Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، قاسم مصفا مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان گفت: مستند نور، سایه، زندگی ساخته شهریار پورسیدیان، فیلمساز جوان و موفق گیلانی به یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم‌های مستند هزاران سال Millenium بلژیک راه پیدا کرد.

وی با بیان اینکه، این جشنواره از ٢ تا ١٠ فروردین‌ماه ٩٨ (٢٢ تا ٣٠ مارچ ٢٠١٩) در بروکسل برگزارمی‌شود، افزود: این فیلم همچنین در هفدهمین جشنواره بین المللی فیلم ما اهمیت می‌دهیم We Care هند به روی پرده خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با بیان اینکه، جشنواره سینمایی ما اهمیت می‌دهیم هند  از ٢ اردیبهشت تا ٩ مرداد ۹۸ (٢٢ آپریل تا ٣١ جولای ٢٠١٩) در شهر دهلی نو برگزار خواهدشد، گفت: این جشنواره مهمترین رویداد سینمای هند با موضوع معلولیت و آسیب‌های اجتماعی است که مورد حمایت سازمان ملل متحد و سازمان یونسکو قرار دارد و بازتاب گسترده‌ای در کشور هند داشته است که تلاش برای تغییر نگرش جامعه در مورد معلولیت، یکی از اهدافی است که دنبال می‌کند.

قاسم مصفا افزود: این فیلم مستند درباره رابطه یک نقاش رودسری (داریوش صادقی) با فرزند کم توان ذهنی‌اش است که پس از نپذیرفتن فرزندش از سوی آموزش و پرورش استثنایی، با روش‌هایی خلاقه تصمیم به آموزش وی می‌گیرد.

وی با بیان اینکه تهیه کننده این مستند اداره‌کل بهزیستی گیلان است، گفت: سایر عوامل این فیلم مستند نور و تصویر: عارف نامور، صدابردار: جاوید حسینی، صداگذار: زهرا اسدی، دستیار کارگردان: سعید زارع، طراحی صحنه: داریوش صادقی و موسیقی: آراکا نورانی هستند.

مسئول روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد: این فیلم، پیش از این موفق به دریافت تندیس زرین بهترین فیلم کوتاه چهل و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم رشد تهران، جایزه هیات داوران سومین جشنواره بین المللی فیلم پرواز تهران شده و منتخب سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم کازان روسیه، نهمین جشنواره بین المللی فیلم شکست موانع ناتوانی Disability Breaking Down Barriers مسکو روسیه (که به فیلم‌هایی با موضوعات موبوط به معلولین می‌پردازد)، جشنواره فیلم کیش و همچنین نامزد بهترین فیلم مستند از جشنواره منطقه‌ای انجمن سینمای جوانان ایران - شبدیز کرمانشاه بوده است.

 

انتهای پیام / ق

 

مستند نور، سایه، زندگی به ۲ جشنواره بین‌المللی راه یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اکران فیلم وزارت ارشاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری

ایسنا/گیلان نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه گیلان از برگزاری نوبت اول آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ امروز و فردا(۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه) با حضور ۲۷ هزار و ۸۰۰ داوطلب در استان خبر داد.

ارسلان دمیرچی امروز ششم اردیبهشت در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: نوبت اول آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ امروز و فردا(۶ و ۷ اردیبهشت‌ماه) با حضور ۲۷ هزار و ۸۰۰ داوطلب همزمان با سراسر کشور در ۱۴ شهرستان استان برگزار می‌شود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه گیلان افزود: از مجموع تعداد داوطلبان کنکور، ۱۸ هزار و ۱۷۵ نفر داوطلب خانم معادل ۶۵ درصد و ۹ هزار و ۶۲۶ نفر داوطلب آقا معادل ۳۵ درصد هستند.

دمیرچی گفت: صبح امروز آزمون گروه‌های ریاضی و فنی و انسانی، عصر امروز آزمون گروه زبان‌های خارجی و هنر برگزار می‌شود. صبح فردا، ۷ اردیبهشت‌ماه هم آزمون گروه علوم تجربی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر آزمون گروه ریاضی و فنی با شرکت ۳۶۸۲ داوطلب و گروه علوم انسانی با ۸۲۹۲ داوطلب در حال برگزاری است، تصریح کرد: ۲۶۹۵ داوطلب هم در گروه زبان‌های خارجی و ۱۲۱۹ داوطلب در گروه هنر عصر امروز با هم رقابت می‌کنند.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در دانشگاه گیلان با بیان اینکه نوبت دوم آزمون کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ در ۷ و ۸ تیرماه برگزار می‌شود، افزود: فردا هم ۱۱ هزار و ۹۱۳ نفر از داوطلبان گروه علوم تجربی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۷ هزار داوطلب گیلانی در نوبت اول کنکور سراسری
  • رقابت بیش از ۱۱ هزار داوطلب گیلانی در ۲ گروه آزمایشی
  • تامین نفت سفید ۱۱ هزار خانوار گیلانی فاقد گاز طبیعی
  • آغاز دوره‌های آموزش ارتقای مهارت فرش بافان گیلانی
  • انبوه سازی بیش از ۳۵ هزار واحد مسکن ملی در ۹ شهر گیلان
  • چهارمین جشنواره پژواک بین المللی می‌شود
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد