Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-30@04:27:36 GMT

پشت پرده بازی با اسم رنار چیست؟

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۴۵۴۱

به گزارش پارس نیوز، 

اروه رنار سرمربی تیم ملی مراکش یکی از گزینه های اصلی فدراسیون فوتبال برای نیمکت تیم ملی است.اخیرا خبرهای زیادی درباره احتمال حضور رنار روی نیمکت تیم ملی منتشر شده اما فدراسیون فوتبال کار آسانی برای عقد قرارداد با این مربی ندارد.

مشکل بزرگ فدراسیون برای جذب رنار، بدهی به کارلوس کی روش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کی روش در حال حاضر 800 هزار دلار از فدراسیون فوتبال ایران طلب دارد و اگر با این شرایط فدراسیون بخواهد مربی خارجی جذب کند، اول از همه کی روش به دنبال پولش می آید و طلب دریافت پولش را می کند.

فدراسیون با هر رقمی که بخواهد رنار را جذب کند، باید حداقل 25 درصد قرارداد او را بدهد و همین باعث می شود کارلوس کی روش هم به دنبال دریافت پولش بیاید.

به جز اروه رنار، سانچس هم گزینه فدراسیون فوتبال است؛ کسی که اخیرا قطر را قهرمان جام ملت های آسیا کرده است. جذب هر کدام از این گزینه ها یا هر مربی خارجی دیگری، هزینه دارد و فدراسیون احساس می کند که فعلا آوردن مربی خارجی اشتباه است چراکه می تواند برای جذب مربی خارجی، چند ماه دیگر هم صبر کند.

از طرفی خود رنار هم در حال حاضر درگیر تیم ملی مراکش است و اگر پروسه جذب سرمربی تیم ملی هرچه بیشتر طول بکشد، فشار افکار عمومی بیشتر شده و دولت مجبور می شود برای جذب سرمربی خارجی، به فدراسیون کمک کند. در کنار تمام این گمانه زنی ها، همچنان گزینه برانکو هم مطرح است و اگر پروسه جذب سرمربی بیشتر طول بکشد، قرارداد پرسپولیس و برانکو هم تمام می شود و این مربی کروات می تواند دست فدراسیون را برای انتخاب سرمربی تیم ملی بازتر کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مراکش فوتبال تیم ملی فدراسیون فوتبال کارلوس کی روش دلار فوتبال ایران قطر جام ملت های آسیا دولت پرسپولیس ایران بازی دلار سرمربی تیم ملی قطر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۴۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فدراسیون، سرمربی و ۳ ملی پوش فوتبال ایران جریمه شدند

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آرای کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) علیه تیم‌ها و عوامل آنها به علت تخلفاتی که در طول رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ یا پس از آن مرتکب شدند، ادامه دارد.
این کمیته اخیراً آرای جدیدی علیه فدراسیون فوتبال کشورمان و اعضای تیم ملی ایران صادر کرده که به شرح زیر است:
فدراسیون فوتبال به دلیل خروج دیرهنگام اعضای تیم ملی ایران از رختکن که سبب تأخیر در شروع دیدار با قطر به مدت یک دقیقه و ۴۰ ثانیه شد، به پرداخت مبلغ هزار و ۲۵۰ دلار محکوم شد.
علیرضا جهانبخش به دلیل حضور نیافتن در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر پس از درخواست AFC، باید جریمه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار پرداخت کند.
مهدی طارمی به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله پس از دیدار با قطر با وجود درخواست مسئول کنفدراسیون فوتبال آسیا، ۱۰ هزار دلار جریمه شد.
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران به دلیل غیبت در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از بازی با قطر با وجود درخواست کنفدراسیون فوتبال آسیا، به پرداخت جریمه‌ای ۱۰ هزار دلاری محکوم شد.
فدراسیون فوتبال به دلیل اطمینان ندادن بابت حضور سه عضو تیم ملی فوتبال این کشور در مصاحبه تلویزیونی بلافاصله بعد از مسابقه، باید جریمه‌ای به مبلغ ۱۰ هزار دلار پرداخت کند.
سعید عزت‌اللهی به دلیل زیر سؤال بردن تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا بابت انتخاب داور دیدار با قطر (احمد العلی از کویت) و زیر سؤال بردن بی‌طرفی و صداقت وی، به پرداخت ۵ هزار دلار جریمه نقدی محکوم شد.
مهدی طارمی به دلیل دخالت در درگیری کلامی یا فیزیکی با هواداران و اعضای رسمی تیم ملی قطر در پایان مسابقه و رفتار غیر ورزشی که از اصول بازی جوانمردانه بود، ۵ هزار دلار جریمه شد.
مجموع جرایم در نظر گرفته شده برای بازیکنان، سرمربی و فدراسیون ایران در رأی آخر AFC مبلغ ۵۱ هزار و ۲۵۰ دلار می‌شود.
کمیته انضباطی و اخلاق AFC همچنین به دلیل اتفاقات دیدار سپاهان و نیروی هوایی عراق در روز ششم آذر ۱۴۰۲، احکام جداگانه‌ای علیه سپاهان صادر کرد.
باشگاه سپاهان بابت تأخیر در ورود به زمین که منجر به تأخیر دو دقیقه‌ای در شروع مسابقه شد، هزار و ۵۰۰ دلار جریمه شد و به‌خاطر پرتاب اشیای دودزا در پایان مسابقه، باید ۱۰ هزار دلار پرداخت کند. سپاهان همچنین به دلیل کوتاهی در انجام تعهدات خود بابت اجرای قوانین امنیتی، به پرداخت ۵ هزار دلار محکوم شد که مجموع این جرایم برای باشگاه سپاهان به رقم ۱۶ هزار و ۵۰۰ دلار می‌رسد.

دیگر خبرها

  • سرمربی سپاهانی در آستانه اخراج از تیم ملی
  • سرمربی سپاهان در آستانه اخراج از تیم ملی
  • فدراسیون، سرمربی و ۳ ملی پوش فوتبال ایران جریمه شدند
  • اف سی بایرن: زیدان، ناگلزمان و رانگنیک!
  • رنار: آماده حضور در جام جهانی 2026 هستم
  • سرمربی سابق چین: برای این شغل رشوه دادم!
  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • خط قرمز بارسلونا روی نام ۴ مربی برای جانشینی ژاوی
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!