Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، صبح امروز بیست و ششم اسفند ماه، دکتر حسین سلمانی مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای در مصاحبه با خبرنگار این حوزه بیان داشت: برنامه‌ریزی و برقراری ارتباط چندسویه بین مخاطبان و سازمان با استفاده از شیوه‌های علمی و هنری یکی از رسالت‌های اصلی روابط عمومی است که خوشبختانه کارشناسان روابط عمومی دانشگاه با روحیه‌ای تعاملی، اطلاع‌رسانی دقیق بر پایه نیاز مخاطبان را در برنامه داشته و در راستای همبستگی بیشتر بین منافع دانشگاه و منافع عمومی گام برمی‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از حمایت های رسانه های جمعی، ارتباط صحیح با رسانه‌ها را از کلیدهای موفقیت عملکرد روابط عمومی دانشگاه برشمرد و افزود: رسانه یک واسطه عینی و عملی در فرآیند برقراری ارتباط است که می‌تواند در ترسیم اهداف، اولویت‌ها و تبیین برنامه‌های سازمان نقش به‌سزایی داشته باشد.

عضو هیأت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها با رویکرد مشترک اطلاع‌رسانی در راستای ارتقای سطح آگاهی مردم و مخاطبان، همواره نیاز به تعامل و پویایی بیشتر در حوزه‌های اطلاع‌رسانی مشترک دارند، گفت: بدون شک اطلاع دقیق از تعداد و کیفیت محتوای برنامه‌های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، نیازمند ایجاد وحدت رویه و هماهنگی بین حوزه‌هاست که اداره کل روابط عمومی با انتخاب رابطان خبری و انسجام بخشی اطلاع رسانی در استفاده حداکثری از ظرفیت‌های رسانه‌ای اقدام کرده است.

این مقام مسوول، با اشاره به اهمیت فضای مجازی و نقش تأثیرگذار آن در جذب مخاطب بر استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های دانشگاه و روابط عمومی به‌ منظور ارائه تصویر واقعی از دانشگاه تأکید و تصریح کرد: رسانه‌های اجتماعی برای روابط عمومی‌ها، فرصت بی‌نظیری برای پایش افکار عمومی و بازخورد اطلاعات و خدمات دانشگاه به وجود می‌آورد.

سلمانی با بیان اینکه امروزه حرکت به سمت روابط عمومی الکترونیک باید هدف اصلی روابط عمومی‌ها باشد، افزود: باید در راستای اهداف و فرمایش‌های مقام معظم رهبری گام برداشته و با شناخت درست شبکه‌های اجتماعی و استفاده مناسب از هر کدام از آنها در اطلاع‌رسانی و ارتقای سطح آگاهی و بینش افراد جامعه نسبت به دستاوردهای دانشگاه بزرگ فنی و حرفه ای گام‌های مؤثری برداریم.

وی، بررسی مشکلات و چالش‌های پیش‌روی اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی و تلاش برای رفع آن، بسترسازی در فضای رسانه‌ای در حوزه دانشگاه و گسترش و تعمیق اطلاع‌رسانی با محور شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود دانشگاه را از جمله برنامه‌های روابط عمومی عنوان کرد.

سلمانی افزود: در سال جاری  بیش از 2200  فقره خبر، مصاحبه و گزارش از بخش‌های مختلف دانشگاه تهیه و تنظیم شده و در پرتال دانشگاه بارگذاری و به رسانه‌ها از جمله خبرگزاری ها و روزنامه های کثیرالانتشار ارسال گردیده است، تعداد 20 نشست خبری در ستاد و استان ها برگزار و بیش از 50 ساعت مصاحبه زنده تلویزیونی و تولیدی از مسوولین دانشگاه در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به نمایش در آمده که در مقایسه با سال های اخیر،  300 درصد رشد داشته است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: الکترونیک جامعه رشد روابط عمومی فنی و حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۴۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری

آفتاب‌‌نیوز :

کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری«Ph.D.»  (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ روز سه‌شنبه به‌ تاریخ ۲۸ فروردین ماه جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

آن‌دسته از افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب (رشته) از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید تا فردا چهارشنبه پنجم این ماه نسبت به ثبت کدرشته‌محل‌های انتخابی خود (حداکثر ۵۰ کدرشته‌محل در صورت وجود) با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان اقدام نمایند.

۱۵۱ هزار۶۴۳داوطلب در آزمون دکتری نیمه متمرکز دانشگاه ها شرکت کردند که تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفر در آزمون دکتری ۱۴۰۳مجاز به انتخاب رشته شده‌اند ۶۸۷۶۵ نفر مرد و ۵۶۴۰۹ نفر زن هستند 

به این‌دسته از متقاضیان توصیه می شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌های مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند. 

دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی این آزمون از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان از بعد از ظهر روز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۸ فروردین ماه در اختیار داوطلبان قرار گرفت.

 اسامی معرفی شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرسwww.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند. شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌های غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های امام صادق(ع)، جامع امام حسین(ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، میتوانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب نمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • رشد بیش ‌از یک‌درصدی تولید انرژی ‌الکتریکی در نیروگاه شهیدرجایی
  • ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته معلم اجرا می‌شود
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • پیش بینی ۴۰ درصدی آموزش مهارتی بر اساس برنامه هفتم
  • آموزش رایگان ارزهای دیجیتال برای مبتدی ها: از باز کردن حساب تا معامله و سود ( اطلاع رسانی تبلیغی)
  • تحقق جهش تولید با جهش مهارت در کشور
  • خسرویان: جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود
  • جهش تولید با جهش مهارت در کشور محقق می‌شود