Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:40:25 GMT

کشف ۵۳ رأس دام قاچاق در رزن

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۴۸۲۵

کشف ۵۳ رأس دام قاچاق در رزن

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد باقر سلگی بیان داشت: مأموران پاسگاه شاهنجرین با هدف اجرای طرح مبارزه با ورود کالای قاچاق و ارز و کسب خبری مبنی بر حمل احشام قاچاق، با استقرار ایست و بازرسی مقطعی به کنترل خودروهای عبوری پرداختند.

وی افزود: طی این عملیات یک دستگاه خودروی خاور متوقف و تعداد ۳۹ رأس دام قاچاق و فاقد مجوز کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلگی خاطر نشان کرد: همچنین در عملیات دیگری مأموران انتظامی بخش قروه درجزین حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مشکوک و پس از بازرسی از این خودرو تعداد ۱۴ رأس دام قاچاق و فاقد مجوز کشف کردند.

سرهنگ سلگی با بیان اینکه ارزش احشام توقیفی بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون ریال است، تصریح کرد: در این خصوص ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رزن ضمن تاکید بر مقابله پلیس با ورود هرگونه کالای قاچاق از شهروندان خواست در صورت هرگونه اطلاع در خصوص اماکن توزیع قاچاق کالا، مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش کنند.

کد خبر 4569841

منبع: مهر

کلیدواژه: قاچاق فرماندهی انتظامی همدان شهرستان رزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۴۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ عرب فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان گفت: مأموران پاسگاه سهل آباد شهرستان نهبندان در زمینه اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی شهرستان به ۲ دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو‌ها را متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، مقدار هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع فرآورد‌ه‌های نفتی را کشف کردند. 

سرهنگ عرب اظهار کرد: مأموران در این خصوص ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس و یا از طریق پیامک با سامانه ۱۱۰۵۶ موضوع را به پلیس اطلاع دهند. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • کشف ماهي قاچاق در سيريک 
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس + اطلاعیه مهم و فوری پلیس
  • کشف ۶۰ میلیارد ریال نوشیدنی‌های قاچاق از یک انبار در رشت
  • توجه نکردن به دستور ایست پلیس، حادثه آفرید