Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@00:04:39 GMT

شاخص کل بورس به ۱۷۱ هزار و ۱۲۵ واحد رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۴۸۱۴

شاخص کل بورس به ۱۷۱ هزار و ۱۲۵ واحد رسید

امروز شاخص کل بورس با ۱۳۹۷ واحد رشد معادل ۰.۸۲ درصد به ۱۷۱ هزار و ۱۲۵ واحد رسید این در حالی است که شنبه ۲۵ اسفند ماه شاخص کل با ۲۰۰۹ واحد رشد معادل ۱.۱۹ درصد به ۱۷۱ هزار و ۱۲۵ واحد رسیده بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (یکشنبه 26 اسفند ماه) شاخص کل بورس با ۱۳۹۷ واحد رشد معادل ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۸۲ درصد به ۱۷۱ هزار و ۱۲۵ واحد رسید. آمار معاملات بورس نشان می دهد که همه شاخص های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با رشد دسته جمعی مواجه شدند. بر اساس بررسی های شبکه بانکی و اقتصادی در معاملات امروز 6 نماد «فارس با ۲۴۴ واحد، پارس با ۲۱۹ واحد، فخوز با ۱۸۴ واحد، وغدیر با ۱۶۴ واحد و پارسان با ۱۲۹ واحد و شفن با ۵۹ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

 

بر اساس این بررسی ها یمت سهام نمادهای «غدشت، ددام، سشمال، وغدیر، دسینا، خراسان و ولغدر» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «وبیمه، کسرام، غدام، شپارس، فلامی، لابسا و شگل» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام داشتند و به این ترتیب در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۱۶۴ هزار و ۲۹۳ نوبت معاملاتی، ۴ میلیارد و ۸۲۹ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۲۴ هزار و ۳۲۷ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۶۵۹ هزار و ۶۳۶ میلیارد تومان رسید.

 

 

این در حالی است که (شنبه 25 اسفند ماه) شاخص کل با ۲۰۰۹ واحد رشد معادل ۱.۱۹ درصد به ۱۷۱ هزار و ۱۲۵ واحد رسید. آمار معاملات بورس نشان می دهد که همه شاخص های بورس در پایان داد و ستدها با رشد دسته جمعی مواجه شدند. ۷ نماد «شپنا با ۱۹۸ واحد، شبندر با ۱۹۳ واحد، فخوز با ۱۷۳ واحد، شتران با ۱۶۷ واحد و پارس با ۱۰۴ واحد، تاپیکو با ۸۷ واحد و شبریز با ۷۹ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس داشتند.

 

 قیمت سهام نمادهای «شیران، شدوص، ساربیل، ستران، حتوکا، فخوز و کطبس» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «کسرام، زمگسا، پدرخش، فروس، پسهند، وساخت و چفیبر» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام داشتند به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در ۱۵۰ هزار و ۶۱ نوبت معاملاتی، یک میلیارد و ۷۸۵ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۷ هزار و ۴۹۹ میلیارد تومان در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۶۵۶ هزار و ۴۱ میلیارد تومان رسیده بود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان شبستان خبرگزاری ایام نوروز شهرستان آران و بیدگل آران و بیدگل بیانیه گام دوم انقلاب شیراز مراجع و علماء مراجع رشد شاخص معاملات بورس بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۴۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم اردیبهشت) با یک‌هزار و ۷۰ واحد رشد در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۴ هزار و ۴۴۸ واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن در جریان معاملات روز جاری با چهار هزار و ۶۵۰ واحد افزایش به ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحد و شاخص قیمت با ۲ هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۴۲۷ هزار و ۴۴۹ واحد رسید.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۱۱۶ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۶۰۵ واحد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شاخص بورس یک‌هزار واحد رشد کرد
  • بورس تغییر جهت داد
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس | افزایش ۷۶۳ هزار و ۶۵۶ واحدی شاخص کل
  • رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • رشد ۱۰۶۹ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • شاخص بورس امروز ۴ اردیبهشت/ رشد ۱۳۴۲۱ واحدی
  • بورس، امروز به کدام سمت حرکت می کند؛ ریزش یا ادامه صعود
  • رشد ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه