Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@02:07:25 GMT

ده شب بیشتر از هزارو یک شب

تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۴۴۸۵۲

ده شب بیشتر از هزارو یک شب

به گزارش سرویس فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ «هزار و ده شب» نخستین تجربه کریم لک زاده در ساخت سریال است. او تجربه های موفق در ساخت فیلم کوتاه و فیلم بلند از جمله «قیچی» و «کله سرخ» را درکارنامه دارد و بر اساس تجربه پیشینش یعنی فیلم کوتاه «ماچ سینمایی» شکل بصری خاصی برای این مجموعه در نظر گرفته است. شکلی که نگاه و زیبا شناسی جسورانه سینمای کوتاه را در خود دارد و از این حیث این مجموعه اتفاق نویی در تولید فیلم کوتاه محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قرار است این سریال 10 قسمتی از اولین روز فروردین 98 از طریق رسانه اینترنتی فیلیمو  برای نمایش در اختیار عموم قرار گیرد.

مراحل تولید «هزار و ده شب» با دو ماه و نیم فیلمبرداری در مناطق شمالی و پایتخت به پایان رسیده و برای نمایش از ابتدای نوروز آماده شده است.  همچنین در «هزار و ده شب» بازیگران تئاتر و نیز بازیگرانی که در تولیدات قبلی لک زاده او را همراهی کرده اند، ایفای نقش می کنند. بازیگران: مسعود پَرش، مونا محمودزاده، حسین مهرعلی، عطیه خرمی، مقداد محمدی نژاد، احد محمدکرمی، حامد نجابت، محمود خداوردی، داوود باقری، فرزانه قربانی، زهرا ابراهیمی، فروغ بهرامی، امیر غیاثی فر، کمال هاشمی، فاطمه ذوالفقاری، اصلان شاه ابراهیمی، جمیل صیفلو، ناصر خدادادی، ساسان کاوه، شهباز عباسی، مریم قلشخانی، امیر علی محمدی، وحید قاضی زاهدی، مریم کاشانی، باران لک زاده، سونیا سنجری، ابد مستجابی، تاجی صوباتی، مهدی رشیدی، سارا سجادی، محمدطیب تاجیک، راشد کریمی، بهزاد دورانی، نفیسه زارع، ادوارد کشیشیان، سارو آونسیان .

همچنین عوامل و دست اندرکاران مجموعه هزار و ده شب عبارتند از:  نویسنده و کارگردان: کریم لک زاده، تهیه کننده:مهدی رشیدی، سرمایه گذار: رسانه اینترنتی فیلیمو، دستیاران کارگردان: مقداد محمدی نژاد، حامد نجابت، فیلمبردار و آهنگساز: پویان رنجبر،  دستیار فیلمبردار: محمد حسن زاده، تدوین: پویان شعله ور، دستیاران تدوین: فرزانه قربانی، مرجان طبسی، صدابردار: ساسان کاوه، صداگذار: فرشید زرمهر، جلوه های ویژه میدانی: مجید حیدری، گرافیست و طراح پوستر: سعید فروتن، طراح صحنه و لباس: کریم لک زاده، تدارکات: مجید احمدی، روابط عمومی: آوا فوشریان.

 

خبرنگار: مژگان رسولی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سریال نوروزی هزار و یک شب هزار و ده شب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۴۴۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،چهرگانی، معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی در برنامه گفتگوی ویژه خبری، در خصوص اجرای تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری در آذربایجان غربی اظهار کرد: کنکور سراسری در ۶ و ۷ اردیبهشت ماه سال جاری با شرکت ۵۲ هزار نفر داوطلب در استان آذربایجان غربی، همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.   وی افزود: در اولین مرحله از کنکور سراسری در آذربایجان غربی، ۲۵ هزارو ۷۰۰ نفر در رشته علوم تجربی، ۱۹ هزار نفر در رشته علوم انسانی، ۲ هزارو ۵۰۰ نفر در رشته علوم ریاضی و در رشته‌های هنر و زبان نیز در مجموع ۲ هزارو ۵۰۰ نفر داوطلب به رقابت می‌پردازند.   وی گفت: داوطلبانی که تمایل دارند به صورت دانشجو معلم پذیرفته شوند، می‌توانند در این مرحله از کنکور شرکت کنند.   چهرگانی با اشاره به اجرای تمهیدات لازم برای برگزاری کنکور سراسری، تصریح کرد: مرحله اول کنکور سراسری در ۱۶ شهرستان استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود و تمامی تدابیر لازم برای برگزاری هر چه بهتر این دوره از آزمون اندیشیده شده است.   معاون آموزشی دانشگاه ارومیه و نماینده سازمان سنجش در آذربایجان غربی در ادامه عنوان کرد: آغاز فرآیند کنکور سراسری ساعت ۸ صبح است و به دواطلبان توصیه می‌شود که نیم ساعت قبل از آغاز فرایند کنکور در محل حضور داشته باشند.

دیگر خبرها

  • مستند می‌تواند در گسترش فرزندآوری تاثیرگذار باشد/کنجکاوی اهالی روستا برای ساخت یک فیلم
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • خبر‌های کوتاه شهرستان بردسکن
  • انسداد ۱۰ محور روستایی براثر سیلاب بهاری در مازندران
  • مجموعه شعر طنز «دیزی در پنت هاوس» منتشر شد
  • ساماندهی محل دفن پسماند گتوند در کوتاه مدت
  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • نگاهی بی‌پروا به شعرهای شفیعی کدکنی
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای نوسازی مدارس استان بوشهر