Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@20:37:36 GMT

آغاز عرضه بیش از ۹۰ تن میوه در اندیمشک

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۴۳۳۰

آغاز عرضه بیش از ۹۰ تن میوه در اندیمشک

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، پیمان جهانگیری، فرماندار اندیمشک درخصوص توزیع میوه شب عید در این شهرستان گفت: پرتقال و سیب درختی با نرخ مصوب در ۱۰ مرکز توزیع در سطح شهرستان اندیمشک عرضه می‌گردد.

وی اذعان داشت: ۲ نوع پرتقال تامسون و والنسیا با قیمت هر کیلوگرم ۳۵ تا ۴۵ هزار ریال و سیب درختی با نرخ مصوب هر کیلوگرم ۵۵ هزار ریال در این مراکز عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جهانگیری تصریح کرد: در صورت افزایش تقاضا و نیاز شهروندان، مقدار بیش تری میوه در شهرستان جذب و توزیع خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار داشت: تلاش می‌شود میوه شب عید در مناطق محروم شهرستان اندیمشک نظارت شده و متناسب با نیاز مردم توزیع شود.

فرماندار اندیمشک در ادامه افزود: کمیته‌ای بر توزیع میوه در اندیمشک نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/گ

نوسان قیمت میوه در آستانه نورز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میوه و تره بار محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: شبکه‌های توزیع آب شهری به ویژه در مرکز استان فرسوده است، به نحوی که ۴۰ درصد نَشتی آب در این شبکه‌ها داریم که تعمیرات آن نیاز به اعتبار ملی و کار جهادی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، سعید هژبری امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در جلسه بررسی وضعیت زیرساخت‌های آب و برق، سدها، انرژی، پسماند و حمل و نقل درون‌شهری استان ایلام که با حضور مشاور و دستیار ویژه وزیر کشور برگزار شد، اظهار کرد: سد چناره در چرداول تأمین کننده آب شرب سه شهرستان سیروان، چرداول و ایلام است، اما با توجه به مطالعات انجام شده توسط کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از لیست اعتبارات ملی خارج شده است و درخواست رفع موانع آن را داریم.

وی افزود: شبکه‌های توزیع آب شهری به ویژه در مرکز استان بسیار فرسوده است، به نحوی که ۴۰ درصد نشتی آب در این شبکه‌ها داریم که تعمیرات آن نیاز به اعتبار ملی و کار جهادی دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه شبکه انتقال ۲۳ کیلومتری آب از سد ایلام به مرکز استان و شبکه انتقال آب چشمه‌های «گل‌گل» فرسوده است، ادامه داد: بعضی شهرستان‌های استان شبکه تصفیه‌خانه و دفع فاضلاب ندارند و ارتقای تصفیه‌خانه شهر مهران که گرانیگاه اربعین است به ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

هژبری با اشاره به حوزه حمل‌ونقل درون شهری گفت: اتوبوس‌های درون‌شهری در ایلام بسیار فرسوده است که در راستای نوسازی، تقاضای اختصاص حداقل ۴۰ دستگاه اتوبوس را داریم.

کد خبر 747818

دیگر خبرها

  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • پیاز ارزان می شود | اعلام زمان عرضه گسترده نوبرانه ها در بازار | جدیدترین قیمت ملون، طالبی، توت‌ فرنگی، سیب و موز را ببینید
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان