در طرح نوسازی سال ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ اقدام کرده بودند واریز شده است.
علوی‌مقدم افزود: متاسفانه به دلیل نوسانات قیمت هنوز موفق به نوسازی این تعداد باقی مانده نشدیم، اما پیگیر هستیم تا به محض آغاز دور جدید نوسازی، تسهیلات رانندگان را افزایش دهیم.   انتهای پیام//ف. س  
نوسازی تاکسی‌ها انجام می‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسیرانی یارانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد

عضو شورای شهر قزوین گفت: این روزها شاهد گلایه شهروندان از افزایش بالای نرخ کرایه تاکسی‌ها در سطح شهر هستیم و به همین خاطر باید برای رانندگان تاکسی یارانه حمایتی در نظر بگیریم و درصدی از کرایه تاکسی را کاهش دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، ولی چگینی شامگاه _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه علنی شورای شهر با اشاره به افزایش کرایه تاکسی در شهر قزوین اظهار کرد: این روزها شاهد گلایه شهروندان از افزایش بالای نرخ کرایه تاکسی‌ها در سطح شهر هستیم و به همین خاطر باید برای رانندگان تاکسی یارانه حمایتی در نظر بگیریم و درصدی از کرایه تاکسی را باید کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه این کار مانند اقدام شهرداری در اعطای یارانه به اتوبوسرانی است، اضافه کرد: می‌توانیم با اصلاح کرایه تاکسی و پرداخت مابه‌التفاوت آن از طریق یارانه نقدی و یا غیرنقدی این موضوع را جبران کنیم تا بار کمتری بر روی دوش شهروندان باشد.

رئیس کمیسیون برنامه‌ریزی، سرمایه‌گذاری و مالی شورای شهر قزوین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حادثه آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری گفت: متأسفانه مصدومان این حادثه وضعیت روحی مناسبی ندارند وبا توجه به اینکه سرمایه هر سازمانی نیروی انسانی آن است ضرورت دارد تا به اوضاع مصدومان رسیدگی ویژه‌ای شود و خدمات روانکاوی و حمایت‌های ویژه برای آنان در نظر گرفته شود.

چگینی ادامه داد: همچنین بیمه کارکنان آتش‌نشانی و کسانی که در عملیات حضور دارند، باید به گونه‌ای باشد تا خدمات خاصی بعد از حادثه ارائه شود که متأسفانه به نظر می‌رسد تعهدات شرکت‌های بیمه‌گر یکسان بوده و برای افرادی که در عملیات دچار حادثه می‌شود با افراد دیگر یکسان خدمات می‌دهند، پس باید در این حوزه هم شهرداری تدبیر کند.

وی در بخش دیگری از این جلسه که به بررسی لایحه دوفوریتی اخذ تسهیلات از بانک شهر اختصاص داشت، گفت: باید بتوانیم از ظرفیت سهامداری در بانک شهر برای اخذ تسهیلات بیشتر استفاده کنیم و در مسیر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام هزینه کنیم.

عضو پارلمان شهری قزوین تأکید کرد: انتظار می‌رود تا در بانک شهر یک نفر به طور مداوم موضوعات و مطالبات و اخذ تسهیلات را پیگیری کند و از امتیازات سهامداری خود بهترین استفاده را برای شهر و شهروندان ببریم.

کد خبر 747974

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد
  • آغاز ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است
  • کالابرگ اردیبهشت ماه کی واریز می‌شود؟
  • سازمان تاکسیرانی تهران پیگیر بیمه کردن رانندگان تاکسی