Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-28@08:50:18 GMT

نوک پیکان انتقاد ترامپ به سمت فرانسه نشانه رفت

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۴۷۵۶

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا پس از وقایع روز گذشته در جریان اعتراض‌های جلیقه زردها و آتش زدن اماکن تجاری در شانزه لیزه نوک پیکان خود را متوجه این کشور کرد و گفت: «سیاست پاریس در قبال آب و هوا دلیل وقایع فعلی است».

ترامپ در توئیتی نوشت: «دستاورد توافق پاریس درباره آب و هوا برای فرانسه چه بوده است؟».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترامپ به‌رغم اتفاق نظر دانشمندان درباره تغییر آب و هوا طی این سال‌ها، همچنان مخالف این موضوع است.

ترامپ خود در پاسخ به پرسش مذکور نوشت: «معتقدم که توافق پاریس اکنون پس از گذشت ۱۸ هفته از اعمال تجاوزگرانه معترضان جلیقه‌زرد دستاوردهای بسیارخوبی داشته است. در این بحبوحه، آمریکا در رأس تمام فهرست‌ها درباره محیط زیست قرار گرفته است».

این برای دومین بار است که ترامپ به تظاهراتی که از ماه نوامبر برای اعتراض به سیاست‌های «امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری فرانسه آغاز شده است، به مساله اقلیمی استناد می‌کند.

ترامپ در ماه دسامبر نیز بدون ارائه هیچ مدرکی مدعی شد که بسیاری از معترضان شعار «ما ترامپ را می‌خواهیم» سر دادند.

«ژان ایو لودریان» وزیر خارجه فرانسه در واکنش به این اظهارات در مصاحبه با شبکه «ال‌سی‌ای» گفت: «ما در سیاست‌های داخلی آمریکا دخالت نمی‌کنیم و متقابلا از این کشور نیز می‌خواهیم که چنین عمل کند». 

وی افزود: «من این را به دونالد ترامپ می‌گویم؛ چنانچه حرف رئیس جمهور نیز هست؛ مردم ما را به حال خود رها کنید». 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرانسه ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر رنگ ادرار نشانه چیست؟

ادرار ترکیبی از آب، الکترولیت‌ها و مواد زائد است که کلیه‌ها از خون تصفیه کرده‌اند. دلیل رنگ‌های دیگر ادرار می‌تواند رژیم غذایی یا مشکلات سلامتی باشد.

به گزارش ایسنا، ادرار قهوه‌ای تیره نشانه کم‌آبی خطرناک است. این رنگ می‌تواند به معنای وجود صفرا در ادرار هم باشد که نشانه بیماری کبدی است.

رنگ نارنجی ادرار هم از کم‌آبی بدن خبر می‌دهد، اما می‌تواند علامت مشکل کبد یا مجرای صفراوی هم به شمار رود. البته در برخی موارد هم ممکن است به رنگ خوراکی یا دارو‌های مصرفی مربوط می‌شود.

ادرار به رنگ صورتی و قرمز هم می‌تواند علامت خطر و هم پیامد خوردن لبو، زغال‌اخته یا ریواس باشد که در این صورت جای نگرانی نیست.

رنگ ادرار همچنین مواردی مانند بیماری کلیوی، مسمومیت با سرب و انواع خاصی از سرطان را هم نشان می‌دهد که در چنین مواقعی بهتر است حتما به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • تهدید بمب گذاری در بیش از ۵۰ مؤسسه آموزشی در پاریس
  • تظاهرات در فرانسه در اعتراض به تشدید ریاضت‌ اقتصادی
  • اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • تغییر رنگ ادرار نشانه چیست؟
  • تجمعات اعتراضی در پاریس به خاطر حواشی المپیک
  • انتقاد دشان از ستاره آرسنال: کارهایش را دوست ندارم!
  • پژواک حمله تروریستی مسکو در پاریس
  • برگزاری نمایشگاه «شکوفایی هنر در آستانه نوروز» در پاریس