Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: سال آینده آغاز اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است و ما ائمه جمعه باید به تبیین مستدل و منطقی مفاد بیانیه در زمینه‌های گوناگون بپردازیم و بحث مطالبه گری از دستگاه‌های اجرایی و حکومتی را مورد توجه قرار دهیم. ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۵ استانها لرستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد آیت الله سید احمد میرعمادی ظهر امروز در همایش فصلی ائمه جمعه استان لرستان، اظهار داشت: ائمه جمعه پایگاه‌های معنوی دین در هر منطقه هستند و نگاه مردم به آنها یک نگاه معنوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ائمه جمعه فرمانده قرارگاه فرهنگی ایمان، تقوا، معرفت و بصیرت هستند، افزود: این جایگاه بلند و رفیعی است که مسئولیت پایگاه‌های هدایت و ارشاد جامعه به ما سپرده شده است بنابراین ما باید به گفتمان سازی، جریان سازی و فرهنگ سازی در رابطه با مسائل اساسی جامعه بپردازیم.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان موفقیت ائمه جمعه را مستلزم تلاش در جهت تقویت نفوذ معنوی و برخورداری از منش مردمی دانست و عنوان کرد: نفوذ معنوی باید به گونه‌ای باشد که مردم احساس نیاز به ما داشته باشند و کلام ائمه جمعه باید آنقدر نافذ باشد که بتواند دیگران را تحت تأثیر قرار دهد؛ قدرت روحانیت در جلب رضایت و اعتماد مردم است و روحانیت همواره تکیه گاه مردم بوده است.

وی با اشاره به ضرورت ایجاد انگیزه و امید در مردم، بیان کرد: امامان جماعت باید در بین مردم انگیزه کار خدمت، تلاش و کوشش ایجاد کنند و مردم را ناامید نکنند.

آیت الله میرعمادی گفت: سال آینده آغاز اجرایی کردن بیانیه گام دوم انقلاب است و ما ائمه جمعه باید به تبیین مستدل و منطقی مفاد بیانیه در زمینه‌های گوناگون بپردازیم و نیز  بحث مطالبه گری از دستگاه‌های اجرایی و حکومتی را مورد توجه قرار دهیم.

وی خاطرنشان کرد: باید ضمن تشریح موفقیت‌ها، افتخارات و خدمات انقلاب اسلامی، پرچمدار  انسجام بخشی به دستگاه‌های اجرایی برای تحقق مفاد بیانیه باشیم.

انتهای پیام/ن

R41450/P/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۳۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است

امام جمعه موقت آران و بیدگل گفت: تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام محسوب می‌شود و تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیت، یکی از جنایات بزرگ تاریخ اسلام و از جمله زخم‌های دردناک و التیام‌ناپذیر شیعیان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام شیخ علی ناصریان شامگاه _سه‌شنبه -بیست و هشتم فروردین- در مراسم سالروز حادثه‌ی غمبار تخریب قبور ائمه مظلوم بقیع در نجف، اظهار کرد: تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام محسوب می‌شود و تخریب قبور ائمه بقیع توسط وهابیت، یکی از جنایات بزرگ تاریخ اسلام و از جمله زخم‌های دردناک و التیام ناپذیر شیعیان است.

وی افزود: این اقدام وحشیانه، نشان دهنده عمق کینه وهابیت با اهل بیت پیامبر (ص) و جهل و تاریکی اندیشه منحرف آن‌ها است.

امام جمعه موقت آران و بیدگل خاطرنشان کرد: وهابیت در دو نوبت اقدام به تخریب قبور ائمه اطهار (ع) و دیگر بزرگان اسلام در قبرستان بقیع کرده است و تاکنون نیز از بازسازی این مکان مقدس جلوگیری می‌کند.

حجت‌الاسلام ناصریان با اشاره به وجود بناها و گنبدهایی روی قبور ائمه و بزرگان اسلام در مدینه تا قبل از تخریب توسط وهابیت، تصریح کرد: پس از تسلط وهابیت بر مدینه، آن‌ها در اقدامی وحشیانه و متحجرانه ضمن تخریب قبور، گنبدها و بناهای روی آن‌ها را ویران کردند.

وی تاکید کرد: نخستین‌بار در سال ۱۲۲۰ هجری قمری و همزمان با سقوط دولت اول سعودی توسط عثمانی‌ها، وهابیت دست به تخریب قبور ائمه بقیع (ع) زد، اما پس از آن با همت و سرمایه‌گذاری شیعیان این اماکن مقدس بازسازی و به زیباترین شکل ممکن مرمت شدند.

امام جمعه موقت آران و بیدگل اضافه کرد: در سال ۱۳۴۴ هجری قمری و پس از روی کار آمدن سومین حکومت وهابی در عربستان، آن‌ها بار دیگر با یورش به بقیع، قبور و اماکن مقدس را ویران و این مکان زیارتی را به مخروبه‌ای تبدیل کردند.

حجت‌الاسلام ناصریان با اشاره به جنایات بی‌شمار وهابیون در گوشه و کنار جهان اسلام، گفت: فرقه وهابیت اقلیت منفوری است که بسیاری از فرهیختگان، علمای برجسته و اساتید و مردم عربستان نسبت به تعصب و افراط‌گرایی این فرقه، مخالف و معترض هستند.

وی گفت: آنچه که امام خمینی (ره) به عنوان اسلام آمریکایی مطرح و از آن به عنوان یک خطر بزرگ یاد کردند، امروز بزرگ‌ترین جلوه آن آل سعود، فرقه وهابیت و جریان‌های تکفیری و تروریستی است.

امام جمعه موقت آران و بیدگل با توجه به اینکه وهابیت هیچ اصالتی نزد اهل سنت ندارد، افزود: بزرگ‌ترین خدمتی که عربستان سعودی و وهابیت در حال حاضر انجام می‌دهد، آرام گذاشتن و در آسایش قرار دادن رژیم منحوس صهیونیستی است.

کد خبر 745307

دیگر خبرها

  • کار برای اربعین نیازمند نگاه جهادی
  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • گردهمایی ائمه جمعه استان در لنده
  • بخش‌نامه تحقق جهش تولید با مشارکت مردم ابلاغ شده است
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه دشمن صهیونیستی را در هم شکست
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • بازسازی قبور ائمه بقیع، مطالبه مسلمانان
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • تخریب بقیع زخم کهنه تاریخ اسلام است